قیمت گوشت از 500 هزار تومان هم گذشت | آخرین قیمت گوشت امروز 7 اسفند

0 3,737

به گفته رئیس سازمان جهاد کشاورزی گوشت و مرغ منجمد در روزهای پایانی سال عرضه می‌شود. قیمت گوشت نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است.

قیمت گوشت در سال جدید با تغییرات زیادی روبرو بوده است. دولت برای کاهش قیمت گوشت تصمیم به راه اندازی مراکز عرضه گوشت دولتی کرده است. و در سطح شهر مراکزی وجود دارد که قیمت گوشت با نرخ مصوب به فروش می رسد. تلاش دولت برای کاهش قیمت گوشت ادامه دارد و هم چنین در حال پیدا کردن راهکار هایی است که قیمت گوشت به حد ثابتی برسد.

قیمت گوشت قرمز امروز 7 اسفند1401 در میادین میوه و تره بار اعلام شد.

قیمت گوشت قرمز در هفتم اسفند ۱۴۰۱ به شرح زیر است:

راسته با استخوان گوسفندی

۲۶۶,۰۰۰

ران کامل ممتاز گوسفندی

۳۵۵,۰۰۰

کف دست گوسفندی با ماهیچه

۳۰۵,۰۰۰

ران پاک کرده گوساله

۲۷۵,۰۰۰

سر دست پاک کرده گوساله

۲۶۰,۰۰۰

گردن گوسفندی

۲۱۰,۰۰۰

قلوگاه گوساله

۱۹۵,۰۰۰

گردن گوساله

۱۸۰,۰۰۰

قلم گوساله

۹۵,۰۰۰

سردست گوسفندی

۳۱۰,۰۰۰

ماهیچه گوساله

۲۷۰.۰۰۰

دمبالیچه گوسفندی

۲۲۰.۰۰۰

نیم شقه سردست گوسفند

۳۱۵.۰۰۰

شقه لاشه گوسفندی

۳۳۰,۰۰۰

نیم شقه ران گوسفندی

۳۵۰,۰۰۰

عرضه گوشت و مرغ منجمد در روزهای پایانی سال

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران اعلام کرد: با توجه به نزدیکی به ایام پایانی سال به منظور تنظیم بازار محصولات پروتئینی، توزیع گوشت قرمز و مرغ منجمد با قیمت مصوب هر کیلوگرم ۴۵ هزار تومان برای مباشرین و ۵۰ هزار تومان برای مصرف کننده آغاز شده است.

وی افزود: این کالاهای مصرفی در سطح میادین و فروشگاه‌های زنجیره‌ای بدون محدودیت در حال عرضه است و تا پایان ماه مبارک رمضان نیز این روند ادامه خواهد داشت.

علاوه بر این دبیر انجمن صنعت بسته‌بندی گوشت و مواد پروتئینی کشور با اشاره به عرضه گوشت منجمد بسته‌بندی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و غرف میادین میوه‌و تره‌بار گفت که این گوشت‌ها داخلی و با کیفیت بوده و در شرایط استاندارد منجمد شده‌ است.

مسعود رسولی با اعلام این خبر گفت: نیمه اول سال که در چراگاه‌ها علوفه بسیار و دام نیز زیاد بود دولت از دامدارها با قیمت خوبی دام خریداری، ‌ کشتار و لاشه آن را نیز منجمد کرد. در حال حاضر با توجه به افزایش قیمت و کمبود دام، دولت این گوشت‌های منجمد را به شرکت‌های بسته‌بندی داده و آنها نیز این گوشت‌ها را قطعه بندی، بسته‌بندی و روانه بازار می‌کنند.

وی ادامه داد: قیمت هر کیلو ران گوسفندی منجمد بسته بندی ۱۷۳ هزار تومان، ران گوساله منجمد بسته‌بندی ۱۷۳ هزار تومان، سردست گوساله منجمد بسته‌بندی ۱۶۸ هزار تومان، گردن گوسفندی منجمد ۱۵۳ هزار تومان و راسته گوسفندی نیز ۱۵۸ هزار تومان است که در فروشگاه‌های زنجیره و غرف میادین این محصول توزیع می‌شود.

دبیر انجمن صنعت بسته‌بندی گوشت و مواد پروتئینی کشور اضافه کرد: این گوشت داخلی و با کیفیت بوده و در شرایط استاندارد فریز شده‌ است.

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود