مدت زمان سفر ریلی از زنجان به مشهد چقدر است؟

0 3,845

در سفرهای طولانی مثل مسیر زنجان مشهد، انتخاب وسیله‌ی نقلیه‌ی سفر اهمیت خاصی پیدا می‌کند. این وسیله‌ی نقلیه باید به‌گونه‌ای باشد که شما طولانی‌بودن مسیر و خستگی را اصلا احساس نکنید.

 پیشنهاد ما به شما قطار است. در ادامه‌ی این متن از دلیل این پیشنهاد و مدت ‌زمان سفر با قطار گفتیم. اگر شما هم قطار را وسیله‌ی مناسبی برای این سفر می‌دانید و قصد ررزو بلیط قطار زنجان مشهد را دارید؛ تا انتهای متن همراه ما باشید.

چرا قطار برای این سفر مناسب‌ترین انتخاب است؟

به ‌غیر از قطار وسایل نقیله‌ای دیگری برای سفر از زنجان به مشهد وجود دارند. برای مثال، اگر می‌توانید بدون خستگی 17 ساعت رانندگی کنید؛ سفر با ماشین شخصی هم گزینه‌ی خوبی برای شماست یا اگر تحمل 17 ساعت صندلی‌های خشک اتوبوس و نخوابیدن را دارید؛ گزینه‌ی اتوبوس هم روی میز است. پرداخت هزینه‌ی بالا هواپیما هم گزینه‌ی دیگری است. البته مزیت هواپیما این است که بسیار سریع‌تر از وسایل نقلیه‌ی دیگر شما را به مقصد می‌رساند. در انتها به قطار می‌رسیم.

سفر با قطار در مسیرهای طولانی مثل مسیر زنجان مشهد به‌معنای خداحافظی با خستگی‌های سفر است. در قطار هر زمان که بخواهید می‌توانید تخت خود را باز و یک خواب آرام و آسوده را تجربه کنید. سفر با قطار، خطر و نگرانی برای شما به‌دنبال ندارد. دیگر نگران تصادفات جاده‌ای نیستید و به‌همین دلیل سفری دلپذیرتری را تجربه می‌کنید. کوپه‌های قطار مثل خانه‌ی شما هستند. هر زمان که اراده کنید؛ امکانات مورد نیاز شما در دسترس است. حتی با وجود رستوران در قطار، دغدغه‌ی خوردوخوراک نخواهید داشت. در کنار تمام این مزیت‌ها، قطار مشهد مزیت دیگری هم دارد. سفر با قطار بدون تاخیر است. قطارها راس ساعت درج‌شده در بلیط از ایستگاه حرکت می‌کنند. دستاورد این مزیت برای شما نظم بیشتر در سفر و تلف‌نشدن وقت است.

فاصله‌ی زنجان تا مشهد با قطار چقدر است؟

فاصله‌ی 1227 کیلومتری زنجان تا مشهد معمولا با قطار در 17 ساعت طی می‌شود. البته که نوع قطاری هم که انتخاب می‌کنید در زیاد و کم‌شدن این مدت‌زمانی بی‌تاثیر نیست. برای مثال، اگر قطار شما سریع‌السیر باشد؛ حتی در 14 ساعت هم به مقصد خواهید رسید. در ادامه تعدادی از قطارهای این مسیر و زمان رسیدن آن‌ها به مشهد را بررسی خواهیم کرد.

چه شرکت‌هایی بلیط زنجان مشهد را ارائه می‌دهند؟

در مسیر زنجان مشهد، چند شرکت ریلی معروف، مشغول به فعالیت هستند. در زیر این شرکت‌ها را می‌بینید.

قطارهای 4 تخته و 6 تخته‌ی شرکت ریلی رجا

شرکت ریلی رجا، یکی از معروف‌ترین شرکت‌ها در میان شرکت‌های ریلی است. رجا، قطارهای 4 ستاره و 3 ستاره‌ی زیادی مانند خلیج فارس، طوس و میلاد را در مسیر زنجان مشهد ارائه می‌کند. این قطارها انواع مختلف 4 تخته و 6 تخته دارند. قطارهای 6 تخته ازان‌تر از 4 تخته‌ها هستند. تعداد تخت‌های قطار تاثیری روی مدت زمان سفر و سرعت قطار ندارد. سرعت قطارهای رجا به‌اندازه‌ای که در بین 16 تا 17 ساعت به مقصد می‌رسید.

شرکت ریلی فدک با بالاترین امکانات

نام شرکت ریلی فدک با ارائه‌ی خدمات ویژه به مسافران گره خورده است. این شرکت ریلی با 3 قطار بیزینس، اکونومی و سلامت در مسیر زنجان مشهد فعالیت می‌کند. هر سه این قطارها 5 ستاره هستند و امکانات بسیار کاملی دارند. در هنگام سفر با این قطارها، ظاهر کوپه‌ها اولین چیزی است که توجه شما را جلب خواهد کرد. قطارهای فدک، ظاهری شیک، مدرن و کوپه‌هایی بسیار بزرگ و جادار دارند. بزرگی کوپه‌ها راحتی بیشتری به شما می‌دهد. به‌علاوه، در قطارهای فدک، سرو نوشیدنی و غذا برای تمام مسافران امکان‌پذیر است. قطارهای این شرکت، امکانات دیگری همچون تهیه‌ی گهواره و ویلچر را به مسافران ارائه می‌کنند. در انتها اینکه، قطارهای فدک سرعت بسیار خوبی نسبت به دیگر قطارها دارند و در مدت زمان کمتری شما را به مقصد خواهند رساند.

خدمات ویژه شرکت ریلی نورالرضا

شرکت نورالرضا، آخرین شرکتی است که در مسیر زنجان مشهد بررسی می‌کنیم. این شرکت با خدماتی مثل سیستم تهویه‌ی هوا و عایق‌های صوتی، محبوب بسیاری از مسافران شده است. قطار 6 تخته مهدیس زیرمجموعه‌ی این شرکت است که بیشترین فعالیت را در مسیر زنجان مشهد دارد. این قطارهای 6 تخته با وجود تعداد تخت زیاد، فضای کافی و بزرگی در اختیار شما قرار می‌دهند. به‌حدی که می‌توانید تمام وسایل خود را در کوپه‌ی قطار جا دهید. سرعت قطارهای این شرکت هم به دلیل تکنولوژی به‌کار رفته در قطارها، معمولا بالاست.

قطار زنجان با گذر از چه ایستگاه‌هایی به مشهد می‌رسد؟

قطار زنجان برای رسیدن به شهر مشهد از مسیرهای زیر می‌گذرد:

  • خرم‌دره
  • قزوین
  • کرج
  • تهران
  • سمنان
  • شاهرود
  • نیشابور

خدمات فلای تودی، مسیری سریع برای رسیدن به مشهد

اگر به‌دنبال سریع‌ترین راه برای رسیدن به مشهد می‌گردید؛ فلای تودی را انتخاب کنید. در سایت فلای تودی با ارائه خدمات ویژه، رزرو بلیط قطار زنجان مشهد را به سریع‌ترین و راحت‌ترین کار برای شما تبدیل شده است. کافیست با یک کلیک وارد سایت فلای تودی شوید. زنجان را به‌عنوان مبدا انتخاب کنید و در مقصد شهر مشهد را بزنید. لیستی از انواع مختلف قطارها با امکانات و خدمات منحصربه‌فرد جلوی شما باز خواهد شد. قیمت‌ها را با هم مقایسه کنید. زمان حرکت قطارها را ببینید و در آخر متناسب‌ترین گزینه با شرایط را به مرحله‌ی خرید ببرید. تا زمانی‌که از سایت فلای تودی بلیط‌های خود را تهیه می‌کنید؛ هر زمان که اراده کنید امکان استرداد بلیط را دارید. پس نگرانی و دغدغه‌ای بابت هیچ چیز نداشته باشید.

بعد از رزرو بلیط قطار به‌سراغ رزرو هتل از طریق سایت فلای تودی بروید. فلای تودی لیستی از بهترین هتل‌های مشهد را در اختیار شما قرار می‌دهد. آدرس و امکانات تمام این هتل‌ها در سایت موجود است. هتلی نزدیک به حرم می‌خواهید؟ قیمت هتل برای شما در اولویت است؟ امکانات را به قیمت ترجیح می‌دهید؟ برای هر سلیقه و انتخابی در فلای تودی هتل پیدا می‌کنید. به‌بیان دیگر، با فلای تودی صفر تا صد سفر به سلیقه و متناسب با شرایط شما ساخته خواهد شد.

نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود