زندگی شخصی و خصوصی مهدی قائدی + عکس های جنجالی

0 4,543

مهدی قایدی (زاده ۱۴ آذر ۱۳۷۷ – بوشهر)، بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست وینگر برای باشگاه فوتبال استقلال تهران در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

بیوگرافی مهدی قائدی

مهدی قائدی متولد 14 اذر 1377 در بوشهر، بازیکن فوتبال است. دانش آموزش ترک تحصیل کرده است، او در بین هوادرانش به باشو شهرت دارد، و از او بعنوان نیمار ایرانی نیز یاد می شود، این پسر جوان عضو تیم بزرگسالان تیم استقلال تهران می باشد.او یک برادر و یک خواهر دارد.

تصویر

ریز و نحیف

مهدی قائدی بازیکنی که با جثه ریز و نحیف خود اما با تکنیک ناب با سن کم در ترکیب ایرانجواند سال 87 در لیگ دسته اول همه نگاه ها را به خود معطوف کرد و لقب باشوی کوچک را به خود اختصاص داد.

ماجرای لقب باشو

چهره جذاب این بازیکن یاد آور شخصیت باشو در فیلم “باشو ، غریبه ای کوچک” اثر بهرام بیضایی است که در سال 1364 به روی پرده سینماها رفت و قصه پسرکی را بازگو می کرد که از جنوب کشور به شمال مهاجرت می کند و زندگی جدیدی را پیش روی خود می بیند.

از ایران جوان تا استقلال

قائدی فوتبال خود را از تیم های پایه باشگاه ایرانجوان بوشهر از 10 سالگی آغاز کرد و توانست در فصل ۹۶ – ۱۳۹۵ به تیم اصلی این باشگاه راه پیدا کند وی در نخستین فصل بازی خود توانست ۱۰ گل برای تیمش بزند و عنوان پدیده لیگ یک را نیز در آن سال کسب کرد.

قرارداد با استقلال

پس از درخشش وی در لیگ یک، استقلال و پرسپولیس برای جذب وی دست به کار شدند و او در نهایت با قراردادی ۵ ساله در ۱۷ تیر ۱۳۹۶ به استقلال پیوست.

تصویر

علاقه از کودکی

از کودکی استقلالی بودم و دوست داشتم در این تیم بازی کنم. خدا را شکر شرایطی پیش آمد که با حضور یکی از مدیران باشگاه استقلال و صحبت های علیرضا منصوریان به این تیم ملحق شدم.

اولین بازی برای استقلال

وی نخستین بازی رسمی خود برای این تیم را در ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران ۹۷–۱۳۹۶ مقابل استقلال خوزستان انجام داد وی در این بازی در دقیقه ۶۴ به جای امید نورافکن وارد زمین شد و با حرکات تکنیکی خود، نمایش درخشانی از خود نشان داد.

بی احترامی به شفر

مهدی قائدی در تاریخ ۲۲ مهرماه ۱۳۹۶ به دلیل آنچه که بی احترامی به پیراهن تیم و دست ندادن با وینفرد شفر مربی تیم استقلال عنوان شد، از سوی سرمربی تیم اخراج شد او هنگامی که با دمپایی در تمرین استقلال حاضر شده بود از تمرین منع شد و بعد از تبعید به تیم امید پس از چند هفته دوباره به تیم بزرگسالان پیوست.

تصویر

مشکل سربازی

قائدی 17 ساله است و از آن جایی که برای پیوستن به استقلال تحصیل را رها کرده، یک سال دیگر مشمول خدمت سربازی خواهد شد و چاره ای به جز بازی در یک تیم نظامی نخواهد داشت

مهدی می تواند در ماه های باقی مانده تا قبل از مشمول شدن، تحصیل را جدی تر بگیرد و سربازی را حداقل برای چند سال به تاخیر بیاندازد اما معاف شدن از سربازی برای قائدی جوان، به معادله های پیچیده تری پیوند خورده است.

هک اینستاگرام

هک اینستاگرام مهدی قائدی و انتشار عکس و چت های خصوصی اش او را مدتی وارد حاشیه کرد، انتشار روابط غیر عرف و چت هایی که کرده بود تا جایی پیش رفت که پیش بینی می شد از استقلال اخراج شود.

تصادف شدید

بازیکن فوتبال در روز نهم بهمن ماه سال ۹۶ در حالی که برای کارهای مربوط به دانشگاهش به بوشهر رفته بود در حادثه رانندگی مصدوم و روانه بیمارستان خلیج فارس شد. او به همراه برخی دوستانش سوار بر ماشین در حال برگشت از تماشای مسابقات فوتبال ساحلی بودند که خودروی آنها در اتوبان امام علی (ع) بوشهر واژگون می شود و یک فوتبالیست همراه آنها بر اثر تصادف فوت میکند. فوت احمد شاکری حواسی زیادی برای مهدی بوجود می آورد و خانواده فوتبالیست فوت شده از قائدی شکایت می کنند .گفته می شود که خود این فوتبالیست پشت فرمان نشسته بود.

تصویر

الگوی فوتبالی قائدی

الگوی فوتبالی قائدی نیمار برزیلی است. وی در این باره می گوید: نیمار بازیکنی است که همیشه از شیوه فوتبالی او الهام گرفتم و تمام تلاشم را انجام دادم تا شکل و شمایل فوتبالی ام شبیه به او باشد.

ازدواج بی سروصدای مهدی قائدی!

مهدی قائدی بازیکن استقلال که از زمان حضورش در استقلال در چند نوبت دچار حاشیه های ریز و درشت شده بود این روز ها به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه پای راست مشغول مداوا و استراحت است.با دیدن عکس مهدی قائدی در کانال باشگاه ابتدا مدل مو های فر شده و پیراهن رنگارنگ او که با حرف لاتین طراحی شده جلب نظر می کرد، اما آنچه با کمی دقت نظر توجه ها را جلب می کرد داشتن یک حلقه طلا در انگشت دست چپ مهدی قائدی بود.

گویا بازیکن پرحاشیه استقلال در ایام تعطیلات لیگ تصمیمات جدیدی برای زندگی آینده اش گرفته و ظاهراً بی سر و صدا به جرگه متأهلین پیوسته که در این صورت امیدواریم قائدی با کسب تجربه و عبرت آموزی از اتفاقاتی که در یکی، دو سال حضورش در استقلال برایش حادث شده با تشکیل زندگی مشترک روز های درخشان تری را در فوتبال ایران پیش رو داشته باشد.

تصویر

پرسپولیسی شدن مهدی قائدی

این بازیکن به دلیل همشهری بودن با حسین ماهینی و مهدی طارمی بازیکنان بوشهری تیم پرسپولیس نظر ها را به این سمت برده بود که او نیز پرسپولیسی خواهد شد و در کنار خریدهای جدید پرسپولیس ( گادوین منشا – شجاع خلیل زاده – سیامک نعمتی – بشار رسن – ) قرار بگیرید.

آمار باشگاهی مهدی قائدی

عملکرد

لیگ

جام

قاره ای

مجمو

فصل

باشگاه

لیگ

بازی

گل

بازی

گل

بازی

گل

بازی

گل

ایران

لیگ برتر

جام حذفی

آسیا

مجموع

۲۰۱۷-۲۰۱۸

استقلال تهران

لیگ برتر

۱۲

۰

۱

۰

۱

۰

۱۴

۰

۲۰۱۸-۲۰۱۹

استقلال تهران

لیگ برتر

۱۰

۳

۲

۰

۳

۰

۱۵

۳

۲۰۱۹-۲۰۲۰

استقلال تهران

لیگ برتر

۶

۲

۱

۰

۰

۰

۷

۲

مجموع

ایران

۲۸

۵

۴

۰

۴

۰

۳۶

۵

آمار پاس گل

فصل

تیم

پاس گل

۲۰۱۷-۲۰۱۸

استقلال

۱

۲۰۱-۲۰۱۹

استقلال

۱

۲۰۱۹-۲۰۲۰

استقلال

۰

افتخارات مهدی قائدی

باشگاهی

  • قهرمان جام حذفی فوتبال ایران ۹۷–۱۳۹۶ به همراه استقلال تهران

فردی

  • پدیده فصلِ لیگ دسته اول: کسب عنوان بهترین بازیکن برای عملکردی موفق در تیم ایرانجوان بوشهر

 

منبع:ساعدنیوز

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود