زندگی خصوصی نصرت میر عظیمی و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 300

نصرت میرعظیمی متولد 15 بهمن 1360 در تهران ، بازیگر تلویزیون و تئاتر است.

بیوگرافی نصرت میرعظیمی


نصرت میرعظیمی، با نام اصلی میرحامد میرعظیمی بازیگر تئاتر ، تلویزیون و سینما متولد ۱۵ بهمن ماه سال ۱۳۶۰، در تهران و فارغ التحصیل رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر است او با بازی در نقش هوشنگ ،کارگر قالیشویی در سریال دودکش به مخاطبان معرفی شد.


تصویر




شروع فعالیت بازیگری


میرعظیمی بازیگری را از سالها پیش با تئاتر آغاز کرده و اولین نقش حرفه ای خود را در سریال در چشم باد به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی ایفا کرد که در نقش سرباز نیروی دریایی ظاهر شده بود.

او پس از این سریال در آثاری چون دودکش و سر دلبران و اجرای استندآپ در خندوانه بیش از پیش به شهرت رسید.


تصویر




کلاس بازیگری


من در سن 20 سالگی وارد کلاس های بازیگری خانم معصومه تقی پور شدم و بعد از شرکت در این کلاس با نمایش حسن سنتوری بروی صحنه رفتم.


همسر نصرت میر عظیمی


آقای میر عظیمی چند سال پیش با دکتر مریم فهیمی ازدواج کرده است و همسرش نیز بسیار علاقه مند بازیگری است و قبل از ازدواج نیز از شغل همسرش و هنرمند بودنش اطلاعی نداشته است. این زوج هنوز فرزندی ندارند.


تصویر




بیوگرافی مریم فهیمی


دکتر مریم فهیمی از روانشناسان و مشاوران خانواده است که و چند سالی است که در این زمینه فعالیت دارد و با آقای بازیگر ازدواج کرده است.


کارگردان های مورد علاقه


من اصغر فرهادی را خیلی دوست دارم ، با سبک کاریش خیلی ارتباط برقرار می کنم و آقای محمدحسین لطیفی که سال ها با ایشان کار کردم و بهشون مدیونم.


تصویر




شهرت


نصرت میرعظیمی سریال دودکش سکوی پرتابش به سمت شهرت و معروف شدن بود که نقش کارگر قالیشویی را ایفا میکرد. البته او در فصل دوم این سریال با نام پادری در سال 1395 نیز بازی سپس در سال 1397 با برنامه شبی با عبدی نیز حضور موفقی در عرصه بازیگری داشت.


علاقه به فوتبال


آقای میر عظیمی به شدت به فوتبال علاقمند هست و سالها فوتبال بازی کرده و سالها قبل بصورت جدی در تیم فوتبال دخانیات حضور داشت.


آدرس صفحه اینستاگرام نصرت میرعظیمی


nosratmirazimi.official


تصویر







منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود