نگاهی به گوشی قدرتمند ایسوس راگ فون ۲

0 200

از دید سایت عصر آی تی گوشی ایسوس راگ فون ۲ به صورت خلاصه: قدرتمند، شگفت انگی و عجیب است. پس می تواند گوشی جذابی برای شما باشد.

ایسوس راگ فون ۲، گوشی عاشقان بازی

این روزا پیدا کردن یک تلفن همراهی که قدرتمند باشد و بتواند از پس تمام بازی ها و برنامه های موجود در اپ استور و گوگل پلی بر بیاید و در عین حال قیمت بالایی هم نداشته باشد سخت و چالش برانگیز نیست.

حتی این کار به اندازه خرید یه دسته کنسول ایکس باکس یا پلی استیشن و وصل کردن آن به گوشی موبایل خود و داشتن تجربه یک کنسول بازی راحت است.

گوشی ایسوس راگ فون ۲ با برچسب قیمتی ۸۹۹ دلاری خود کمتر کسی را متقاعد می‌کند که یک گوشی خریداری کند که بر روی اجرای بازی تمرکز کرده است.

به این مسئله کمبود لوازم جانبی هم باید اضافه کنیم تا شاهد موفقیت یا شکست این گوشی در مقایسه با رقبا باشیم.

مزایای ایسوس راگ فون ۲

  1. قدرت فوق العاده بالا
  2. صفحه نمایش oled بزرگ با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز
  3. پورت USB-C چندگانه

معایب ایسوس راگ فون ۲

  1. سایز بزرگ گوشی
  2. وزن زیاد
  3. عدم جذابیت
  4. دوربین نه چندان با کیفیت
  5. لوازم جانبی محدود
قدرتمند ایسوس راگ فون ۲ 2 1024x800 - نگاهی به گوشی قدرتمند ایسوس راگ فون ۲

بر خلاف قیمت بالای ایسوس راگ فون ۲ یک سری جذابیت هایی هم دارد. به عنوان مثال دارای ۳ پورت USB-C می باشد. یکی در پایین گوشی و دوتای دیگر کنار هم در کنار بدنه گوشی. دو مورد از آن می تواند برای شارژ گوشی استفاده شود و دیگری که پورت آن به رنگ نارنجی است صرفا برای اتصال لوازم جانبی ایسوس مخصوص این گوشی به کار می رود. و اما منطق ساخت یکی از دو پورت دیگر که در کنار گوشی قرار دارد و برای شارژ استفاده می شود این است که در هنگام بازی در حالت افقی، کابل شارژ متصل به گوشی مزاحم شما نباشد.

ایسوس راگ فون ۲ یکی از قدرتمندترین تلفن های بازار

گوشی راگ فون ۲ یکی از قدرتمندترین تلفن های بازار است که شما می توانید آن را انتخاب و خریداری کنید و کارایی سریع آن را در هنگام کار و اجرای برنامه و بازی ها مشاهده کنید.
این گوشی از پردازنده جدید اسنپ دراگون ۸۵۵ پلاس به همراه ۱۲ گیگابایت حافظه رم از نوع UFS 3.0 بهره می برد که هیچ بحثی در سرعت عالی آن باقی نمی گذارد.

یک سر و گردن بالاتر از رقبا در بخش صفحه نمایش

کار با صفحه نمایش شفاف و با کیفیت ۶.۶ اینچی این گوشی لذت بخش است. رزولوشن تصویر آن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل می باشد و از فناوری hdr پشتیبانی می کند. همچنین نرخ رفرش صفحه ۱۲۰ هرتزی که دارد بخوبی خود را در بازی هایی با فریم بالا نشان می دهد و آن را یک سر و گردن از رقبا در بخش صفحه نمایش بالا نگه می دارد.

مشخصات کاملتر گوشی ایسوس راگ فون ۲ را می توانید در جدول مشاهده کنید

صفحه نمایش ۶٫۵۹ inches (1080 x 2340) OLED, with 120Hz refresh rate option
ابعاد گوشی ۱۷۰٫۹۹ x 77.6 x 9.48mm
وزن ۲۴۰ grams
سیستم عامل پیشفرض Android 9 Pie
پردازنده Qualcomm Snapdragon 855 Plus
رم ۱۲GB LPDDR4X
حافظه ۵۱۲GB UFS 3.0 storage (configurations available with 1TB)
توانایی باتری ۶,۰۰۰mAh
دوربین جلو ۲۴MP, f/2.0
دوربین پشتی ۴۸MP standard sensor (f/1.79, PDAF), 13MP ultra-wide angle (f/2.4)

نگاهی به اکسسوری های جذاب این گوشی قدرتمند

همانطور که گفتیم لوازم جانبی این گوشی در عین جذابیت محدود هم هست. اگر شما بخواهید این لوازم جانبی را به صورت یکجا خریداری کنید باید مبلغ ۱۹۹۶ دلار دیگر علاوه بر قیمت ۸۹۹ دلاری گوشی پرداخت کنید.

لوازم جانبی معرفی شده همراه ایسوس راگ فون ۲

راگ فون 2 - نگاهی به گوشی قدرتمند ایسوس راگ فون ۲

در اولین مورد یک کیس به نام AeroActive 2 می باشد. این کیس دارای تگ nfc بوده و به وسیله آن طیف نوری led را از کیس می گیرد و بر روی صفحه نمایش نشان می دهد. قیمت آن ۵۹ دلار می باشد. و از آنجایی که سایر سازندگان نمی توانند چنین چیزی بسازند پس گزینه شما در اینجا به همین یک کیس با چنین قابلیتی ختم می شود.

جانبی ایسوس راگ فون 2 - نگاهی به گوشی قدرتمند ایسوس راگ فون ۲
گیم پد Kunai

دومین اکسسوری این گوشی می توان به گیم پد Kunai اشاره کرد. همانند تصویر زیر با استفاده از این گیم پد ظاهر گوشی شما شبیه کنترلر کنسول قابل حمل نینتندو سوئیچ می شود. این گیم پد با استفاده از پورت USB-C به گوشی متصل می شود و به شما اجازه می دهد از تمام دکمه های آن همانند یک کنسول استفاده کنید. قیمت این گیم پد ۱۴۹ دلار می باشد.

جانبی ایسوس راگ فون 2 1 - نگاهی به گوشی قدرتمند ایسوس راگ فون ۲
داک با قابلیت داشتن صفحه دو قلو

وسیله دیگری که به معرفی آن می پردازیم، یک داک با قابلیت داشتن صفحه دو قلو می باشد. با این وسیله می توانید صفحه نمایش گوشی خود را به صورت دوتایی چیزی شبیه کنسول نینتندو ۳DS در بیاورید، اما با این تفاوت که یک صفحه اولد ۱۲۰ هرتزی، یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و یک خنک کننده اضافی با فن های کوچک در پایین کیس دارد. این کیس به شما اجازه می دهد همزمان دو کار را با تلفن خود انجام دهید. به عنوان مثال همچنان که دارید ویدئوهای یوتیوب را مشاهده می کنید به انجام بازی و یا کارهای دیگر هم برسید. این داک از طریق دو پورت کنار هم لبه گوشی متصل می شود. این خوبی وجود دارد که کلید های کنترلی در سمت دیگر گوشی هستند و اتصال این کیس مزاحمتی برای شما بوجود نمی آورد. قیمت این محصول نیز ۳۳۰ دلار می باشد.

تبدیل ایسوس راگ فون ۲ به یک دسکتاپ

جانبی ایسوس راگ فون 2 2 1024x800 - نگاهی به گوشی قدرتمند ایسوس راگ فون ۲
تبدیل این گوشی به یک دسکتاپ

اکسسوری دیگر یک داک برای تبدیل این گوشی به یک دسکتاپ می باشد. این محصول به شما اجازه می دهد تلفن خود را به نمایشگر بزرگتر با استفاده از کابل hdmi یا DisplayPort متصل کنید و از کیفیت ۴k و نرخ رفرش ۶۰ هرتز پشتیبانی می کند. همچنین دارای ۴ پورت USB 3.1، یک پورت تایپ A برای اتصال موس و کیبورد، یک پورت اترنت و جک ۳.۵ میلیمتری هدفون می باشد. با استفاده از این داک و نرم افزار بازی Asus Genie می توانید کنترل گوشی خود را در صفحه ای بزرگتر به خوبی دست بگیرید. قیمت این محصول ۲۳۰ دلار می باشد.

یکی دیگر از اکسسوری های جذاب این گوشی، داک صفحه نمایش WiGig است که به شما اجازه می دهد محتوی تصویر گوشی خود را به صورت وایرلس بر روی صفحه بزرگ این داک مشاهده کنید. این وسیله از چیپ وای فای کوالکام استفاده و در باند ۶۰ گیگاهرتز بیسیم کار می کند و اتصال آن به گوشی خیلی راحت است و به سرعت متصل می شود. قیمت آن تقریبا ۳۰۰ دلار می باشد.

تمرکز روی اجرای هر چه بهتر بازی ها

akrales 191001 3687 0069 - نگاهی به گوشی قدرتمند ایسوس راگ فون ۲

گوشی ایسوس راگ فون ۲ ایسوس یک گوشی قدرتمند محسوب می شود که تمرکز خود را در اجرای هر چه بهتر بازی ها گذاشته است. سیستم عامل آن اندروید ۹ با رابط گرافیکی مخصوص این شرکت یعنی Zen UI با ظاهر مخصوص این گوشی یعنی ROG UI است. همچنین به دلیل ابعاد بزرگ و وزن زیاد ۲۴۰ گرمی آن نمی توانید با یک دست با آن کار کنید. نیروی این گوشی از یک باتری بزرگ ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می شود که به راحتی تا دو الی سه روز با استفاده استاندارد شما را از شارژ کردن مجدد گوشی بی نیاز می کند. سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر این گوشی به خوبی رقبای هم رده نیست و گاهی با خطا و ارور مواجه می شویم که البته ممکن است عملکرد آن با بهبودهای نرم افزاری در آینده بهتر شود.

دوربین نه چندان جذاب راگ فون ۲

قدرتمند ایسوس راگ فون ۲ 4 - نگاهی به گوشی قدرتمند ایسوس راگ فون ۲

یکی از نقاط منفی این گوشی دوربین های آن است. یک دوربین با دو لنز در پشت گوشی که لنز اصلی سونی imx586 آن ۴۸ مگاپیکسل و لنز اولترا واید ۱۳ مگاپیکسل با زاویه دید ۱۲۵ درجه می باشد. در نگاه اول انتظار از کیفیت این دوربین در عکاسی روز و شب بالا است ولی بعد از بررسی نتایج، کیفیت عکس ها ناامید کننده و در حد یک گوشی ۸۹۹ دلاری نبوده است. نتایج این عکس ها چیزی ضعیفتر از گوشی زن فون ۶ همین کمپانی ایسوس و آنر ۲۰ هواوی بود.

هر دستگاه هوشمندی شما را ملزم می کند که قبل از استفاده از آن با یک سری شرایط و قوانین موافقت کنید – قراردادهایی که در واقع هیچ کس نمی خواند.

برای ما غیرممکن است که تک تک این توافق نامه ها را بخوانیم و آنالیز کنیم. اما ما دقیقاً شمردیم که چند بار باید هنگام استفاده و بررسی دستگاهها با این قوانین موافقت کنید، زیرا اینها توافقاتی هستند که اکثر مردم آنها را نمی خوانند و توجهی به آن ندارند.

مواردی پیش از استفاده از ایسوس راگ فون ۲

در مورد این گوشی، ایسوس قبل از رسیدن به توافق نامه ها، از شما درخواست می کند که کابل Type-C را در پورت USB-C با رنگ نارنجی در لبه کناری این تلفن وارد نکنید. در این صورت به شما اجازه نمی دهد به مرحله بعدی بروید.

همچنین در قسمت بعد از شما می خواهد تایید کنید که بالای ۱۶ سال سن دارید یا نه. البته الگوریتمی برای شناسایی پاسخ صحیح وجود ندارد و کاملا اختیاری است. برای استفاده از تمام ویژگی های این تلفن، باید با حساب Google خود وارد سیستم شوید. با انجام این کار، شما با سه چیز موافقت می کنید:

  1. شرایط استفاده از خدمات گوگل
  2. شرایط استفاده از خدمات گوگل پلی
  3. خط مشی گوگل

در کل ۵ توافق نامه را باید قبول کنید
۳ عدد از گوگل
۲ عدد از ایسوس که یکی از آن ها اختیاری است

ایسوس راگ فون ۲ در مقایسه با رقبا

هرچند ایسوس در ساخت این گوشی تلاش خود را کرده است، اما به دلیل تمرکز زیاد بر روی قدرت پردازش و کیفیت صفحه نمایش، از بعضی قسمت ها مانند دوربین قافل مانده است. در بحث قیمتی هم با مقایسه این گوشی و وان پلاس ۷T می توان متوجه شد که خرید وان پلاس با قیمت کمتر و قدرت هم رده این گوشی، انتخاب منطقی تری است. هرچند وجود اکسسوری های جذاب ایسوس راگ فون ۲ می تواند شما را برای پرداخت ۸۹۹ دلار قیمت این گوشی وسوسه کند.

۰

منبع: عصـر آی تی

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود