چگونه بسته اینترنت نامحدود همراه اول بخریم؟

0 3,745

مشترکین همراه اول می‌توانند از یک بسته اینترنت نامحدود 30 روزه برای دانلودهای خود استفاده کنند.

گرانی اینترنت در سال جدید باعث شد تا بسیاری از بسته‌های پرطرفدار اپراتورهای همراه نیز از دسترس خارج شوند. بسته اینترنت نامحدود همراه اول یکی از بسته‌های محبوب اینترنت است که اگرچه در وبسایت‌های این فروشگاه در دسترس نیست اما می‌توان به یک روش آن را خریداری کرد.

استفاده از اینترنت این روزها به جزء جدایی ناپذیر زندگی‌مان تبدیل شده است و همواره میزان مصرف افراد و خانوار در حال افزایش است. تماشای آنلاین فیلم، دانلود فیلم و بازی، ارسال عکس و حتی اینستاگرام‌گردی از جمله عادت‌های این روزهای ما است.

اپراتورهای تلفن همراه با توجه وضعیت شبکه ثابت، اینترنت پرسرعت‌تر و با کیفیت‌تری را در اختیار کاربرانشان قرار می‌دهند اما از سویی دیگر حجم بسته‌های اینترنت آن‌ها کمتر بوده وطبیعتا هزینه بیشتری را برای استفاده از آن بایستی پرداخت کرد.

اما بسته اینترنت نامحدود همراه اول یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی است که حجم مصرف بالایی دارند. امکان خریداری این بسته تنها از طریق شماره‌گیری کد دستوری مربوطه ممکن است و آن‌ها را در فروشگاه‌های آنلاین این اپراتور نخواهید یافت.

اگرچه پیش از این بسته‌های اینترنت نامحدود متنوعی از سوی این اپراتور در اختیار مشترکینش قرار می‌گرفت اما در حال حاضر تنها یک بسته نامحدود 30 روزه از ساعت یک بامداد تا 11 ظهر، در دسترس است. قیمت این بسته 19هزار و 900 تومان حجم مصرف منصفانه آن نیز 100 گیگابایت ذکر شده است؛ یعنی اگر در این مدت یک ماهه حجمی بیش از این رقم مصرف کنید، بسته به اتمام خواهد رسید.

کد خرید اینترنت نامحدود همراه اول

برای خرید این بسته کافی است کد دستوری #33232*100* را شماره‌گیری کنید. سپس از شما سوال می‌شود که قصد خرید این بسته را برای خود یا شماره دیگری دارید.

اینترنت نامحدود همراه اول

در ادامه نیز قیمت بسته به شما نمایش داده شده و با درج عدد یک، خرید آن را نهایی می‌کنید. توجه داشته باشید هزینه این بسته از اعتبار شما کسر خواهد شد، پس اگر مشترک اعتباری همراه اول هستید، پیش از خرید بسته از داشتن اعتبار کافی اطمینان حاصل کنید.

سوالات متداول کاربران

قیمت بسته اینترنت نامحدود همراه اول چقدر است؟

این بسته یک ماهه بوده و 19هزار و 900 تومان قیمت دارد.

آیا امکان خرید آنلاین اینترنت نامحدود همراه اول وجود دارد؟

خیر. بنابر اعلام این اپراتور تنها با شماره‌گیری کد دستوری مربوطه می‌توانید از این سرویس بهره‌مند شوید.

منبع:دیجیاتو

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود