زندگی خصوصی دانیال عبادی و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 313

دانیال عبادی بازیگر تحصیل کرده سینما و تلویزیون متولد 5 شهریور ماه 59 در مشهد می باشد.

بیوگرافی دانیال عبادی

دانیال عبادی متولد 5 شهریور 1361 در مشهد، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس مدیریت بازیگرانی و فوق لیسانس بازاریابی می باشد، می گوید عاشق شهریور ماه است، پدر مشهدی و مادر تهرانی و هر دو ورزشکارند.

تصویر

ازدواج

از نظر من ازدواج یک اتفاق است و اینطور نیست که من تصمیم بگیرم یا نگیرم، فکر می کنم خودش بر اساس نیاز من به موقع شکل می گیرد من هم دوست دارم صبر کنم و ببینم این اتفاق کی برایم پیش خواهد آمد.

متولد یک خانواده قهرمان

من در خانواده ای با روحیه ورزشکاری بزرگ شده ام و هیچ وقت با مقوله ورزش بیگانه نبودم. پدرم تحصیلات ورزشی دارد. مادرم هم همین طور؛ ضمن آنکه مادرم تدریس دانشگاهی دارند و مربی ورزش هستند. ایشان از قهرمانان و اساتید طراز اول تکواندوی بانوان کشور هستند. پدرم هم از اساتید قدیمی هستند که کماکان فعالیت ورزشی شان را دنبال می کنند. البته ایشان هم به نوعی در رشته های رزمی فعال بودند؛ اما در حال حاضر بیشتر به بدنسازی می پردازند. حضورم در این خانواده باعث شد به ورزش علاقه مند شوم. حدودا سه ساله بودم که به باشگاه ژیمناستیک رفتم. تمام تابستان و اوقات بیکاری ام در کودکی در باشگاه های مختلف ورزشی می گذشت و عضو تیم خردسالان و کودکان ژیمناستیک بودم.

تصویر

از سفر تا آشپزی

سعی کرده ام زندگی روتین و بابرنامه ای را تا حدی که بشود برای خودم مهیا کنم و در این میان تعادل را بین کار و تفریحاتم برقرار کنم. به سفر خیلی علاقه دارم؛ اما نمی دانم چرا مدتی است که امکانش برایم مهیا نمی شود. این اواخر سفر خارجی که نه، اما به سفرهای داخلی رفته ام. اصولا سفر به هر جایی را دوست دارم و خودم سعی می کنم هر جایی می روم، برایم جالب باشد.

از واردات تا استاد دانشگاهی

از سال 1378 وقتی 17 ساله به همراه یکی از دوستانش وارد کار واردات شد اما در ادامه با مشکلات مالی روبرو شد و ترجیح داد ادامه تحصیل دهد و تا فوق لیسانس رفت در دوراندانشجویی ابتدا مشاور مالی سپس از ترم 5 از طرف رئیس دانشگاه مجوز تدریس در دانشگاه را گرفت.

ورزشکار حرفه ای

عبادی ورزش را با ژیمناستیک و شنا بصورت حرفه ای در کودکی شرئع کرد و حتی عضو تیم ملی نونهالان ژیمناستیک هم بود سپس مدتی کاراته کار کرد و عضو تیم ملی جوانان شد بعدها در اتومبیلرانی، موتورسواری و سوارکاری هم فعالیت کرد.

تصویر

دلتنگی برای نوازندگی

به خوانندگی فکر نکرده ام اما موسیقی را بسیار دوست دارم که این را به نوعی در نقش یک خواننده در فیلم «امشب شب مهتابه» هم تجربه کردم. در واقع زمانی پیانو می زدم؛ اما نه خیلی. مدتی است از آن دور افتاده ام و دلم می خواهد برگردم و دوباره شروع کنم. درباره موسیقی هم هر حسی نوعی از موسیقی را می طلبد و من در آن لحظه آن را گوش می دهم. باکلام، بی کلام، کلاسیک، مدرن و. . . مهم این است که آن لحظه چه نوع موسیقی مرا جذب می کند.

شروع بازیگری

علاقه اش به هنر به دوران دبستان و تئاتر مدرسه بر می گردد، اما بصورت جدی از دبیرستان از کارهای آموزشگاهی وارد این عرصه شد دانیال در پشت صحنه یکی از کارهای خانوم پوران درخشنده با شهاب حسینی آشنا شد و توسط او برای تست در فیلم غیر منتظره در سال 1385 معرفی شد به این ترتیب بعد از تست وارد این فیلم شد و به شهرت رسید

بازیگری و شرکت بازرگانی

تحصیلات من بازیگری است برای همین در کنار بازیگری شرکتی دارم و به امور بازرگانی در آن مشغولم اما تمرکز اصلی من روی بازیگری است.

تصویر

بازی در تلویزیون

دانیال عبادی که می گوید علاقه ای به بازی در تلویزیون ندارد، تابحال دو تجربه تلویزیونی بنام های معراجی ها سال 92 و راستش را بگو سال 91 در کارنامه دارد.

مجری گری

عبادی از سال 97 در سن 36 سالگی بعنوان مجری یک برنامه مسابقه ای بنام هفت در سه که از شبکه سه پخش می شود حضور دارد.

تصویر

فیلم های سینمایی دانیال عبادی

  • غیرمنتظره
  • امشب شب مهتابه
  • کریستال
  • یکی از مـا دو نفر
  • آرامستان غیرانتفاعی
  • پایان دوم
  • کاغذ خروس
  • متل قو
  • خانه اي کنار دریا
  • کالسکه
  • مجرد 40 ساله
  • آتش بس 2

سریالهای دانیال عبادی

  • معراجی ها
  • راستش را بگو

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود