رنگ سال 2024 و سال 1403 چیست؟ + پیشنهاد ایده استایل با رنگ سال!

0 3,806

در این مطلب، پس از معرفی رنگ سال 1403 شمسی و ۲۰۲۴ میلادی، ایده‌هایی جذاب برای ست کردن و ساخت استایلی تماشایی با رنگ هلویی معرفی می‌شوند تا بهترین تیپ‌ها و استایل را برای مهمانی، دورهمی‌ها یا سرکار داشته باشید.

شرکت بزرگ آمریکایی پنتون، در زمینه تولید رنگ‌های چاپ در دنیا و برای صنایعی مانند پارچه، پلاستیک و بسیاری دیگر فعالیت دارد. شرکت پنتون با سنتی که از سال ۲۰۰۰ آن را شروع کرده، رنگی به‌خصوص را به‌عنوان رنگ سال، معرفی می‌کند و همه صنعت فشن و مد جهان را بر آن اساس، پی می‌ریزد. برای زمستان رنگ «زردآلوی له شده» و برای کل سال، رنگ هلویی، توسط پنتون به جهان معرفی شده است.

حالا به نظر شما چه استایل‌ها و رنگ‌هایی با رنگ سال جدید هماهنگ و ست می‌شوند؟ در این مطلب، پس از معرفی رنگ سال 1403 شمسی و ۲۰۲۴ میلادی، ایده‌هایی جذاب برای ست کردن و ساخت استایلی تماشایی با رنگ هلویی معرفی می‌شوند تا بهترین تیپ‌ها و استایل را برای مهمانی، دورهمی‌ها یا سرکار داشته باشید.

معرفی رنگ سال ۲۰۲۴ میلادی و ۱۴۰۳ شمسی

شرکت پنتون، رنگ زمستان سال ۲۰۲۴ را رنگ زردآلوی له شده (APRICOT CRUSH) انتخاب کرده که تناژ‌هایی از نارنجی، زرد، کرم و صورتی داشته و بسیار شبیه به رنگ هلویی است؛ اما رنگ کلی انتخاب شده برای سال ۲۰۲۴، رنگ هلویی یا Peach Fuzz با شماره «Pantone 13-1023» خواهد بود. از هاله روشن و ظریفی که بین رنگ صورتی و نارنجی قرار می‌گیرد، به‌عنوان یکی از دلایل انتخاب رنگ هلویی به مناسبت ۲۵امین  سالگرد شرکت پنتون، نام برده‌اند. لوری پرسمن (Laurie Pressman)، معاون موسسه رنگ پنتون، می‌گوید: «این رنگ نشان می‌دهد که ما می‌خواهیم به کسانی که دوستشان داریم، نزدیک‌تر باشیم. همزمان لذت هماهنگ بودن با خودمان را هم داشته باشیم و از بودن در این لحظه‌ها، آرامش بگیریم».

رنگ ملایم و صمیمانه هلویی، بیانگر مهربانی، شفقت و ارتباط بوده و به خاطر آرزوی داشتن آینده‌ای صلح‌آمیز و ایجاد آرامشی عمیق در روابط بین افراد معرفی شده است. استفاده از این رنگ، برای تغییر حا‌ل‌وهوای خانه یا حتی استایل روزانه و لباس‌ها مناسب هستند. با انتخاب یک پیراهن، کیف یا حتی اکسسوری‌هایی مانند ساعت سیکو اصل با بندهای رزگلد که هماهنگ با رنگ هلویی باشند، استایلی جوان‌پسند و شیک برای امسال بسازید.

رنگ سال 2024 و سال 1403 چیست؟ + پیشنهاد ایده استایل با رنگ سال!

ایده‌هایی جذاب برای استایل با رنگ سال 2024

هنرپیشگان محبوب هالیوود برای برنامه‌ها و جشنواره‌های معروف از رنگ هلویی در استایل مهمانی خود استفاده کردند و اولین کسانی بودند که کت و شلوار یا پیراهن‌هایی با رنگ هلویی امسال پوشیدند. رنگ مکمل هلویی را رنگ مشکی یا رنگ‌هایی با تنالیته صورتی مانند رزگلد و طلایی نام می‌برند؛ بنابراین، برای داشتن استایلی جذاب به همراه رنگ هلویی، قبل از هر کاری، یک ساعت طلایی مردانه یا ساعتی با بند مشکی طلایی تهیه کنید.

برای استفاده از استایل‌ها و لباس‌های قدیمی در کنار رنگ هلویی، می‌توانید وسایلی مانند ساعت مچی، کیف یا کفش جدید را با این رنگ بخرید. در ادامه ۳ ایده جذاب برای داشتن استایلی هماهنگ با رنگ سال 2024 می‌خوانید.

اکسسوری ساعت مچی، هماهنگ با رنگ سال 1403

خوشبختانه رنگ ملایم هلویی با رنگ‌های تیره ست می‌شود. با تهیه یک ساعت مچی با رنگ سال هلویی، آن را با هر لباس و برای هر مکانی بپوشید. بهترین ترکیب رنگ برای ساعت مچی هلویی، رنگ‌های مشکی، تنالیته‌های مختلف نارنجی و صورتی هستند. این رنگ‌ها، به‌زیبایی در کنار یکدیگر می‌نشینند و استایلی متفاوت از دیگران اما شیک برای شما می‌سازند.

اگر به فکر خرید ساعت مچی زنانه هماهنگ با رنگ هلویی هستید، پیشنهاد می‌شود از ساعت بند استیل با رنگ‌های نقره‌ای یا رزگلد صورتی استفاده کنید تا با تنالیته صورتی هماهنگ و با هلویی نزدیک باشد.

رنگ سال 2024 و سال 1403 چیست؟ + پیشنهاد ایده استایل با رنگ سال!

پوشیدن کلاه‌های نیمه‌بزرگ و عینک آفتابی؛ ترکیبی جذاب برای فصل‌های گرم سال

با شروع زمستان ۲۰۲۴ و اعلام پنتون، اکسسوری‌هایی مانند کلاه و عینک آفتابی به رنگ هلویی هم در بازار به فروش می‌رسند. از این اکسسوری‌ها، به‌عنوان ایده جذاب در استایل‌های زمستانی کمک بگیرید. یک کلاه، دستکش، شال‌گردن یا عینک آفتابی، ترکیب استایل به‌روز و جذابی را برای شما رقم خواهد زد. با شروع بهار و فصل گرم می‌توانید از کلاه‌های آفتابی یا عینک، به‌عنوان یک اکسسوری همرنگ با رنگ هلویی استفاده کنید.

جواهرات براق و کفش‌های پاشنه بلند؛ استایلی مناسب مهمانی با رنگ هلویی

یکی از بهترین وسایل پوشیدنی برای آوردن رنگ هلویی به استایل مهمانی‌ها، جواهرات براق یا کفش‌های پاشنه بلند زنانه است. رنگ هلویی به‌زیبایی با لباس‌هایی به رنگ تیره مانند مشکی یا آبی کهکشانی ست می‌شود و بهترین استایل مهمانی را برای شما می‌سازد. اگر از طرفداران رنگ‌های شاد هستید، از ترکیب رنگ‌های نارنجی و صورتی در کنار کفش‌هایی به رنگ هلویی برای استایل مهمانی استفاده کنید.

تکمیل استایل رنگ سال 2024 با ساعت‌های واچ مارکت

رنگ اعلام شده برای سال ۲۰۲۴ یا ۱۴۰۳ شمسی توسط شرکت پنتون، رنگ هلویی با نام انگلیسی Peach Fuzz است. برای زمستان ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ رنگ زردآلوی له شده (APRICOT CRUSH) معرفی شد که در کنار رنگ هلویی، بسیار هماهنگ می‌نشیند. با این دو رنگ، استایل‌های متفاوت و جدیدی برای سال بزنید و روحیه خود را شاد نگه دارید. پیشنهاد می‌دهیم در کنار تیپ‌هایی با رنگ هلویی، از ساعت مچی‌های برند و اورجینال استفاده کنید. بسیاری از برندهای اورجینال مانند برند سیکو با بند مشکی، مکمل رنگ هلویی در استایل شما خواهند بود.

همچنین، ساعت‌های بند فلزی استیل مانند ساعت مچی زنانه سیکو با بند نقره‌ای و رزگلد، بسیار هماهنگ با رنگ سال 2024 هستند و همیشه روی مچ دستان شما می‌درخشند. برای تهیه انواع ساعت‌های اورجینال با گارانتی، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی واچ مارکت بروید. سایت فروشگاهی واچ مارکت، انواع ساعت مچی مردانه و زنانه را از برندهای مطرح دنیا مانند کاسیو، سیکو و اورینت در ایران فراهم آورده است تا از کیفیت و اصالت کالا، اطمینان خاطر داشته باشید. برای تهیه انواع ساعت مچی زنانه یا مردانه اورجینال دنیا، از آدرس اینترنتی watchmarket.shop دیدن کنید.

رنگ سال ۱۴۰۳ چه رنگی,رنگ سال ۱۴۰۳ چه رنگی است,سال ۱۴۰۳ چه رنگی است,رنگ سال ۱۴۰۳,رنگ ۱۴۰۳,رنگ مانتو سال ۱۴۰۳,مانتو سال ۱۴۰۳,مانتو,حیوان سال ۱۴۰۳,رنگ لباس سال ۱۴۰۳,رنگ سال ۱۴۰۳ سال چه حیوانی است,۱۴۰۳ سال چه حیوانی است,سال ۱۴۰۳ سال چه حیوانی است,تحویل سال ۱۴۰۳,رنگ سال تحویل ۱۴۰۳,رنگ مو,مدل مانتو,مدل مانتو سال ۱۴۰۳,مدل مانتو ۱۴۰۳,مدل مانتو رنگ سال ۱۴۰۳,رنگ سال 1403,رنگ هلویی,رنگ سال ۱۴۰۳ چیست,رنگ موی سال ۱۴۰۳,رنگ امسال ۱۴۰۳,مدل مانتو,مدل مانتو ۱۴۰۳,رنگ سال 1403,رنگ هلویی,رنگ موی سال ۱۴۰۳,رنگ سال ۲۰۲۴,رنگ مو سال ۱۴۰۳ چه رنگی است,لحظه تحویل سال ۱۴۰۳,رنگ سال 1403 چه رنگی است,مدل مانتو جدید,تقویم ۱۴۰۳,سال 1403 چه حیوانی است,رنگ مو جدید,رنگ مد سال ۱۴۰۳,مانتو رنگ هلویی,حیوان سال ۱۴۰۳,امسال سال چه حیوانی است ۱۴۰۳,امسال سال چه حیوانی است,رنگ امسال ۱۴۰۳,لحظه تحویل سال ۱۴۰۳,رنگ سال۱۴۰۳,رنگ مو سال ۱۴۰۳,رنگ مو سال 1403,تیپ سال ۱۴۰۳,رنگ لاک سال ۱۴۰۳

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود