زندگی خصوصی اتابک نادری و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 324

اتابک نادری متولد 15 اسفند 1349 در اردبیل، بازیگر است.

بیوگرافی اتابک نادری

اتابک نادری متولد 15 اسفند 1349 در اردبیل ، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس بازیگری از دانشگاه آزاد و فوق لیسانس هنرهای نمایشی از وزارت ارشاد می باشد ، استاد راهنمای پایان نامه کارشناسی اش مرحوم حمید سمندریان بوده است.

تصویر

خانواده هنری

آقای نادری یک خانواده هنرمند دارد او پسر عموی محمد نادری بازیگر مشهور کمدی می باشد و برادرزاده اش سولماز نادری هم از هنرمندان تئاتر می باشد.

تصویر

شروع از نوجوانی

اولین با در سال 1364 وقتی 15 ساله بود با نمایشی بنام عاهدو از تالار مدرس تبریز شروع کرد سپس با تئاتر جوجی خان در اردبیل زادگاهش روی صحنه رفت.

نویسندگی و گارگردانی

بعد از سالها تجربه بازی در سال 1369 وقتی 20 ساله بود با نویسندگی و کارگردانی در تئاتر اردبیل هم فعال شد.

تصویر

شهرت در تلویزیون

با سریال در پناه تو سال 1374 به کارگردانی حمید لبخنده در نقش بازیگر مکمل با هنرمندانی چون پارسا پیروزفر، لعیا زنگنه و حسن جوهرچی به شهرت رسید.

اولین تجربه در سینما

با فیلم سینمایی هیوا سال 77 به کارگردانی رسول ملاقلی پور اولین تجربه سینمایی خود را بدست آورد با این حال بسیار در این حوزه کم کار بوده و تابحال کمتر از 10 فیلم بازی کرده است.

ازدواج اتابک نادری

اتابک نادری چند سال پیش با سمیرا کحالی ازدواج نموده که حاصل این ازدواج یک پسر است.

تصویر

مسئولیت و انتشار کتاب

از سال 1376در 27 سالگی مسئول دبیرخانه جشنواره سراسری تئاتر دفاع مقدس اردبیل شد و شروع به تالیف کتب آموزشی تئاتر به زبان ساده و اموزش مقدماتی تئاتر کرد او چندین جلد کتاب و جزوه آموزشی به رشته تحریر درآورد

صفحه اینستاگرام اتابک نادری

نادری با آیدی در اینستاگرام در حال فعالیت است و عکس های شخصی و کاری خود را با دوستان و دنبال کنندگان صفحه اش به اشتراک می گذارد.

تصویر

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود