آشنایی با ویژگی های گوشی موتو ای ۶ پلاس (Moto E6 Plus)

0 4,252

گوشی موتو ای ۶ پلاس در IFA 2019 به عنوان گوشی ارزان قیمت جدید موتورولا معرفی شد. با بررسی مشخصات فنی گوشی موتو ای ۶ پلاس (Moto E6 Plus) همراه ما باشید.

یکی دیگر از شرکت هایی که در نمایشگاه IFA 2019 موفق به رونمایی از دو گوشی هوشمند شد، موتورولا نام دارد. این دو گوشی با نام های موتورولا وان زوم و موتو ای ۶ پلاس دارای توانمندی‌های قابل قبولی هستند و ما در این بخش به سراغ نقد و بررسی موتو ای ۶ پلاس خواهیم رفت.

موتو ای ۶ پلاس – Moto E6 Plus

گوشی هوشمند جدید موتو ای ۶ پلاس ، یک گوشی میان‌رده بوده اما این موضوع با ظاهر جذاب آن که در حد یک پرچمدار است، تناقض دارد. گوشی های موتورولا همواره دارای ظاهری جذاب هستند و به نظر می‌رسد این روند با گوشی Moto E6 Plus هم ادامه پیدا کرده است. این دستگاه با وزن ۱۵۰ گرم با بدنه پلاستیکی و صفحه شیشه‌ای در بخش جلو می‌تواند به عنوان یک گزینه مناسب برای کاربرانی به حساب آید که به دنبال خرید گوشی مقرون به صرفه با ظاهری شیک هستند؛ با این که بدنه از جنس پلاستیک است، اما مطابق با تصاویر، کیفیت بسیار بالایی دارد و جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد.

گوشی موتو ای 6 پلاس گوشی جدید موتورولا مجهز به صفحه نمایش ۶٫۱ اینچ IPS LCD با وضوح ۷۲۰×۱۵۶۰ پیکسل و نسبت ابعاد تصویر ۹:۱۹٫۵ است، همچنین نسبت نمایشگر به بدنه آن هم ۸۰٫۳ درصد اعلام شده که برای یک گوشی میان‌رده، مطلوب به نظر می‌رسد.

گوشی جدید شرکت موتورولا در بحث نرم افزاری دارای سیستم عامل اندروید ۹ پای بوده که با توجه به همکاری‌های گسترده این شرکت با گوگل، در آینده نه چندان دور می‌تواند فایل بروزرسانی اندروید ۱۰ را دریافت کند.

مشخصات سخت افزاری Moto E6 Plus

گوشی موتو ای 6 پلاسشرکت موتورولا در زمینه سخت افزار به سراغ تراشه ۱۲ نانومتری هشت هسته‌ای مدیاتک ام تی ۶۷۶۹ هلیو پی ۲۲ رفته تا بتواند با به کارگیری یک پردازنده گرافیکی Power VR GE 8320، توانایی گوشی میان‌رده خود را تا حد قابل قبولی ارتقاء دهد و بدین ترتیب، رضایت کاربران را به دست آورد. دوستان عزیز، گوشی Moto E6 Plus قطعا می‌تواند نیازهای گرافیکی شما در زمینه‌های گیم و پخش فایل‌های ویدیویی را به خوبی پاسخ دهد و در این رابطه جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد، اما نباید از آن انتظار عملکرد بالای گوشی های پرچمدار را داشته باشید.

گوشی جدید موتو ای ۶ پلاس در دو مدل متفاوت عرضه خواهد شد که عبارتند از:

  • ۲ گیگابایت رم + ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی
  • ۴ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی

توجه داشته باشید که این گوشی مجهز به خشاب کارت حافظه جانبی بوده و می‌توانید تا سقف ۵۱۲ گیگابایت دیگر به فضای ذخیره‌سازی دستگاه اضافه کنید؛ در صورتی که نسبت به کمبود حافظه نگرانی داشتید، با ابتکار موتورولا و پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، دیگر نگرانی وجود نخواهد داشت.

مشخصات دوربین گوشی موتو ای ۶ پلاس

گوشی موتو ای 6 پلاس با این که بازار گوشی های مجهز به دوربین سه‌گانه گرم است و گوشی های میان‌رده‌ای همانند نوکیا ۶٫۲ هم به سراغ آن رفته‌اند، اما شرکت موتورولا یک گام به عقب رفته و از دوربین دوگانه با چینش عمودی در بخش عقب استفاده کرده است. این گوشی هوشمند دارای سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم f/2.0 و یک سنسور ۲ مگاپیکسل برای سنجش عمق می‌باشد، همچنین سنسورهای بخش عقب از ویژگی‌هایی همانند HDR و پانوراما بهره‌مند هستند و در کنار یک فلاش ال ای دی قرار گرفته‌اند.

سنسور سلفی می‌تواند اهمیت بسیار بالایی برای کاربران و علاقه‌مندان به شبکه های اجتماعی داشته باشد. گوشی موتو ای ۶ پلاس مجهز به سنسور سلفی ۸ مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم f/2.0 بوده و از ویژگی HDR هم بهره‌مند است. توجه داشته باشید که قابلیت فیلمبرداری این دستگاه می‌تواند لبخند رضایت را بر روی چهره شما عزیزان ایجاد کند.

باتری و سایر ویژگی‌های Moto E6 Plus

گوشی موتو ای 6 پلاس گوشی هوشمند جدید شرکت آمریکایی موتورولا مجهز به یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر بوده و به صورت ناامیدانه از فناوری شارژ سریع ۵ وات پشتیبانی می‌کند! نمی‌توان گفت که باتری این دستگاه به صورت کامل رضایت کاربران را به دست خواهد آورد، اما با توجه به قیمت ۱۶۵ دلاری که دارد، می‌توان پذیرفت که امکان استفاده از باتری قوی‌تر وجود نداشت؛ این گوشی در درجه اول یک گوشی مقرون به صرفه به حساب می‌آید.

سایر ویژگی‌های گوشی جدید موتورولا عبارتند از:

  • جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری
  • نسخه ۴٫۲ بلوتوث
  • رادیو
  • پورت USB 2.0
  • حسگر اثر انگشت در بخش عقب    منبع: گوشـی سنتـر
شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود