زندگی خصوصی قیصر خواننده و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 7,021

قیصر خواننده پاپ، متولد ۱۶ خرداد ماه سال ۱۳۴۹ در محله سرچشمه شهر تهران، نوه حبیب الله بلور (کشتی‌ گیر، مربی کشتی، مدیر ورزشی و بازیگر سینما) است. نام اصلی قیصر خواننده، “بینش بلور” است

بیوگرافی قیصر خواننده

قیصر خواننده پاپ، متولد ۱۶ خرداد ماه سال ۱۳۴۹ در محله سرچشمه شهر تهران، نوه حبیب الله بلور (کشتی گیر، مربی کشتی، مدیر ورزشی و بازیگر سینما) است. نام اصلی قیصر خواننده، “بینش بلور” است و او با نام قیصر فعالیت خود در زمینه موسیقی را ادامه می دهد. مدت هاست با نام هنری قیصر فعالیت میکند
تصویر

خانواده

پدرش از هنرمندان عرصه بازیگری و کارگردان تئاتر بود قیصر : عموی بزرگم حسین خان بلور، ایشون تو خبرگزاری پارس بودند، عموی پدرم حبیب الله بلور مربی نام دار کشتی (مربی غلامرضا تختی) بود، حسن خان بلور از پایه گذران بازیگری و تئاتر هم در ایران بود.
تصویر

قرآن و اذان

ابتدا با خواندن قرآن و اذان در سر صف و عضویت در گروه سرود مدرسه شروع کرد. بعد از آن در سال 1360 گروه هنری برای خوانندگی را تشکیل دادیم و در مراسمات و تولدات خصوصی شرکت میکردیم.

مهاجرت از ایران

هر چند که خانواده قیصر همگی منشی پهلوانانه و هنرمند داشتند اما به هر شکل وی در سم ۱۹ سالگی و همزمان با شروع جنگ تحمیلی ایران و عراق، از ایران مهاجرت کرد ابتدا دو ماه و نیم در ترکیه ساکن بود سپس به اسلو پایتخت نروژ رفت، در همانجا به کسب و کار و زندگی مشغول شد و همزمان به دلیل علاقه ی ذاتی اش به موسیقی، فعالیت خود را در نروژ کلید زد
تصویر

ازدواج و فرزندان

قیصر و همسرش علارغم داشتن یک پسر و یک دختر از یکدیگر جدا شدند. قیصر پس از جدا شدن از همسرش ازدواج مجدد نکرد و گاهی عکس هایی ار دختر خود آیلین، و یا پسرش آرین در صفحه اینستاگرام خود منتشر می کند. هردو بزرگ شده و تحصیل کرده آمریکا در کنار مادرشان هستند آرین 27 ساله با دختری از چین ازدواج کرده و در لس آنجلس تعمیرگاه بزرگ دارد، آیلین دخترش 22 ساله فوتبالیست هست و دانشجو می باشد.
تصویر

ازدواج دوم

قیصر برای بار دوم ازدواج نکرده و به گفته دوستش با یک دختر نروژی به نام جرمی برت دوست هست و هنوز برای ازدواج تصمیمی گرفته نشده است.
تصویر

علایق و فراغت

کتاب خواندن را دوست دارد و همچنین به ورزش علاقه خاصی دارد و اوقات فراغتش را با خواندن کتاب و ورزش کردن سپری می کند.
تصویر

طرفدار فوتبال

او شدیدا فوتبالی است و می گوید من عاشق استقلال هستم، فوتبال ایران را دوست دارم، تیم ملی را خیلی دوست دارم و تنها تیمی که می تونه اشک منو در بیاره و خوشحالم بکنه تیم ملی ایران هست. او اطلاعات زیادی در مورد تاریخ و اطلاعات بازی های فوتبال دارد، و می گوید بخاطر ناصر حجازی طرفدار استقلال شده و او را خوشتیپ ترین بازیکن فوتبال می داند.

آلبوم ها

قیصر
قیصر ۲
شیرینی
به من نگو دوست دارم
و دهها موزیک ویدیو و تک اهنگ …

منبع:ساعدنیوز

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود