زندگی خصوصی بیژن بنفشه خواه و همسرش + عکس های جالب ودیدنی

0 6,058

بیژن بنفشه خواه بازیگر نقش های کمدی سینما و تلویزیون که فرزند مرحوم محمود بنفشه خواه از بازیگران فقید ایران می باشد. در ادامه تصاویری از بیژن بنفشه خواه و همسرش که از دوستان لیلی رشیدی می باشد به همراه دخترش را مشاهده می کند.

بیوگرافی بیژن بنفشه خواه

بیژن بنفشه خواه متولد 1 فروردین 1352 در تهران، بازیگر است فارغ التحصیل رشته نمایش از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد ورودی 1371 می باشد در یک خانواده هنری پرورش یافت و حالا بازیگر صاحب نام کمدی می باشد.

تصویر

خانواده

بیژن بنفشه خواه در تهران بدنیا آمده است پدرش رضا بنفشه خواه از بازیگران قدیمی و مادرش خانوم نیکی زاده دبیر بازنشسته آموزش و پرورش می باشد و دو برادر کوچکتر از خود بنام هژبر و پژمان دارد.

تصویر

ازدواج و همسرش

بیژن بنفشه خواه در سال 1388 وقتی 36 ساله بود ازدواج کرد او صاحب دو فرزند بنام یاسمین و امیرعلی می باشد، نکته اینکه فرزند بزرگش امیرعلی پسر نوجوانی است که با تاریخ ازدواج آقای بنفشه خواه نمی خواند … !

تصویر

شک و شبهه در مورد ازدواج دومش …!

در قصه زندگی بیژن بنفشه خواه چیزی که جالبه زمان ازدواج او و سن پسرش است خیلی ها این نظر را دارند که اگر بیژن بنفشه خواه در سال ۱۳۸۸ ازدواج کرده چطور فرزند اول او امیرعلی اینقدر بزرگ است؟ آیا پسرش امیرعلی از همسر اولش بوده ؟ یا اینکه شایدم همسرش دوبار ازدواج کرده است به هر حال این نکته گنگ در قصه زندگی بیژن بنفشه خواه وجود دارد و در هیچ کدام از مصاحبه های او به این مورد اشاره نشده است.

تصویر

بچه درس خوانی نبودم

هیچ وقت بچه درسخوانی نبودم و همیشه مدرسه برایم کابوس بود البته تا ابتدایی معدلم 18 – 19 بود ولی از اول راهنمایی سالی یک تجدید رو داشتم در دبیرستان کلا مردود شدم.

دوست دارم 5 تا فرزند داشته باشم

پدر بودن حس خیلی جالبی است و برای مسئولیت پذیرتر شدن خیلی بهتر است تا پدر نباشید نمی توانید این حس را درک کنید من بچه ها را خیلی دوست دارم و ترجیح می دهم اگر امکانات و زمان اجازه می دهد 4 یا 5 بچه داشته باشم اما خیلی سخت است.

بازیگری برای پول

جالب است بدانید من برای اولین بار به دلیل مسائل مالی به این سمت سوق پیدا کردم در ابتدای ورودم به دانشگاه به دلیل هزینه های بالای دانشگاه در یک کار کمدی تست دادم و قبول شدم از آن سال به بعد دیگر در ژانر طنز باقی ماندم.

تصویر

ورود به تلویزیون و سینما

در سال 1373 وقتی 21 ساله بود با سریال پیک سپید شادی برای کودک و نوجوان وارد تلویزیون شد و با فیلم رقص شیطان در سال 79 اولین تجربه خود را در سینما بدست آورد.

شهرت

با سریال بدون شرح در سال 1381 چهره اش شناخته شده و در ادامه با حضور در سریال مرد دوهزار چهره، قهوه تلخ و سپس ساختمان پزشکان به شدت به شهرت رسید.

تصویر

دوستان هنری

همسرش از دوستان لیلی رشیدی است از مشورت با همسرش همیشه اظهار رضایت دارد با مهران غفوریان و رضا داوود نژاد رابطه خانوادگی و صمیمانه دار بسیار طناز و دوست داشتنی و بامزه است.

منبع:ساعدنیوز

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود