آموزش دیلیت اکانت دائمی و کامل اینستاگرام (حذف اکانت اینستاگرام)

0 4,177

اگر نیاز دارید دیلیت اکانت اینستاگرام کنید (حذف اکانت اینستاگرام) و نیازی به حساب کاربری اینستاگرام ندارید یا می خواهید اکانت جدید اینستاگرام بسازید این آموزش را حتما ببینید.

آیا از تهدیدهای حریم خصوصی اینستاگرام نگران هستید؟ نیاز به استراحت و دوری از شبکه های اجتماعی دارید؟ تجربه حمله سایبری و هک اینستاگرام داشته اید؟

دلیل دیلیت اکانت اینستاگرام هر چه باشد، ما همه چیز را در مورد حذف اکانت اینستاگرام در این مقاله در عصر آی تی برای شما می نویسیم. پس این آموزش اینستاگرام را حتما بخوانید.

همچنین اگر تمایل دارید می توانید آموزش دیلیت اکانت تلگرام را در این لینک مشاهده کنید که در روزهای گذشته برای شما همراهان عزیز منتشر کردیم.

ساده ترین روش حذف یا همان دیلیت اکانت اینستاگرام چگونه است؟ (خلاصه)

  1. به صفحه حذف حساب کاربری اینستاگرام خود در برنامه Instagram بروید
  2. دلیل حذف دائمی اکانت اینستاگرام را از منوی کشویی انتخاب کنید
  3. رمزعبور اینستاگرام خود را دوباره وارد کنید و روی “حذف دائمی حساب من یا Permanently delete my account” کلیک کنید.

آموزش کامل حذف اکانت اینستاگرام

نکته مهم برای حذف اکانت: دیلیت اکانت اینستاگرام شما بدان معنی است که مشخصات، عکس ها، فیلم ها، لایک ها، نظرات و سایر دنبال کننده های شما نیز به طور کامل و دائمی حذف می شوند.

برای حذف دائمی اینستاگرام:

۱- وارد حساب کاربری اینستاگرام خود شوید:
شما نمی توانید به صورت مستقیم حساب خود را در برنامه اینستاگرام حذف کنید، بنابراین باید از یک مرورگر وب در رایانه شخصی یا گوشی موبایل خود وارد instagram.com شوید.

log in to delete instagram account - دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت کامل چگونه است؟ (حذف اکانت اینستاگرام)
عکس صفحه ورود به اینستاگرام

۲- به صفحه “حذف حساب خود یا Delete Your Account” در اینستاگرام بروید:
پس از ورود به اکانت اینستاگرام، به صفحه Delete Your Account رفته و دلیل حذف حساب خود را از فهرست کشویی “چرا حساب خود را حذف می کنید؟” مانند عکس زیر انتخاب کنید.

2 1 1 - دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت کامل چگونه است؟ (حذف اکانت اینستاگرام)

۳- رمز عبور خود را وارد کرده و اکانت Instagram را برای همیشه حذف کنید
از شما خواسته می شود که رمز ورود خود را دوباره وارد کنید تا تأیید کنید که می خواهید اکانت اینستاگرام خود را برای همیشه حذف کنید ودیلیت اکانت اینستاگرام برای همیشه اتفاق می افتاد.

بعد از انتخاب دلیل و وارد کردن پسورد، گزینه دیلیت اکانت اینستاگرام ظاهر می شود.

3 6 - دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت کامل چگونه است؟ (حذف اکانت اینستاگرام)

به خاطر داشته باشید: وقتی اکانت اینستاگرام خود را حذف کردید، اگر تصمیم دارید بعداً یک اکانت اینستاگرام جدید بسازید، نمی توانید با همان نام کاربری خود ثبت نام کنید. اینستاگرام همچنین نمی تواند حساب های حذف شده را دوباره فعال کند.

اگر تامیل دارید برای مدتی محدود و نه به صورت کامل دیلیت اکانت اینستاگرام اتفاق بی افتد و فقط برای زمانی خاص که تمایل دارید از اینستاگرام دور باشید اکانت شما حذف شود ادامه مطلب را از دست ندهید تا نحوه غیرفعال کردن موقت حساب اینستاگرام خود را به شما آموزش دهم.

نحوه غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام ( دیلیت اکانت موقت اینستاگرام )

آیا می خواهید از شبکه های احتماعی برای مدتی دور باشید؟ شما می توانید اکانت اینستاگرام خود را موقتاً غیرفعال کرده و دوباره فعال کنید.

برای غیرفعال کردن موقت اینستاگرام:

۱- وارد اکانت اینستاگرام خود شوید

از یک مرورگر در گوشی یا کامپیوتر وارد سایت instagram.com وارد شوید – نمی توانید به طور موقت حساب خود را از برنامه اینستاگرام غیرفعال کنید.

log in to delete instagram account - دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت کامل چگونه است؟ (حذف اکانت اینستاگرام)

۲- روی “ویرایش نمایه یا Edit Profile” کلیک کنید و “موقتاً غیرفعال کردن حساب من یا Temporarily disable my account” را انتخاب کنید

به صفحه نمایه خود بروید و روی “ویرایش نمایه” در بالای صفحه کلیک کنید.

در تصویر با کادر قرمز رنگ مشخص کردم

deactivate instagram account - دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت کامل چگونه است؟ (حذف اکانت اینستاگرام)

سپس گزینه “موقتاً غیرفعال کردن حساب من” را در پایین صفحه انتخاب کنید. که مجدد با کادر قرمز دور آن نمایش داده شده است

disable instagram account - دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت کامل چگونه است؟ (حذف اکانت اینستاگرام)

۳- رمز عبور خود را وارد کرده و اینستاگرام را غیرفعال کنید

اینستاگرام قبل از غیر فعال کردن یا دیلیت اکانت از شما می پرسد که چرا میخواهید اکانت اینستاگرام را غیر فعال کنید و شما باید دلیل غیرفعال کردن حساب خود را از فهرست منوی “چرا غیرفعال می کنید؟” را انتخاب کنید.

برای انتخاب دلیل غیر فعال کردن اکانت اینستاگرام زیاد حساس نباشید و فرقی بین گزینه ها نیست و پس از انتخاب دلیل خود، از شما خواسته می شود که رمز عبور خود را دوباره وارد کنید تا تأیید کنید که می خواهید غیرفعال کنید.

پس از انتخاب دلیل و گذرواژه خود ، گزینه غیرفعال کردن موقت حسابتان ظاهر می شود.

روی “غیرفعال کردن موقتی حساب یا emporarily Disable Account” کلیک کنید و نمایه شما همراه با همه محتوا و دنبال کنندگان شما مخفی می شوند تا اینکه دوباره وارد سیستم شوید.

دقت کنید که مراحل را مانند تصویر زیر وبا دقت انجام دهید تا روند غیر فعال کردن اکانت اینستاگرام به درستی و بدون مشکل انجام شود

how to deactivate instagram account - دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت کامل چگونه است؟ (حذف اکانت اینستاگرام)

به خاطر داشته باشید: برای حذف و غیرفعال کردن حساب خود به رمزعبور خود نیاز دارید. اگر رمزعبور خود را فراموش کرده اید یا می خواهید آن را تغییر دهید ، یاد بگیرید که چگونه رمزعبور اینستاگرام خود را تغییر دهید.

آیا نمی خواهید اکانت اینستاگرام خود را غیر فعال کنید اما می خواهید افرادی که مجاز به دیدن آن هستند را تغییر دهید؟ می توانید اکانت اینستاگرام خود را به صورت خصوصی یا private تغییر دهید تا فقط دوستان و دنبال کننده های شما بتوانند عکس های شما در اینستاگرام را مشاهده کنند.

نحوه فعال سازی مجدد اکانت اینستاگرام

هنگامی که تصمیم گرفتید دوباره به اینستاگرام برگردید و اکانت غیر فعال شده اینستاگرام خود را فعال کنید. از روش زیر برای فعال سازی اکانت اینستاگرام استفاده کنید.

برای این کار، تمام کاری که باید انجام دهید این است که دوباره وارد حساب کاربری اینستاگرام خود شوید.

برای بازگرداندن حساب غیرفعال شده خود به instagram.com بروید و با نام کاربری و رمز ورود خود وارد شوید.

رمز اکانت اینستاگرام را فراموش کردم، چه کار کنم؟

اگر رمز اکانت اینستاگرام خود را فراموش کرده اید می توانید برای بازیابی رمز فراموش شده اینستاگرام خود روی لینکی که در پایین صفحه ورود وجود دارد کلیک کنید.

خب، باز هم یک آموزش دیگه در سایت عصر آی تی تمام شد و امیدوار مفید بوده باشه. اگر سوالی در این مورد دارید همین پایین در قسمت نظرات بپرسید تا در کوتاه ترین زمان پاسخ بدم.

امیدوارم همه مشکلات شما با این آموزش تصویر اینستاگرام رفع شده باشد.

منبع: عصـر آی تی

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود