زندگی خصوصی شیرین اسماعیلی و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 349

بیوگرافی شیرین اسماعیلی


شیرین اسماعیلی متولد 24 دی دهه 1360 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.


تصویر




شروع فعالیت


شیرین اسماعیلی فعالیت هنری خود را از تئاتر آغاز کرده و اولین اجرای اش مربوط به نمایش کافه مک آدم به کارگردانی محمود استاد محمد بوده است. او بعد از درخشش در تئانر، نظر فیلم سازان و کارگردانان سینما را بخود جلب کرد و به سینما و تلویزیون راه یافت.


اولین سریال


شیرین اسماعیلی را با بازی در سریال همه چیز آنجاست پا به عرصه بازیگری در مدیوم تلویزیون گذاشته شد و با اینکه از نقش های محوری سریال بود ولی به دلیل پرداخت مناسب نقش و کنش هایی که با خواهرش داشت به خوبی دیده شد. با اینکه تا پیش از این سریال درچند اثر تلویزیونی ایفای نقش کردید ، اما به هر حال بازی درهمه چیز آنجاست این اتفاق را پر رنگ تر کرد. از آن در سریال هشت و نیم دقیقه با نام قبلی یکتا به کارگردانی شهرام شاه حسینی پرداخت که در پاییز ۹۵ از شبکه دوم سیما پخش شد .


تصویر




سینما


او با بازی در فیلم حق سکوت نخستین در سال ۱۳۹۲ به کارگردانی هادی نائیجی وارد سینما شد و تجربه حضور در کارهای سینمایی را نیز دارد.


تئاتر


قطعا فعالیت در تئاتر را ادامه خواهم داد. چون علاقه ام به تئاتر خیلی بیشتر است نفس کشیدن در تئاتر و جایی که من در آن اموخته ام، برایم ارزشمند است. البته بازیگری قطعا در همه مدیوم ها چیزی مشترک است. این که به عنوان یک بازیگر باید کارت را انجام بدهی. اما در تئاتر قطعا این اتفاق زنده تر است.


تصویر




یاد استاد محمد


دوست دارم از محمود استاد محمد به بزرگی یاد کنم. من در زندگی شخصی و هنری خود بسیار به او مدیونم. بسیار از او آموختم. او هنرمندی بزرگ بود و انسانی برجسته. از وقتی او را شناختم کلمه هنر و عنوان هنرمند برایم قداست پیدا کرد و همیشه تلاش کرده ام کاری که در حوزه بازیگری انجام می دهم رنگ و بویی از هنر داشته باشد. روحش گرامی.


شباهت داکوتا جانسون و شیرین اسماعیلی


شیرین اسماعیلی شباهت زیادی به داکوتا جانسون بازیگر هالیوودی دارد شباهت جالب بای بازیگر ایرانی را در تصویر زیر ببینید.


ازدواج


شیرین اسماعیلی سال ها پیش ازدواج کرده و متاهل است. او با مهدی صباغی یکی از بازیگران و کارگردانان تئاتر ازدواج کرده است.




تصویر




بیوگرافی مهدی صباغی


مهدی صباغی بازیگر تئاتر متولد ۱۳۵۶ در تهران و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی علوم اقتصادی از دانشگاه علامه طباطبایی و کارشناسی ارشد شهر سازی از دانشگاه علم و صنعت ایران است.


اینستاگرام شیرین اسماعیلی


shirinesmaeili






تصویر





















منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود