زندگی خصوصی گیتی خامنه و همسرش + عکس های جذاب و زیبا

0 9,593

گیتی خامنه متولد سال ۱۳۴۳ و اصالتا هم اهل تهران است. خانم خامنه مدرک کارشناسی خود را در رشته هنر و فوق لیسانس خود را از دانشگاه نورتریج کالیفرنیای آمریکا در رشته ادبیات نمایشی کسب کرده است.

 

بیوگرافی گیتی خامنه

گیتی خامنه، معروف به گیتی خامنه ای (زادهٔ ۱۳۴۳، تهران)، مجری برنامه های کودک و نوجوانِ شبکهٔ یک تلویزیون از سال ۱۳۵۸ تا اواسط دههٔ ۱۳۷۰ بود. او به مدت ۱۵ سال در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به فعالیت پرداخت و سپس به خارج از ایران رفت.

اجرادر تلویزیون

خامنه نحوه وارد شدنش را به اجرا این گونه توضیح می دهد: آقای هاشم محمد زاده به مدرسه ما آمدند و من را برای این کار انتخاب کردند. این بزرگوار به من درس دادند که می شود در هر لحظه در زندگی دیگران، تغییرات اساسی ولو کوچک پدید آورد. و اینگونه بود که زنرگی کاری من رقم خورد! آقای محمد زاده اکنون در قید حیات نیستند اما کوچکترین خدمت ایشان به من این بود که این باور را داشته باشم که من هم می توانم جزئی از تغییرات بزرگ و کوچک زندگی دیگران باشم.

تصویر

ازدواج

او تابحال در مورد زندگی شخصی و خانوادگی اش حاضر به صحبت نشده است.

رژیم و غذایی + ورزش

من تا حالا هیچ رژیمی نگرفتم چرا که همیشه ورزش می کنم. پیاده روی و شنا حتما در برنامه زندگیم هست ولی دو سه ساله بدجور تنبلی می کنم و کمتر به استخر شنا می روم .

فعالیت حرفه ای گیتی خامنه

خانم خامنه ساخت فیلم را بعد از گرفتن مدرک لیسانس تجربه کرده است؛ بعد از این کار در نقش دستیار کارگردان در بعضی از فیلم ها حضوری پررنگ داشت. جالب است بدانید که در عرصه صداپیشگی هم کارش را با فیلم از کرخه تا راین آغاز کرد. خانم خامنه مجری کودک کارش را در سال ۱۳۵۸ شروع کرد و معمولا ۴ روز در هفته مهمان خانه ها بود. حتما عزیزان دهه ۶۰ کارتون هایی که با اجرای خانم خامنه پخش می شده است را به یاد دارند.

تصویر

مهاجرت گیتی خامنه به آمریکا

در سال ۱۳۷۳ به خارج از کشور سفر کرد، و مدرک کارشناسی ارشدش را در رشته دراما با عنوان «کارگردانی و اجرا در نمایش مذهبی-آئینی ایرانی تعزیه»، از دانشگاه نورتریج کالیفرنیا اخذ کرد. او دوره فشرده تهیه کنندگی برای انیمیشن را در دانشگاه یو سی ال ای به پایان رساند؛ و به مدت سه سال به گذراندن دوره های روانشناسی «مرکز بهزیستی بورلی هیلز»، مشغول بود.

فعالیت در آمریکا

خامنه در طی اقامتش در خارج از ایران به تدریس تئاتر و زبان فارسی به کودکان و نوجوانان دو زبانه ایرانی-آمریکایی در سه مؤسسه غیرانتفاعی فرهنگی اشتغال داشت. او پیش از بازگشت به وطن، به عنوان مدیر برنامه ریزی مرکز اسلامی فرهنگی شمال کالیفرنیا در اکلند مشغول به کار بود..

تصویر

بازگشت گیتی خامنه به ایران

خانم خامنه تقریبا پس از ۱۵ سال دوری از وطن در سال ۱۳۸۹ به ایران بازگشتند. پس از بازگشت در برنامه خانواده که از شبکه ۲ پخش می شد شرکت نموده و سرانجام در سال ۱۳۹۵ بازنشست شده است.

علاقه گیتی خامنه به نوشتن

ناگفته نماند که خانم خامنه دستی نیز در نوشتن دارد. شعر و همچنین مقالات او درخصوص کودک و حتی بزرگسالان در مجله های ادبی منتشر شده است. وی همینطور مدتی عضو انجمن شاعران حوزه هنری بود. مجموعه شعر او تحت عنوان آّبی، آبی، آیینه در بهار سال ۱۳۹۲ به چاپ رسید.

مجری محبوب

او از سال 1358 تا اواسط دهه هفتاد، یک روز در میان مهمان خانه ها و دوست صمیمی کودکان و نوجوانان بود به جرات می توان گفت او یکی از مسلط ترین و حرفه ای ترین مجریان تلویزیون ایران در سال های پس از انقلاب بود، بچه های دهه 60 خیلی از کارتون های محبوب و مورد علاقه شان را از برنامه ای که او اجرا می کرد تماشا کردند.

تصویر

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود