زندگی خصوصی سپیده خداوردی و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 4,179

سپیده خداوردی (زادهٔ ۶ اردیبهشت ۱۳۶۰) بازیگر، نوازنده و شاعر ایرانی است. او بازیگری را به طور حرفه‌ای با مجموعه بچه‌های خیابان ساخته همایون اسعدیان در سال ۱۳۸۲ آغاز کرد. خداوردی همچنین سال‌ها سابقه فعالیت حرفه‌ای در زمینه موسیقی دارد. او نوازنده گروه‌های موسیقی مختلف مانند ارکستر ملل و ارکستر ملی بوده و در گروه شهناز به همراه محمدرضا شجریان نیز فعالیت کرده‌است.

بیوگرافی سپیده خداوردی

سپیده خداوردی متولد 6 اردیبهشت 1360 در اراک، بازیگر می باشد هنرستان موسیقی و در دانشگاه آزاد لیسانس ادبیات نمایشی دراماتیک گرفته است، سالهاست نوازنده ارکستر ملی بوده و حالا ازدواج کرده و پسر هم دارد.

شروع با موسیقی

موسیقی را از سال 1368 وقتی 8 ساله بود شروع کرد در سال 1374 وارد ارکستر فرهنگسرای بهمن شد، یکسال بعد در ارکستر صدا و سیما می نواخت سپس از سال 78 به گروه ارکستر ملی پیوست. ساز اصلی وی پیانو است اما توانایی نواختن ساز تار و تنبک را نیز دارد و سال ها با استاد محمدرضا شجریان در تورهای مختلف داخلی و خارجی همکاری داشته است.

تصویر

از تئاتر تا بازیگری

فعالیت خود را از سال 1379 وقی 19 ساله بود با تئاتر دانشجویی شروع کرد، از آنجا دیده شد و اولین بار در همین سال با سریال شب های سبز ارومیه جلوی دوربین رفت سپس در یک فیلم کوتاه بنام هستی ایفای نقش کرد تا اینکه در سال 1382 با فیلم بچه های خیابان به کارگردانی همایون اسعدیان در شبکه کشوری روی آنتن رفت.

تصویر

شهرت با آوای باران

با اینکه در عرصه موسیقی فرد شناخته شده ای بود اما شهرت وی در بازیگری 13 سال طول کشید، ایشان در سال 92 با سریال آوای باران در نقش مرضیه به شهرت رسید.

ازدواج

سپیده خداوردی خرداد 1391 وقتی 31 ساله بود با همسرش امین نظری ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک پسر بنام سامیار متولد تیر 1394 می باشد.

تصویر

نحوه آشنایی

همسرم امین نظری دانش آموخته رشته فیلمسازی در فرانسه است با او در پشت صحنه فیلم عصر پاییزی آشنا شدم، حس کردم زبان مشترک زیادی با هم داریم به همین خاطر زندگی مشترکمان را با هم آغاز کردیم.

نظم در زندگی

در زندگی من، نظم همیشه حرف اول را می زند، به همین خاطر از دوران کودکی همیشه صبح زود از خواب بیدار می شدم و ورزش می کردم و سپس به سایر کارهایم می پرداختم در قول و قرارهایم هم، همیشه دقیق هستم و سر ساعت حاضر می شوم.

تصویر

نقشه برای پسر

دوست دارم پسرم وقتی بزرگ می شود نسبت به موسیقی بی علاقه نباشد، در این حوزه کار کند، هر چند که دوست دارم فعالیتش در این عرصه بیشتر از حرفه ای بودن، دلی باشد.

ورزش

دست روی دلم نگذارید که خون است ورزش کمترین زمانش برای من پیاده روی و هر روز یا سه روز در هفته استخر رفتن بود ولی از زمانی که کوچولومون به دنیا آمده من به دلایل مختلف نتوانستم ورزش بکنم.

تصویر

از حیوانات می ترسم

کلا از حیوانات می ترسم و حیوانات را دوست ندارم ولی بنظرم خیلی آرامم مثل گاو و اگر هم کسی اذیتم کند و پا روی دمم بگذارد خیلی جنگی مثل خروس می شوم.

مهربان هستم

من کلا آدم مهربانی هستم و همه را دوست دارم و نگاهم نسبت به همه چیز مثبت است و بسیار به نظم اهمیت می دهم، این نظم را هم از پدرم به ارث بردم.

تصویر

تدریس موسیقی

خانم بازیگر در کنار فعالیت بازیگری، مادری و نوازندگی مدرس ساز پیانو، تنبک، تار، تئوری موسیقی و سلفژ، وزن خوانی و … می باشد.

آدرس پیج اینستاگرام

Insatgram/Sepidehkhodaverdi

منبع:ساعدنیوز

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود