بازیگران زن هالیوود که بهترین تناسب اندام را دارند

0 213

امروز بازیگران زن هالیوود کـه بهترین تناسب اندام را دارند به شما معرفی میکنیم.

بازیگرانی کـه با صبر و برنامه ریزی مناسب توانسته اند بـه تناسب اندامی برسند کـه از دید علمی و کارشناسان قابل تایید باشد، مثلاً خانم اما تورمن در فیلم معروف بیل را بکش، تحت تعلیمات و تمرینات رزمی توانست بدن و اندامی مناسب را بدست آورد و تا امروز هم این تناسب را نگاه داشته اسـت.

اوما تورمن

 

تصویر

 

اوما تورمن برای بازی در فیلم بیل را بکش وادار بـه آموزش هنرهای رزمی ووشو شد. او با تمرینات سخت خود توانست بـه تناسب اندام برسد.

البته ورزش‌هاي او بـه این یک مورد ختم نمیشود. او در اسکی، اسنوبرد و اسب سواری نیز مهارت زیادی دارد. البته بتازگی بـه فیتنس و یوگا نیز روی آورده اسـت.

گوئینت پالترو

 

تصویر

 

گوئینت پالترو برنامه فیتنس یکی از مربی‌هاي معروف را دنبال میکند. علاوه بر آن، او در یوگا و موج سواری نیز مهارت زیادی دارد.

باوجود فعالیت ورزشی منظم ودر کنار آن رژیم غذایی سالم، او توانست نامش را در بین خوش اندام‌ترین ستاره‌هاي هالیوود ثبت کند. او هر از گاهی نیز با استفاده از مواد غذایی، بدنش را زهر زدایی می کند.

کامرون دیاز

 

تصویر

 

کامرون دیاز برای این‌کـه بـه تناسب اندام برسد، بطور منظم ورزش میکند. او هرروز بـه باشگاه می رود، یوگا، پیاده روی و موج سواری نیز از دیگر ورزش‌هاي مورد علاقه اوست کـه اغلب اوقات انجام می دهد.

او دراین مورد می گوید: «باوجود ورزش، مـن احساس قدرت میکنم. از زنان دیگر نیز می خواهم کـه بـه اندام خود بیشتر توجه کنند. هیچ وقت برای ورزش کردن دیر نیست.

پنه لوپز کروز

 

تصویر

 

پنه لوپه کروز زمانی بـه هله هوله و مواد غذایی ناسالم اعتیاد داشت اما ناگهان تصمیم گرفت کـه سبک زندگی خودرا تغییر دهد و مواد غذایی سالم تری را جای گزین کند.

حال او میوه، سبزیجات، آجیل و حبوبات بیشتری را در رژیم غذایی خود جای داده اسـت. همین روش سبب شد کـه اندام او بـه زیباترین شکل ممکن تغییر کند بـه طوری‌كه نامش در فهرست خوش اندام‌ترین زنان هالیوودی ثبت شود.

اوا مندس

 

تصویر

 

اوا مندس ۳ تا ۴ بار در هفته بـه باشگاه می رود، ۲ بار در هفته یوگا می کند و ۳۵ دقیقه در روز می‌دود. علاوه بر فعالیت بدنی، رژیم غذایی او تنها شامل کربوهیدرات هاي پیچیده اسـت. با این وجود داشتن اندامی متناسب و زیبا جای تعجب ندارد.

جسیکا بیل

 

تصویر

 

جسیکا بیل در آن واحد هم ورزش‌هاي کششی و هم ورزش‌هاي هوازی و قدرتی انجام می دهد. او هم چنین هرروز بـه همراه سگ خود، بـه پیاده روی میرود.

البته او هم مانند دیگر ستاره‌ها، درکنار ورزش، رژیم غذایی سالمی را نیز دنبال میکند کـه بدون شک مهم‌ترین عامل در تناسب اندام اوست.

هلی بری

 

تصویر

 

هلی بری ثابت کرد کـه داشتن اندامی متناسب نیازی بـه خودکشی ندارد. او هرروز ۲۵ دقیقه از زمان خود رابه ورزش اختصاص میدهد و باور دارد کـه همین زمان برای داشتن اندامی متناسب، کافی ست.

او دراین 25 دقیقه گرم کردن بدن را در اولویت قرار میدهد، سپس روی بالاتنه‌اش تمرکز می کند ودر نهایت چند حرکت کاردیو برای سوزاندن چربی‌هاي خود انجام می دهد.

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود