با این ترفند یک گیگابایت اینترنت رایگان همراه اول دریافت کنید!

0 266
همراه اول همراه اول
نوین چرم نوین چرم

رسانه کلیک – مشترکین همراه اول در حال حاضر می‌توانند با نصب اپلیکیشن همراه من یک گیگابایت اینترنت رایگان دریافت کنند. اگر می‌خواهید اینترنت مجانی یک گیگابایتی همراه اول را در سیمکارت خود فعال کنید، ادامه این مطلب را بخوانید.

همراه من یکی از اپلیکیشن‌های کاربردی ساخته شده برای مشترکین همراه اول بوده که افراد توسط آن می‌توانند حساب کاربری خودشان را کنترل کنند و به خدمات مختلف به صورت آنلاین دسترسی داشته باشند. این اپلیکیشن که برای مشترکین سیمکارت‌های دایمی و اعتباری در دسترس بوده، امکان پرداخت صورتحساب، خرید شارژ، فعال سازی بسته اینترنت، انتقال اعتبار و دیگر موارد این چنینی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

همراه اول برای اینکه کاربران را به سمت استفاده از این اپلیکیشن سوق دهد، ویژگی‌های خاصی را در آن قرار داده است. یکی از این ویژگی‌ها، یک گیگابایت اینترنت رایگان بوده که به محض نصب اپ و ثبت نام در آن، برای فرد فعال می‌شود. این بسته اینترنت مجانی به مدت یک ماه برای فرد فعال خواهد بود (ارائه بسته های جدید اینترنت در طرح تابستانه همراه‌اول).

اگر از مشترکین همراه اول هستید، می‌توانید همین حالا برای یک گیگابایت اینترنت رایگان اقدام کنید. برای فعال سازی این طرح تشویقی مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

  1. جدیدترین نسخه از اپلیکیشن همراه من را از پلی استور یا سیب اپ دانلود کنید.
  2. اپلیکیشن را اجرا کرده و روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

یک گیگابایت اینترنت رایگان

  1. با وارد نمودن شماره تلفن همراه و دریافت کد، آن را در باکس مربوطه وارد کنید. با کلیک روی ادامه به مرحله بعد منتقل می‌شوید.

یک گیگابایت اینترنت رایگان

  1. در صفحه جدید روی دکمه آبی رنگ مشاهده آموزش اپلیکیشن و دریافت هدیه از همراه اول کلیک کنید. (توجه داشته باشید در این مرحله گزینه عدم نمایش آموزش را نباید انتخاب کنید.)

همراه اول

  1. با طی مراحل آموزشی اپ، روی دکمه آبی رنگ دریافت هدیه کلیک کنید.

اینترنت مجانی

  1. با نمایش پیغام، روی تایید کلیک کنید.

اینترنت رایگان

با دنبال کردن مراحل بالا و دریافت پیامک فعال سازی، اینترنت مجانی یک گیگابایتی همراه اول برای فعال می‌شود و به مدت یک ماه می‌توانید از آن استفاده کنید.

اینترنت رایگان

آیا شما این هدیه یک گیگابایتی را دریافت کرده‌اید؟

منبع: click..ir

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود