زندگی شخصی هلیا امامی و همسرش + عکس های جالب

0 300

هلیا امامی هنر پیشه زیبای کشورمان متولد مرداد ماه سال1366در تهران می باشد .

بیوگرافی هلیا امامی

هلیا امامی متولد 21 مرداد 1368 در تهران، بازیگر است. دوره دیده بازیگری از کشور هلند می باشد، بجز هنر بازیگری از جمله چهره های فعال در عرصه مدلینگ می باشد، از تئاتر شروع کرد و حالا در تلویزیون و سینماست.

تصویر

ازدواج

هلیا امامی ازدواج نکرده و مجرد می باشد و عکس هایی که از ایشان به همراه یک آقا در فضای مجازی منتشر شده متعلق به برادرشان است.

یک برادر

هلیا امامی در کودکی پدرش را از دست داده و یک برادر دارد که در صفحه اینستاگرامش اینگونه درباره شان نوشته : برادر که داری غصه بی معنی ترین کلمه میشه، به افتخاره همه داداشیا همه اونایی که مثل من یه برادر دارن که بهش افتخار میکنند.

تصویر

کلاس بازیگری

فعالیت هنری خود را با حضور در کلاس های مرحوم حمید سمندریان آغاز کرد سپس مدت ها در تئاتر اتود زد و بازی کرد تا در نهایت در چند تله فیلم توانست ایفای نقش کند.

اولین اجرای رسمی

خانوم امامی از طریق مرحوم سمندریان به چیستا یثربی معرفی شد و در نمایشنامه ای که برای جشنواره فجر آماده می شد بصورت رسمی بروی صحنه رفت.

تصویر

از هلند تا شریفی نیا

بعد از کلاس های سمندریان در هلند دوره های تخصصی بازیگری را دید بعد از بازگشت به ایران در یکی از کارهای تئاتری با محمدرضا شریفی نیا آشنا شد و با معرفی وی سال 1391 اولین بار در فیلم ساکن کلبه چوبی جلوی دوربین رفت.

دیده شدن در سینما

بصورت جدی تر در سال 92 با فیلم تقدیر به کارگردانی محسن توکلی در کنار بازیگرانی چون پوریا پورسرخ، شاهر استخری و بهنوش بختیاری بازی کرد.

تصویر

ورود به تلویزیون

اولین بار با سریال لژیونر در سال 96 وقتی 28 ساله بود وارد قاب تلویزیون شد، اما دومین تجربه او در رمضان 98 با سریال از یادها رفته در نقش مهربانو بود.

فوتبالی

امامی به شدت طرفدار بارسلنای اسپانیا است و در یکی از بازیگری این تیم از نزدیک تیم محبوب خود را با حضور در استادیوم تشویق کرده است.

تصویر

علایق و سفر

هلیا امامی به سفرهای خارج از کشور علاقه زیادی دارد او تجربه مدلینگ را نیز دارد و سال هاست با برند حجاب استایل همکاری میکند و اغلب لباس هایش طراحی مزون های ایرانی می باشد.

حادثه برای هلیا امامی سر صحنه از یادها رفته

هلیا امامی بانوی بازیگری که در سریال تاریخی از یادها رفته ساخته بهرام بهرامیان به ایفای نقش می پردازند ، سرصحنه تصویربرداری دچار حادثه شد. سیما تیرانداز با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش خبر این حادثه برای هلیاامامی را منتشر کرد و برای این بانوی جوان بازیگر آرزوی سلامتی کرد.

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود