زندگی خصوصی سودابه بیضایی و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 5,116

سودابه بیضایی (متولد ۱۸ اردیبهشت ۱۳۶۰ در شیراز) هنرپیشه سینما و تلویزیون اهل ایران است. وی فارغ التحصیل رشته ادبیات است. پدرش دبیر شیمی بوده، دو خواهر کوچکتر از خود دارد که یکی گریمور است و دیگری معماری می‌خواند.

بیوگرافی سودابه بیضایی

(متولد ۱۸ اردیبهشت ۱۳۶۰ در شیراز) هنرپیشه سینما و تلویزیون اهل ایران است. وی فارغ التحصیل رشته ادبیات است.

تصویر

خانواده

پدرش دبیر شیمی بوده، و مادرش استاد موسسه پوست بوده و بسیار آدم اجتماعی و فعالی است. دو خواهر کوچکتر از خود دارد که یکی گریمور است و دیگری معماری می خواند. وی هیچ نسبتی با بهرام بیضایی کارگردان ایرانی ندارد و فقط تشابه اسمی دارند.

تصویر

شروع فعالیت

از سال ۱۳۸۱ به کلاس های بازیگری استاد سمندریان رفت و پس از مدتی برای بازی در فیلم گیس بریده انتخاب شد و بازیگری را با این فیلم آغاز کرد.

بازی در سریال و سینما

سودابه بیضایی قبل از این در سریالهای کلبه ای در مه، سریال کیمیا (در نقش مرضیه ) و سریال آمین ( در نقش نیروانا ) را ارمغان تاریکی, پروانه, هوش سیاه, بالهای خیس و … و همچنین فیلمهای سینمایی روز روشن ,توهم, گیس بریده, توهم,عروس برفی و … به ایفای نقش پرداخته بود.

تصویر

فعالیت های دیگر

سودابه بیضایی همچنین کلاس های فیلمنامه نویسی و داستان نویسی ناصر تقوایی را گذرانده، او گاهی فیلم می سازد، شعر می گوید و به نقاشی و موسیقی می پردازد.

رژیم غذایی

از دوران دبیرستان همیشه در حال رژیم گرفتن و کم خوری هستم چون استعداد چاقی دارم. حتی یک دوره هم به آب درمانی پرداختم و یک ماه به جز آب چیز دیگری نخوردم! ولی حالا می دانم که بهترین برنامه تغذیه، کم خوردن و همه چیز خوردن است.

تصویر

علاقه به ورزش

ورزش کردن را دوست دارد و حتما روزانه یک ساعت ورزش میکند اما علاقه ای به ورزش کرن در باشگاه و جاهای شلوغ و پر رفت و آمد ندارد.

طب گیاهی

یکی از مواردی که به تازگی به دنیای کاری من اضافه شده، یادگیری طب گیاهی است که خیلی از آن لذت می برم.و واقعا خیلی به درد آدم می خورد.

تصویر

ازدواج و همسرش

سودابه بیضایی تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

منبع:ساعدنیوز

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود