بهترین نژادهای نهال سیب ایران را بشناسید

0 3,830

 با مراجعه به سایت این نهالستان‌ها می‌توانید با انواع نهال‌های پربار و پولساز سیب آشنا شوید؛ در ادامه ما چند نژاد محبوب و پرفروش نهال سیب را به شما معرفی خواهیم کرد

اولین گام برای سرمایه‌گذاری در صنعت کشاورزی و احداث باغ مدرن و تجاری سیب این است که بهترین نژادهای نهال سیب ایران را بشناسید؛ نهالستان‌های معتبر در کشور ایران بهترین نهال سیب بر پایه پیوندی و اصلاح شده را با قیمت کاملاً ارزان و اقتصادی در اختیار کشاورزان و باغداران قرار می‌دهند.

 با مراجعه به سایت این نهالستان‌ها می‌توانید با انواع نهال‌های پربار و پولساز سیب آشنا شوید؛ در ادامه ما چند نژاد محبوب و پرفروش نهال سیب را به شما معرفی خواهیم کرد؛ البته قبل از آن بهتر است با اصطلاح نهال اصلاح شده، پیوندی یا نهال سیب پاکوتاه آشنا شوید، مطالعه این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا به هنگام خرید نهال سیب تصمیم درستی در مورد بهترین نهال سیب بگیرید.

ویژگی نهال سیب اصلاح شده، پاکوتاه و پیوندی چیست؟

آیا می‌دانید ویژگی نهال سیب اصلاح شده، پاکوتاه و پیوندی چیست؟ و خرید نهال سیب اصلاح شده چه مزایایی برای باغدار دارد؟ سال‌های گذشته صنعت کشاورزی و باغداری در کشور ما جهش چشمگیری داشته، خوشبختانه به همان اندازه که روش‌های نوین گیاهپزشکی در نهالستان‌های مدرن پایه‌ریزی شده، اکثر باغداران خود را با علم نوین کشاورزی وقف داده‌اند.

 باغداران زیرساخت‌های باغات قدیمی و سنتی خود را تغییر داده و به دنبال احداث باغ سیب مدرن و تجاری هستند؛ اولین مرحله برای راه اندازی باغ تجاری و حرفه‌ای آشنایی با بهترین نهال سیب و نهال‌های سیب اصلاح شده، پاکوتاه و پیوندی است؛ در این آگهی نامه در حد چند جمله مهم‌ترین ویژگی مثبت نسل جدید نهال سیب را توضیح خواهیم داد:

  • از همان گذشته یکی از چالش‌ها و دغدغه‌های کشاورزان یخ زدگی شکوفه‌ها در ماه فروردین بود، بهترین نهال سیب تکثیر شده در نهالستان‌های معتبر حداقل ۱۰ تا ۱۵ روز دیرتر از نهال‌های سنتی گلدهی خود را آغاز می‌کنند.
  • این درختان قدرت گرده‌افشانی فوق العاده بالایی دارند؛ همین فرایند باعث شده تا کیفیت میوه‌های تولیدی مطلوب و صادراتی باشد.
  • از آنجایی که ریشه زایی بهترین نهال سیب قوی‌تر بوده جذب مواد مغذی و رطوبت با شدت بیشتری انجام می‌شود بنابراین سیستم دفاعی قوی‌تری دارد این درختان کمتر دچار آسیب و بیماری می‌شوند، برای شناختن این نهال‌ها به سایت paliznahal.ir مراجعه کنید.

در خرید نهال سیب توجه کرده و از کارشناسان نهالستان اصالت نهال را جویا باشید درختان پیوندی با توجه به اینکه بر پایه نهال سیب تکثیر می‌شوند، همان اصالت قدیم خود را حفظ کرده‌اند؛ از نظر کشاورزان بهترین نهال سیب نهال‌های پایه کوتاه با ارتفاع ۳ الی ۵ متر است.

برای رسیدگی به این درختان به هیچ تجهیزات خاصی احتیاج نداشته و کشاورزان هرس، محلول پاشی و سمپاشی درختان را تنها با یک چهارپایه به اتمام می‌رسانند؛ در حالی که برای درختان پایه بلند احتیاج به تجهیزات و ماشین آلات خاص کشاورزی داشتند، از نظر آنها برداشت میوه از درختان پایه کوتاه نیز راحت‌تر و کم هزینه‌تر است؛ در ادامه همراه ما باشید تا چند نمونه از بهترین نهال سیب را به شما معرفی کنیم.

نهال سیب تو سرخ

نهال سیب تو سرخ یا نهال سیب خونی یک نهال انگلیسی بوده دارای پوسته قرمز و گوشت قرمز هست، سیب تو سرخ جز میوه‌های خاص و لوکس محسوب می‌شود که مشتریان خاص خود را در بازار داخلی و خارجی دارد.

 شما می‌توانید اولین نفری باشید که بهترین نهال سیب را انتخاب کرده و با احداث باغ سیب توسرخ به درآمد مناسبی برسید، این درخت محدودیت ارتفاعی داشته و از ارتفاع ۱۰۰۰ تا ۲۲۰۰ متر قابل کاشت است.

نهال سیب تو سرخ جزو درختان دیرگل قرار گرفته بنابراین در مناطق معتدل و معتدل رو به سردسیری می‌توان آنرا را کاشت، تناژ باردهی نهال سیب تو سرخ ۱۲۰ تا ۱۳۰ تن در هکتار بوده و قیمت نهال سیب تو سرخ ۹۰,۰۰۰تومان هست.

نهال سیب گرانی اسمیت

نهال سیب گرانی اسمیت یا نهال سیب سبز ترش از دیگر نهال‌های محبوب در بین کشاورزان هست، میوه سبز رنگ ترش و سنگین وزن این نهال، گزینه مناسب برای صادرات به خارج از کشور محسوب می‌شود آمار فروش نهال سیب گرانی اسمیت در نهالستان‌های معتبر بالا هست.

نهال سیب گرانی اسمیت یک نهال فرانسوی است و در ارتفاع ۱۲۰۰ تا ۲۵۰۰ متر رشد مناسبی از خود نشان می‌دهد، گلدهی این درخت اوایل اردیبهشت ماه آغاز شده و در یک هکتار زمین حداقل ۱۲۰ تن میوه تولید می‌کند، درخت برای اولین باربری ۳ تا ۴ سال زمان احتیاج دارد قیمت نهال سیب گرانی اسمیت در نهالستان‌های معتبر ۷۰,۰۰۰ تومان است.

نهال گلاب کهنز تابستان

نهال گلاب کهنز تابستان جزو ارقام کلاسیک و ایرانی محسوب می‌شود، باردهی آن بیشتر از ۱۱۰ تن بوده ارتفاع درخت گلاب کهنز تابستان ۵ تا ۶ متر بوده و فاصله‌ای که برای کاشت آن در نظر گرفتند ۴ متر هست؛ یک کشاورز برای احداث باغ سیب در یک هکتار حداقل ۶۵۰ اصله نهال سیب گلاب کهنز تابستان احتیاج دارد.

پوست سیب قرمز و گوشت آن سفید هست؛ سایز میوه سیب گلاب کهنز تقریباً کوچک‌تر از سیب‌های دیگر بوده و ۱۲۰ تا ۱۵۰ گرم وزن دارد؛ به خاطر سردسیری بودن نیاز سرمای طولانی مدتی داشته و کارشناسان نهالستان معتقدند که از ۱۰۰۰ تا ۱۶۰۰ ساعت کمتر از دمای ۷ درجه سانتیگراد کافی است؛ قیمت نهال سیب گلاب کهنز تابستانی ۷۰,۰۰۰ تومان هست.

نهال سیب میراکل

نهال سیب میراکل یک نهال آمریکایی است ظاهر منحصر به فرد آن باعث شده تا جزو محصولات صادراتی و پرفروش در میادین میوه و تره بار محسوب شود، مبوه درخت میراکل نزدیک به ۲۰۰ گرم وزن داشته و پوسته سیب آن سیاه رنگ است، نهال سیب میراکل در نهالستان‌های معتبر به صورت پیوندی تکثیر می‌شود.

آمار فروش نهال سیب میراکل در کل نهالستان‌های کشور مشخص کرده که یک بهترین نهال سیب در بین کشاورزان است؛ البته شما آمار تولید میوه سیب میراکل را اگر در بازار داخلی بررسی کنید رتبه اول در تولید سیب به خود اختصاص داده است.

این نهال ۶۰ سال عمر مفید و باروری اقتصادی داشته و در یک هکتار زمین ۱۴۰ تن میوه تولید می‌کند؛ فراموش نکنیم نهال سیب میراکل محدودیت ارتفاعی نداشته و از ارتفاع ۲۰۰ تا ۲۵۰۰ متر قابل کاشت هست، درخت میراکل دیرگل بوده و گلدهی خود را اواخر فروردین ماه آغاز می‌کند، قیمت نهال سیب میراکل ۷۰,۰۰۰ تومان هست.

کلام آخر

بهتر است ۳ یا ٫ ماه قبل از خرید نهال سیب تمامی ارقام نهال سیب را مورد مطالعه قرار داده و از بین آنها بهترین نهال سیب را انتخاب کنید، هرچه فرصت شما برای مطالعه و بررسی بیشتر باشد مطمئناً نهالستان‌های معتبری را برای خرید نهال سیب مناسب و اصلاح شده انتخاب خواهید کرد.

تماس با پالیز نهال:

09144501007

09144501008

نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود