فروش محصولات ایران خودرو بدون قرعه کشی از امروز | به صورت اقساطی صاحب 207 و پژو پارس شوید

0 3,815

بر اساس اعلام سخنگوی وزارت صمت فروش خودرو در سامانه یکپارچه لغو و قرار شد که هفته آینده تمام خودرو سازان در سامانه یکپارچه فروش داشته باشند.

بر اساس اعلام سخنگوی وزارت صمت فروش خودرو در سامانه یکپارچه لغو شد.

امید قالیباف در یک گفت و گوی رادیویی اظهار کرد: برنامه خودروسازان بزرگ دولتی که قرار بود این هفته فروش خودرو بدون قرعه کشی داشته باشند لغو و قرار شد که هفته آینده تمام خودرو سازان در سامانه یکپارچه فروش داشته باشند.

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: این طرح از بزرگترین برنامه‌های فروش خودرو است که همه خودروسازان محصولات خود را به صورت یک پارچه در یک سامانه عرضه می‌کنند.

قالیباف ادامه داد: در صورتی که تقاضا برابر عرضه خودرو باشد خودرو بدون قرعه کشی در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد و در صورتی تقاضا بیشتر از عرضه باشد، متقاضیان در لیست انتظار قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: جزئیات این طرح عرضه گسترده خودرو به صورت یکپارچه چهارشنبه طی اطلاعیه‌ای به اطلاع عموم می‌رسد.

یشتر بخوانید:اسامی 22 بانک برای ثبت نام خودروهای وارداتی اعلام شد

وی همچنین در ارتباط با عرضه خودرو در بورس کالا اظهار کرد: علاوه بر خودروهای چینی قرار است که خودروهایی از دیگر کشورها مانند کره جنوبی در بورس کالا عرضه داشته باشیم اما میزان آنها کم است.

قالیباف گفت: با توجه به اینکه از ابتدا برنامه فروش خودروهای اقتصادی در بورس کالا مطرح بود عمده خودروهای عرضه شده در بورس کالا نیز چینی و زیر هزار دلار هستند اما اینکه اکنون قیمت بالایی به تومان دارند، وزارت صنعت مقصر نیست.

گفتنی است، عبدالله توکلی لاهیجانی مدیرکل خودرویی وزارت صنعت معدن و تجارت گفته بود که پیش فروش خودروهای داخلی (ایران خودرو، سایپا و بخش خصوصی) از روز چهارشنبه هفته جاری انجام خواهد شد و در این طرح همه ثبت نام کنندگان خودرو دریافت می‌کنند اما زمان تحویل خودرو بین ۳ ماه تا یک سال متفاوت خواهد بود.

منبع: شهر بورس

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود