قیمت خودرو به طرز شوکه کننده ای افزایش یافت | آخرین قیمت خودرو های داخلی امروز 7 اسفند ماه

0 3,767

قیمت خودرو همچنان نوسانات زیادی را طی می‌کند. به طوری که خودروی لاماری تنها طی یک روز ۴۰ میلیون تومان گران شد و به دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان رسید.

قیمت خودرو روز یکشنبه، هفتم اسفند ۱۴۰۱، با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت کارنامه با تغییراتی همراه شد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد در روزهای گذشته قیمت خودرو همچنان با نوساناتی همراه بوده است. اما بازار شب عید خودرو در کشور رونق گرفته و خرید و فروش‌ها افزایش یافته است.

در سایت‌های خرید و فروش قیمت خودرو در لحظه نگارش این گزارش در بازار ایران به این شرح ثبت شده است:

پراید 111 هفته‌های گذشته کانال‌شکنی کرد و وارد بازه 300 میلیون تومانی شد و مجدداً این خودرو به کانال قبلی بازگشت. اما هفته گذشته این خودرو مجدداً به باشگاه 300 میلیونی‌ها پیوست و امروز، مانند دیروز، نیز با افزایش شش میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به ۳۱۶ میلیون تومان رسید.

اما پژو 207i که روزها بود با ثبات قیمت همراه شد و قیمت آن در بازار تغییری نکرد، امروز ۱۱ میلیون تومان گران شد و به ۶۳۳ میلیون تومان رسید. به نظر می‌رسد این خودرو تحت تاثیر خبر توقف تولید پژو ۲۰۶ با افزایش قیمت مواجه شده است.

قیمت دنا پلاس هم امروز با ۱۴ میلیون تومان افزایش قیمت همراه و در نرخ ۷۵۸ میلیون تومان عرضه شد.

پژو پارس سال، مدل ۱۴۰۰ که در روزهای گذشته جهش قیمتی زیادی را تجربه کرد، امروز نیز ۹ میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و به نرخ ۴۹۷ میلیون تومان در بازار خودرو کشور رسید.

لاماری که یکی از خودروهای تازه‌وارد بازار کشور است، امروز رکورد جدیدی را ثبت کرد و با افزایش ۴۰ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته، به دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان رسید.

قیمت خودروهای پرطرفدار

در این میان، خودروهای پرطرفدار بازار خودرو امروز چه قیمتی را در کارنامه خود ثبت کردند؟

تیبا هاچ‌بک‌ EX که از خودروهای پرطرفدار است، صبح امروز، سه‌شنبه، شش میلیون تومان گران و در محدوده ۳۲۹ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

پژو ۲۰۶ تیپ ۵ که در روزهای گذشته با نوسان قیمت مواجه شده بود، اکنون با ۱۰ میلیون تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته، در نرخ ۵۵۰ میلیون تومان به فروش رسید.

کوییک R که این روزها جایگزین پراید شده و به قشر متوسط جامعه اختصاص یافته، در روزهای گذشته رکورد جدیدی را ثبت کرد و وارد کانال جدیدی شد. قیمت این خودرو به ۳۴۶ میلیون تومان رسید.

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

محمدرضا حامدی، کارشناس صنعت خودرو، در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: روند افزایش قیمت در بازار همچنان ادامه دارد خودروها هم‌گام با افزایش نرخ دلار گران می‌شوند.

او افزود: البته گرچه قیمت خودرو به صورت روزانه افزایش می‌یاید، اما سطح معاملات بالاست و خرید و فروش به تعداد زیادی در بازار صورت می‌گیرد. مردم نباید برای خرید خودرو صبر کنند و خرید در همین لحظه بهتر از دو ساعت بعد است.

این کارشناس صنعت خودرو توضیح داد: به نظر می‌رسد این روند تا پایان سال ادامه داشته باشد. اما روند بازار در سال آینده، مانند هر سال، به این گونه خواهد بود که دو ماه ابتدایی سال بازار در رکود قرار می‌گیرد و قیمت‌ها نیز به روند صعودی خود ادامه می‌دهند.

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود