زندگی شخصی و خصوصی محسن افشانی

0 316

محسن افشانی متولد 11 فروردین 1368 در اصفهان، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی مکانیک با گرایش حرارت و سیالات دانشگاه آزاد تهران می باشد، اما حالا بازیگر و کارگردان عرصه سینما می باشد.

بیوگرافی محسن افشانی

محسن افشاني مجري و بازيگر در يازدهم فروردين 1368 چشم به جهان گشود. رشته محسن افشاني در دبيرستان رياضي فيزيك بوده. به مهندسي شيمي و ميكانيك خيلي علاقه داره .محسن افشاني صاحب يك خواهر بزرگ تر از خودش هست كه اگه كسي مزاحمش بشه مزاحم رو پودر مي كنه !!! از كودكي دوست داشت بازيگر بشه ولي با دادن تستي سر از كار مجري گري در آورد. پدرش نیز در کار سازه های چوبی می باشد.

تصویر
تصویر
تصویر

شروع کار هنری محسن افشانی

سال 85 که در حال اجرا در تئاتر بودم، تدوینگر برنامه نیمرخ که آن زمان بنام برنامه آستانه از تلویزیون پخش می شد من را دید و ازم دعوت کرد برای اجرا با کارگردان صحبت کنم. در صحبت های من و کارگردان این نتیجه حاصل شد که به عنوان مجری حضور داشته باشم.کار اجرا را از سال 85 با برنامه آستانه (نیم رخ) شروع کرد یکسال بعد در زمستان 86 برنامه بوم سفید را در شبکه جام جم 1 و 2 را هم برعهده داشت، سپس برنامه ما دوتا و سلام بهار نیز در شناساندن چهره او بی تاثیر نبود. و در سال 87 با سریال کارآگاهان تجربه کوتاه بدست آورد، اما بصورت حرفه ای همین سال با سریال ترانه مادری در کنار سیاوش خیرابی به اوج شهرت و معروفیت در 19 سالگی رسید. فعالیت اش در سینما را نیز با فیلم کیمیا و خاک سال 88 شروع کرد.

تصویر

طلاق در دوران نامزدی

محسن افشانی در مقطعی با انتشار عکس دونفره با دختری خبر ازدواج خود را منتشر کرد اما بعد از مدتی این مطلب از پیج او پاک شد، او مدتی بعد در یک برنامه تلویزیونی با گریه از عشق قدیمی خود یاد کرد، گویا نامزدی وی بهم خورده و این ارتباط به ازدواج نینجامیده است.

تصویر

نحوه آشنایی با همسرش

آشنایی این دو در محرم سال 95 شروع شد. اولین بار همدیگر را در آسانسور دیدند، افشانی می گوید با خانواده اى وصلت كردم كه پر از مهر و محبت و ادب و انسانيت هستند و هيچ چيز مهمتر از محبت از درون و بيرونشون نيافتم.

اين عکس رابا پست زير منتشر کرد:

به کسى که از ته دل ميخواستمش رسيدم…

خدا رو شاکرم

اين اتفاق، من رو وارد مرحله جديدى از زندگى کرد که از ته قلب خوشحالم

بيشتر، از شعف خانواده ام خوشحالم که آرزوى هر پدر و مادرى ديدن خوشبختى فرزندشه…

با خانواده اى وصلت کردم که پر از مهر و محبت و ادب و انسانيت هستند و هيچ چيز مهمتر از محبت از درون و بيرونشون نيافتم…

براى خوشبختى من و همسرم دعاى خير کنيد…

يا حق

تصویر

حاشیه های جنجالی محسن افشانی

افشانی در این چند ساله به سلطان حاشیه معروف شده است. بوسیدن بدون مقدمه خواهرش در برنامه زنده، انتشار ویدیو از یک مهمانی با دختر مست، انتشار عکس لباس زیر زنانه در اینستاگرام بخشی از حاشیه های وی می باشد. او همچنین دعوای گسترده ای با همکاری سابق خود روح الله زم داشت، مدتی نیز ساشا سبحانی افشاگری کرد که ایشان مدیریت چند سایت شرط بندی را برعهده دارد !

محسن افشانی و همسرش سویل در اسفند 97 بازی پرسپولیس و الجزیره به علت تلاش برای فریب ماموران با تغییر چهره همسرش برای ورود به استادیوم آزادی بازداشت شدند.

اهل مارک و تتو …

بله خيلي زياد؛ روي تنم تتو دارم و حتي عکسش را روي صفحه مجازي خودم به اشتراک گذاشتم. ساعت مارک دار استفاده ميکنم و لباسهاي برند مي پوشم ولي اعتقادات مذهبي خودم را هم دارم حتي پياده براي زيارت به کربلا رفته ام.

تصویر
تصویر

دراماتيک از مجري گري ماه عسل

او مدتي حدود 12 برنامه مجري ماه عسل که آن زمان 1387 با نام ماه محبوب بود به جاي احسان عليخاني اجراي اين برنامه رو برعهده داشت دراين برنامه در حد و اندازه هاي اجراي برنامه رمضاني نشان ندادماه محبوب اگرچه همه ي المان هاي برنامه سال قبل را داشت اما نبود عليخاني ونابلدي افشاني خيلي زود به چشم آمد بيننده ها از همان شب اول و تهيه کننده و مديران شبکه از شب ششم هفتم فهميدند بدون عليخاني برنامه شکست خورده است.

پس دريک برنامه ويژه که در ژانر خودش رمانتيک ترين و اشک آورترين برنامه زنده تلويزيون بود افشاني از برنامه خداحافظي کرد و سکوي اجرا و تهيه کنندگي، باهم به عليخاني رسيد. دوباره با نام ماه عسل و قبيله ماه عسلي ها به حياتش ادامه داد.

تصویر
تصویر

بیوگرافی سویل تیانی

سویل تیانی همسر محسن افشانی می باشد. سویل متولد تبریز و یک اسفند ماهی میباشد. سویل قبل از آشنایی اش ؛ محسن افشانی را نمیشناخته ؛ و صرفا به دلیل چشم هاي رنگی محسن افشانی از او خوشش آمده بود. خودروی سویل خیابانی یک فولکس بیتل سفید رنگ است .برای محسن افشانی جالب بوده و پس از نخستین ملاقاتشان ؛ این خودرو از او برای محسن افشانی خاطره شده است. همسر محسن افشانی ؛ کیک بوکسینگ کار است. و به این رشته ورزشی علاقمند میباشد. سویل به گفته خودش و محسن افشانی شخصیتی شرور و تخس دارد؛ وی حس ششم بسیار قوی اي دارد.

پدر سویل آقای علیرضا تیانی خیابانی مشهور به علیرضا خیابانی پروفسور و پژوهشگر است و همچنین کارخانه دار نیز میباشد. سویل در رشته ي ادبیات و هنر فعالیت میکند و کتاب شعر هایي نیز از او به زبان پارسی و آذری به چاپ رسیده است. سویل یک برادر با نام راد نیز دارد که راد و همسرش غزال در فرآیند ازدواجش با محسن افشانی نقش به سزایی داشتند.

تصویر

مهریه سویل تیانی همسر محسن افشانی

خود سویل تیانی هیچ مهریه اي مشخص نکرده بود ولی پدرش به دلیل امنیت دختر ؛ مهریه اي را مشخص کردند. که محسن افشانی نیز عین همان مقدار را پذیرفته است. به گفته ي محسن افشانی ؛ مهریه ي همسرش 500 سکه تمام بهار آزادی است.

بادیگارد های محسن افشانی

محسن افشانی در بیشتر مراسم و ملاقت ها همراه با محافظ است . وی در توجیه داشتن بادیگارد میگوید : تهدید هاي فراوانی در شبکه هاي اجتماعی ودر بیرون می شوم و بهمین دلیل وادار به داشتن بادیگارد در برخی مراسم ها هستم.

تصویر

علاقه به فوتبال

یک دوره ای در مدرسه، فوتبال آموزش دیدم و بعد از بازیگری در تیم فوتبال هنرمندان بودم، همچنین در دسته ی دو تهران هم بازی کردم. بعد از خدمت سربازی قرار بود در یک تیم با نام نیروی زمینی بازی کنم اما به دلیل مشغله کاری نتوانستم.

عاشق پرسپولیسم

در بچگی دوره آموزش فوتبال می دیدم و همچنین در دسته ي دو تهران هم فوتبال بازی کردم. بعد از پایان خدمت سربازی قرار شد دریک تیمفوتبال خوب بازی کنم که به دلیل کار بازیگری نتوانستم قبول کنم. ولی من عاشقم تیم پرسپولیسم و قرمز رنگ مورد علاقه منه…

تصویر

علایق کلی محسن افشانی

  • محسن افشانی عاشق رنگ قرمزه و شدیدا پرسپولیسی است
  • خصوصيات اخلاقي : حسود و خواه البته مثبت
  • عاشق غذای کوکو سبزی است.
  • از صدای احسان خواجه امیری و محسن یگانه لذت می برم
  • مرحوم عزت الله انتظامی و پرویز پرستویی را الگو خود قرار داده ام

دلیل ازدواج بامحسن افشانی

سویل در مصاحبه ای از دلیل انتخاب محسن افشانی برای ازدواج این گونه بیان میکند:« علاوه بر زیبایی اش او زرنگ است و می تواند یک زندگی را مدیریت کند. البته از من زرنگ تر نیست.»

آرزوی محسن افشانی و همسرش در مورد زندگی آینده شان

داشتن فرزند پیشبینی و آرزویی است که دوست داریم به زودی به ان برسیم و یکی از علائق محسن ازدواج در سن پایین و اختلاف سنی کم با فرزندش است.

آدرس پیج اینستاگرام سویل تیانی خیابانی

https://www.instagram.com/sevil_te_khe/

آدرس پیج اینستاگرام محسن افشانی

https://www.instagram.com/mohsenafshani/

دستگیری محسن افشانی

محسن افشانی، بازیگر تلویزیون و سینما، به دلیل « رفتارهای خارج از عرف و انتشار تصاویر حاوی مطالب ترویج کننده خشونت در فضای مجازی» دستگیر و روانه ی زندان شد.

محسن افشانی به خاطر پخش این دابسمش دستگیرشد !

ماه عسل محسن افشانی با سویل

محسن افشانی با همسر بی حجاب در استانبول ترکیه روزگار خوشی را سپری می کند. این بازیگر جوان که اکنون در حدود 3 ماه است که به ترکیه سفر کرده است هر روز با همسرش به مکان های جدید و زیبای ترکیه می روند و عکس های جدیدی برای کاربران شان در اینستاگرام به اشتراک می گذارند. ما در این پست تصاویر خوشگذرانی محسن افشانی با همسر بی حجاب سویل خیابانی در شهر استانبول و آنتالیا را در ادامه مشاهده می کنید.

فیلم زندگینامه محسن افشانی



منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود