کپسول فورس فکتور 2 جدیدترین قرص چاقی

0 11,593

قرص چاقی فورس فکتور 2 جدیدترین کپسول افزایش وزن در جهان و اولین و تنها محصول ماهیچه ساز طبیعی در ایران

توجه: نصرینو استفاده از این دارو را بدون تجویز پزشک توصیه نمی کند.

قرص چاقی امریکایی فورس فکتور 2

قرص فورس فکتور 2 بهترین کپسول چاقی ای است که در چند سال گذشته وارد ایران شده است و بصورت متوسط باعث افزایش وزن 12 تا 17 کیلو در هر ماه می شود.

دارو های افزایش وزن موجود در بازار معمولا باعث ایجاد پف و ورم می شوند و بعد از تمام شدن محصول خیلی سریع به حالت اول بازگشت دارند. قرص چاقی فورس فکتور 2 ساخت کمپانی جی ان سی GNC آمریکا است.ترکیبات قرص فورس فکتور کاملا گیاهی و طبیعی هستند و هیچ ماده شیمیایی یا هورمونی در ترکیبات این داروی افزایش وزن استفاده نشده است. نمایندگی قرص فورس فاکتور در ایران شرکت فرازطب می باشد.

قرص چاق کننده بدون عوارض و بازگشت

کپسول فکتور ۲ با افزایش اشتها و افزایش جذب بصورت طبیعی باعث چاق شدن طبیعی و یکنواخت بدن می شود به همین دلیل بعد از چاقی هیچگونه بازگشت نخواهد داشت، ترکیبات گیاهی این محصول باعث شده تا این برند هیچ عوارضی نداشته باشد و بتوانید آن را با اطمینان خاطر استفاده کنید. تفاوت فورس فکتور 2 با کپسول های چاقی فت فست و سوپر فت فست و … این است که قرص چاق کننده Force Factor 2 بدون احتیاج به رژیم و ورزش باعث افزایش وزن می شود و وزن اضافه شده بصورت طبیعی و یکنواخت در کل بدن می باشد.

در کل تمام افرادی که لاغر اند دو دسته هستند دسته اول اشتها برای غذا خوردن ندارند و اصلا میل به غذا خوردن ندارند و دسته دوم خیلی غذا می خورند ولی هر چقدر که غذا می خورند چاق نمی شوند یعنی مواد غذایی جذب نمی شود.

** کپسول افزایش دهنده وزن فورس فاکتور مشکل هر دو دسته را حل می کند: هم اشتها و میل به غذا خوردن را افزایش می دهد و شما غذا بیشتر میخورید و هم اینکه جذب مواد غذایی را افزایش می دهد و در واقع غذایی که می خورید به صورت کامل جذب بدن می شود.

قرص فورس فکتور چیست؟

این برند قرص چاقی کل بدن در اروپا و امریکا می باشد که میتوانید به سادگی و بدون عوارض به وزن ایده آل خود برسید و در این وزن بمانید. این محصول ساده ترین روش برای افزایش وزن می باشد که هم مناسب خانم ها و هم مناسب برای آقایان می باشد.

کارایی و خواص

  1.  افزایش دهنده فوق العاده اشتها
  2.  تنها محصول ماهیچه ساز واقعی در ایران
  3.  افزایش جذب مواد غدایی و تبدیل پروتئین به ماهیچه
  4.  جلوگیری از ایجاد چاقی در نواحی شکم و پهلو
  5. چاق کننده یکنواخت تمام اندام ها با فرم طبیعی
  6. حاوی تثبیت کننده برای برگشت نداشتن
  7. تشکیل ماهیچه در بدن به جای چربی
  8. دارای ترکیب 100% گیاهی
  9. بدون نیاز به ورزش
  10. مناسب برای خانم ها و آقایان
  11. به همراه چاقی صورت

در این قسمت هر یک از 13 کارایی قرص فورس فکتور 2 را مختصرا توضیح می دهیم :

1- افزایش دهنده فوق العاده اشتها

یکی از کارایی های اصلی کپسول فورس فکتور 2 افزایش اشتها است. معمولا 50 درصد افراد لاغر اشتهایی به غذا ندارند و از بی اشتهایی رنج می برند و به همین دلیل است که لاغر مانده اند. Force Factor 2 به حدی اشتهای شما را افزایش می دهد که حس سیری را فراموش کنید.

2- افزایش جذب مواد غدایی و تبدیل پروتئین به ماهیچه

همانطور که در قسمت 1 و 2 توضیح دادیم به صورت خلاصه قرص چاقی فورس فکتور اشتهای شما را زیاد می کند و شما بیشتر غذا می خورید و غذایی هم که می خورید بیشتر جذب می شود.

3- جلوگیری از ایجاد چاقی در نواحی شکم و پهلو

برعکس بسیاری از داروهای دیگر – قرص چاقی مکس فاکتور هیچ تاثیری بر چربی های شکم و پهلو ندارد و به هیچ عنوان باعث چاق شدن شکم و پهلو نمی شود. در واقع Force Factor 2 ماهیچه ساز است نه چربی ساز

4- چاق کننده یکنواخت تمام اندام ها با فرم طبیعی

به این نکته دقت کنبد که قرص فورس به خودی خود ماده ای برای چاق کردن بدن ندارد و از طریق افزایش اشتها و افزایش جذب مواد غذایی بدن را چاق می کند و چون خود بدن به صورت طبیعی چاق شده به همین دلیل این افزایش وزن بصورت یکنواخت می باشد.

5- حاوی تثبیت کننده برای برگشت نداشتن

کپسول چاق کننده فورس فکتور حاوی ترکیبات تثبیت کننده است و به هیچ عنوان بعد از چاقی بازگشت ندارد. همچنین احتیاجی به استفاده از قرص های تثبیت کننده و … در کنار این محصول نمی باشد.

6- تشکیل ماهیچه در بدن به جای چربی

دقت داشته باشید !!! اگر ماهیچه ورزشکاری و تیکه تیکه می خواهید باید در کنار مصرف دارو باید به باشگاه بدنسازی هم بروید در غیر این صورت قرص چاقی پایین تنه فورس فکتور ماهیچه تیکه تیکه و ورزشکاری ایجاد نمی کند. ماهیچه ایجاد شده توسط فکتور 2 بصورت کاملا طبیعی و نچرال و یکنواخت است.

7- بدون نیاز به ورزش

این محصول هیچ احتیاجی به ورزش یا رژیم خاصی ندارد و برای تمامی افراد قابل استفاده است.

برترین کپسول ماهیچه ساز Factor Factor 2

ترکیبات داروی افزایش اشتهای فکتور 2

Stage 1 (Regeneration Complex) L-Citrulline, Lovage Extract (root/rhizome) CoQ10, Stage 2 (Enzyme catalysis System) L-Taurine, L Norvaline, Vitamin C(as calcium ascorbate), Folic Acid, calcium (as calcium ascorbate), Gelatin, Microcrystalline Cellulose, Silicon Dioxide, magnesium Stearate and etc …

عوارض قرص فورس فکتور

پایه ی ترکیبات کپسول فورس فاکتور 2 کاملا گیاهی می باشد و هیچگونه عوارضی ندارد اما باید دقت کنید که این محصول نیز همانند دارو های دیگر دارای موارد منع استفاده میباشد، اگر شما شامل موارد منع مصرف که در ادامه توضیح میدهیم هستید به هیچ عنوان این محصول را مصرف نکنید، در صورت استفاده برای شما عوارض ایجاد شده و احتمال دارد به سلانتیتان آسیب وارد شود.

در صورتی که شما شامل موارد زیر نشوید این محصول هیچگونه عارضه ای نخواهد داشت.

 موارد منع مصرف

موارد منع ماستفاده از داروی فورس فکتور شامل موارد زیر می باشد:

زنان باردار و شیرده

بیماران مبتلا به نارسایی های کلیوی – مشکلات کبدی

افراد زیر 14 و بالای 60 سال

*** قبل از مصرف هر دارویی با پزشک خود مشورت کنید.

نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود