روش اتصال گوشی آیفون و اندروید به اسپیکر بلوتوثی

0 8,256

چگونه یک بلندگوی بلوتوث را به تلفن وصل کنیم؟ آیا اسپیکر بلوتوثی خریده‌اید و قصد وصل کردن گوشی به آن را دارید؟ این کار ساده بوده و ما روش متصل کردن گوشی به اسپیکر بلوتوثی را به شما نشان خواهیم داد.

روش متصل کردن گوشی به اسپیکر بلوتوثی برای اکثر کاربران جای سوال بود؛ هر اندازه هم که اسپیکر گوشی قدرتمند باشد، نمی‌تواند با اسپیکرهای بلوتوثی رقابت کند، زیرا آن‌ها به صورت اختصاصی برای پخش قدرتمند فایل های صوتی طراحی و تولید شده‌اند. ما در این مقاله قصد داریم متصل کردن گوشی به اسپیکر بلوتوثی را به صورت کامل آموزش دهیم.

روش فعال کردن حالت اتصال در اسپیکر (Pairing Mode)

قبل از انجام هر کاری باید اسپیکر بلوتوثی خود را در حالت اتصال قرار دهید، زیرا این کار موجب می‌شود تنظیمات اولیه برای گوشی ارسال شود. در حالت کلی هر بلندگو با روشی متفاوت به گوشی متصل می‌شود، بنابراین در ابتدا باید روش اتصال اسپیکر خود را بررسی کنید. دو روش پایین برای اتصال اسپیکر بلوتوثی به گوشی انجام می‌شود که شما می‌توانید با توجه به نوع اسپیکر خود، یکی از آن‌ها را انتخاب و انجام دهید.

فعال کردن حالت اتصال در اسپیکر

نگه داشتن دکمه پاور: بسیاری از بلندگوهای بلوتوثی با نگه داشتن دکمه پاور وارد حالت اتصال خواهند شد. اکثر اسپیکرهایی که حالت اتصال آن‌ها بدین ترتیب باشد، صدا را پس از برقراری اتصال پخش خواهند کرد یا نشانگر نور آن‌ها به سرعت چشمک می‌زند.

نگه داشتن دکمه اتصال: برخی بلندگوهای بلوتوثی دارای یک دکمه اختصاصی برای قرار دادن دستگاه شما در حالت اتصال هستند. دکمه دارای نماد بلوتوث را بر روی دستگاه خود تا زمانی که از آن صدا منتشر شود یا چراغ آن چشمک بزند، نگه دارید.

روش اتصال گوشی آیفون به اسپیکر

فرآیند اتصال گوشی آیفون به اسپیکر بلوتوثی فقط یک بار اتفاق خواهد افتاد. هنگامی که یک بلندگوی بلوتوثی با موفقیت به آیفون شما متصل شود، باید هر بار که روشن می‌شود، برقراری اتصال به صورت خودکار باشد. برای اتصال اسپیکر بلوتوثی به گوشی آیفون باید مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

۱: دستگاه بلوتوثی خود را در حالت اتصال قرار دهید.

۲: وارد بخش تنظیمات گوشی آیفون شوید.

اتصال گوشی آیفون به اسپیکر

۳: بلوتوث را انتخاب کنید.

۴: اطمینان حاصل کنید که عملکرد بلوتوث در بالای صفحه روشن شده است؛ اگر نماد بلوتوث روشن است، بلوتوث شما از قبل فعال شده و دیگر نیازی به تغییر ندارد، اما اگر اینطور نیست، بر روی آن ضربه بزنید.

۵: در این مرحله باید به دنبال نام بلندگوی بلوتوثی جدید خود در لیست نمایش داده شده باشید؛ برای انجام این کار باید صبور باشید.

۶: پس از ظاهر شدن نام اسپیکر و برای اتصال، روی آن ضربه بزنید.

۷: متصل شدن این دو دستگاه به هم چند ثانیه طول خواهد کشید. پس از اتمام کار، وضعیت اتصال در صفحه شما آپدیت خواهد شد.

روش اتصال گوشی اندروید به اسپیکر

فرآیند اتصال بلندگوی بلوتوثی به دستگاه اندروید همانند آیفون، فقط یک بار اتفاق خواهد افتاد؛ یعنی در دفعات بعدی دستگاه به طور خودکار به اسپیکر متصل خواهد شد. برای انجام این کار، مراحل زیر را به ترتیب اجرا کنید:

۱: برنامه تنظیمات خود را باز کنید.

۲: بلوتوث خود را روشن کنید.

۳: برای مشاهده گزینه‌های موجود، روی بلوتوث ضربه بزنید.

اتصال گوشی آیفون به اسپیکر

۴: برای قرار دادن دستگاه بلوتوثی خود در حالت اتصال، دستگاه جدید اتصال را انتخاب کنید.

۵: به دنبال نام بلندگوی بلوتوثی جدید خود در لیست ذکر شده باشید. برای انجام این کار باید صبور باشید.

۶: بر روی نام اسپیکر خود ضربه زده تا به آن وصل شوید.

اتصال گوشی آیفون به اسپیکر

۷: متصل شدن دستگاه‌ها به هم چند ثانیه طول می‌کشد. پس از اتمام، صفحه شما به روز می‌شود تا نشان دهد که بلندگو متصل است.

دوستان عزیز، در صورتی که می‌خواهید گوشی خود را به تعداد زیادی اسپیکر متصل کنید، باید برنامه رسمی اسپیکرها را از گوگل پلی دانلود و در گوشی نصب کنید تا شرایط اتصال فراهم شود.   منبع: گوشـی سنتـر

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود