مشاوره طب سنتی

0 318
مشاوره طب سنتی

مو از خلط صالح سودا تشکیل شده است. در صورتی که خلط سودا در بدن بیشتر از حالت طبیعی و مورد نیاز شود (هم از نظر کیفیت و هم از نظر کمیت) موهای زائد در بدن پر تعداد، پرحجم و پررنگ تر می شود. لذا باید با اصلاح روش تغذیه و شیوه زندگی از تولید اضافه آن جلوگیری نموده و مازاد آن را که در طب سنتی غلبه بر خلط سودا خوانده می

مشاوره طب سنتی
مشاوره طب سنتی

مشاوره طب سنتی
مشاوره طب سنتی

 

نویسنده: دکتر محسن زحمتکش

 

خانم ز، خ- ۲۵ ساله (مسجد سلیمان) و خانم ش، ط، ل- ۲۰ ساله (خوزستان)
 

موهای زائد پشت لبم ضخیم و سیاه رنگ هستند. برای از بین بردن آنها چه باید کرد؟
مو از خلط صالح سودا تشکیل شده است. در صورتی که خلط سودا در بدن بیشتر از حالت طبیعی و مورد نیاز شود (هم از نظر کیفیت و هم از نظر کمیت) موهای زائد در بدن پر تعداد، پرحجم و پررنگ تر می شود. لذا باید با اصلاح روش تغذیه و شیوه زندگی از تولید اضافه آن جلوگیری نموده و مازاد آن را که در طب سنتی غلبه بر خلط سودا خوانده می شود تعدیل نمود. ۲ لیوان عرق بیدمشک، ۱ لیوان گلاب، ۸ قاشق غذاخوری خاکشیر شسته شده و نبات را ترکیب نموده، روزی یک لیوان یک ساعت قبل از ناهار میل نمایید (به مدت ۱۲۰ روز). استفاده از شربت MN-SO و محلول سینا (مالیدنی) و کپسول K-2X تخصصی است.

خانم زهرا، پ- ۲۵ ساله (کرمان)
 

بعد از تخلیه ادرار باز هم احساس می کنم که مثانه ام کاملاً تخلیه نشده است، برای درمان چه باید کرد؟
این مشکل در اکثر موارد عصبی است و در واقع ادراری در مثانه باقی نمانده. عدم توجه به این مسأله و وسواس نداشتن نسبت به آن و حفظ آرامش به مرور زمان این مشکل را حل خواهد کرد. استفاده از دم کرده های گیاهی آرام کننده اعصاب مانند گل گاوزبان، بادرنجبویه، افتیمون و… کمک کننده است. استفاده از معجون اطریفیل جامع و جوشانده ZZ پودر مجذوب کمک کننده است.

خانم م، داودی- ۲۱ ساله (تهران)
 

قد من ۱۵۴ سانتیمتر و وزنم ۵۶ کیلوگرم است. دوست دارم قدم بلند شود. البته تبلیغات دستگاه هایی برای این امر را نیز دیده ام لطفاً شما برای حل این مشکل مرا راهنمایی کنید.
معمولاً پس از محدوده سنی ۱۲ تا ۱۵سال صفحات رشد استخوانی شروع به بسته شدن نموده و افزایش قد پس از این سنین دشوار است. لذا با توجه به سن شما این امر تقریباً غیرممکن است. من تا به حال فردی را مشاهده نکرده ام که با استفاده از دستگاه های افزایش قد به هدف خود رسیده است. این موارد بیشتر تبلیغاتی است.
منبع: نشریه روزهای زندگی، شماره ۳۳۰٫

 

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود