راهکار ساده و کامل روش دانلود آهنگ از SoundCloud

0 3,814

وب سایت SoundCloud را می‌توان یکی از مهم‌ترین منابع آهنگ در جهان دانست، اما آیا با روش دانلود آهنگ از SoundCloud آشنایی دارید؟

SoundCloud یکی از بزرگترین وب سایت های پخش کننده موسیقی در جهان است، اما دانلود آهنگ از آن همیشه ساده نیست. در صورتی که یک آهنگ برای دانلود در دسترس قرار داشته باشد، شما لینک Free download یا دانلود رایگان را در قسمت بالای کادر نظرات مشاهده خواهید کرد. در این مقاله روش دانلود آهنگ از SoundCloud را به شما آموزش خواهیم داد؛ همراه ما باشید.

روش دانلود آهنگ از SoundCloud

دانلود موسیقی از SoundCloud با توجه به میزان عضویت خواننده، مجاز به دفعات دانلود مشخصی هستند. کاربران آزاد دارای محدودیت دانلود ۱۰۰ بار در هر آهنگ هستند، کاربران حرفه‌ای ۱۰۰۰ بار و کاربران Pro Unlimited مجاز به دانلود نامحدود آهنگ هستند. قبل از آن که بخواهید دانلود موسیقی از وب سایت SoundCloud را انجام دهید، در نظر داشته باشید که بسیاری از هنرمندان از آن برای کسب درآمد استفاده می‌کنند، بنابراین آهنگ‌های SoundCloud را دانلود کنید و هیچ وقت آن‌ها را بدون اجازه پخش نکنید.

روش دانلود آهنگ از SoundCloud - 1

ابزار KlickAud برای دانلود آهنگ

یکی از بهترین ابزارهای دانلود رایگان آهنگ از SoundCloud را می‌توان KlickAud است. این ابزار آنلاین به شما امکان می‌دهد موسیقی را با فرمت MP3 ذخیره کنید و اغلب با ویژگی‌های مختلف هم برخورد خواهید کرد. استفاده از KickAud بسیار ساده است و آهنگ دانلود شده شامل آلبومی بوده که در مدیا پلیر شما ظاهر می‌شود.

در این بخش قصد داریم روش انجام این کار را آموزش دهیم:

  • URL مسیر انتخابی خود را از SoundCloud کپی کنید.
  • آن را درون کادر URL در KickAud قرار دهید.
  • بر روی Download کلیک کرده و چند ثانیه صبر کنید تا پردازش شود.
  • بر روی ‘Download the Song کلیک کنید.

روش دانلود آهنگ از SoundCloud - 2

تغییر فرمت آهنگ

MP3 یک فرمت همه جانبه است، اما اگر متناسب با نیازهای شما نیست، می‌توانید به راحتی آهنگ‌های دانلود شده را با استفاده از برنامه Any Video Converter Free به یک فایل دیگر تبدیل کنید. این نرم افزار رایگان تمام فایل های صوتی و همچنین فایل های ویدیویی را به خوبی مدیریت کرده و تقریبا از هر نوع فایل اصلی پشتیبانی خواهد کرد.

در ادامه مراحل روش تغییر فرمت آهنگ را به شما نشان خواهیم داد:

  • یک یا چند فایل MP3 را در پنجره اصلی AVC Free بکشید.
  • یک فرمت خروجی را با استفاده از منوی کشویی انتخاب کنید.
  • مقصد را در قسمت Basic settings  که در پایین سمت راست قرار دارد، انتخاب کنید.
  • هم‌اکنون بر روی Convert now کلیک کنید.    منبع: گوشـی سنتـر
شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود