زندگی خصوصی طوبا بویوک اوستون و همسر سابقش + عکس های جذاب و دیدنی

0 257

خدیجه طوبا بویوک‌اوستون (به ترکی استانبولی: Hatice Tuba Büyüküstün) در تاریخ ۵ ژوئیۀ ۱۹۸۲ در استانبول متولد شد

بیوگرافی طوبا بویوک اوستون

خدیجه طوبا بویوک اوستون (به ترکی: Hatice Tuba Buyukustun) در ۵ ژوئیۀ ۱۹۸۲ در استانبول متولد شد.دوران مدرسه را در همان شهر گذراند و سپس در رشته طراحی صحنه و دکور و طراحی لباس در دانشگاه هنرهای زیبای معمار سنان استانبول به تحصیلات خود ادامه داد.

تصویر

شروع فعالیت

ضمن تحصیل در دانشگاه برای اولین بار در تبلیغ مول پد جلوی دوربین فیلمبرداری رفت.در سال ۲۰۰۳ در ۴ قسمت آخر سریال مقام سلطان (Sultan Makamı) بازی کرد. پس از آن در سال ۲۰۰۴ اولین فیلم سینمائی به نام پدرم و پسرم (Babam ve Oğlum) نقش کوتاهی را بازی کرد.

تصویر

شهرت

در همان سال در یک سریال تلویزیونی به نام Çemberimde Gül Oya بازی کرد و پس از آن در یک فیلم تلویزیونی به نام گلعذار (Gülizar) بازی کرد. سپس در سال ۲۰۰۵ با ایفای نقش در سریال Ihlamurlar Altında در کشورهای عربی به شهرت رسید و طرفداران زیادی پیدا کرد. در سال ۲۰۰۷ در سریال دیگری به نام عاصی (Asi) بازی کرد.

تصویر

سینما

طوبی بویوک اوستون در سال ۲۰۰۹ اولین نقش اول یک فیلم سینمائی به نام Yüreğine Sor را به عهده گرفت.

ثروت طوبا

طوبا بیوک اوستون به عنوان مشهورترین و ثروتمندترین بازیگر زن ترکیه شناخته می شود. ثروت او حدود 10 میلیون دلار تخمین زده می شود. طوبا در بین زیباترین زنان جهان رتبه 17 را کسب کرده است.

تصویر

ازدواج اول

وی در سال 2011 با اونور سایلاک بازیگر سریال وطنم تویی در پاریس، فرانسه ازدواج کرد، آن ها مراسم عقد خود را در سرکنسولگری ترکیه در پاریس برگزار کردند و تنها مهمانان مراسم آن ها اقوام و دوستان نزدیک این زوج بودند. این دو صاحب دو فرزند دختر دو قلو به نام های توپراک و مایا شدند. ولی ازدواج آن ها چندان دوام نداشت و آنها در ۵ام ژوئن سال ۲۰۱۷ از هم جدا شدند.

تصویر
آن ها همچنين تا جایی که می توانستند از گرفتن عکس و فيلمبرداري در مراسم شان جلوگری کردند و بویوک اوستون حتی در بیانیه ای در این مورد گفته بود:“ما می خواهیم این مراسم را خانوادگی نگه داشته و مطلقا هیچگونه عکسی نمی خواهیم گرفته شود.” حتی از گرفتن عکس با گوشی مبایل مهمانان هم جلوگیری شده بود.

تصویر

ازدواج دوم

خدیجه طوبا بویوک اوستون پس از طلاق از همسر اولش با تاجر جوان «اوموت اورجان» نامزد کرد.

تصویر

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود