دکوراسیون خانه دوبلکس کوچک با انواع طراحی مدرن و جذاب

0 472
خانه دوبلکس کوچک

امروزه منازل دوبلکس برخلاف زمان های گذشته در متراژهای کوچک ساخته می شوند و برای طراحی دکوراسیون خانه دوبلکس کوچک ایده های زیادی وجود دارد که شما می توانید با ایده گرفتن از آن ها طراحی داخلی شیک و بی نظیری را در فضای منزل خود ایجاد نمایید.

طراحی دکوراسیون خانه دوبلکس کوچک

منازل دوبلکس جزء خانه های یک طبقه محسوب می شوند که فضای داخلی آن ها از دو طبقه تشکیل شده است که در طبقه اول سالن پذیرایی و اتاق نشیمن قرار دارد و در طبقه بالا نیز اتاق خواب ها و اتاق کار و اتاق مطالعه قرار می گیرند که در فضای پذیرایی راه پله ای وجود دارد که طبقه اول را به طبقه دوم متصل می کند. در مطالب قبلی تصاویری از معماری خانه دوبلکس را مشاهده کردید در ادامه تصاویری از انواع دیزاین داخلی خانه دوبلکس کوچک را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این دکوراسیون ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

دکوراسیون خانه دوبلکس

ایده هایی برای دکوراسیون داخلی منازل دوبلکس و کوچک

فضای خانه های دوبلکس کوچک به طراحان این امکان را می دهد که برای دیزاین داخلی منزل از ایده های زیادی استفاده نمایند و علاوه بر این منازل دوبلکس بی نظیر و خاص هستند و اغلب افراد تمایل دارند در این خانه های شیک و باکلاس زندگی کنند.
راه پله خانه دوبلکس جزء جذاب ترین بخش خانه محسوب می شوند و راه پله ها به صورت گرد و سه طرفه و … طراحی می شوند همچنین برای دیزاین داخلی این راه پله ها از سبک های کلاسیک و مدرن استفاده می شوند.
برای طراحی دکوراسیون سالن پذیرایی دوبلکس از سبک های کلاسیک و مدرن استفاده می شود که در سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک همه عناصر نظیر سقف و دیوار ها و وسایل منزل به صورت پر زرق و برق انتخاب می شوند.
طراحی دکوراسیون خانه های دوبلکس مدرن نیز بر پایه سادگی استوار هستند و برای دیزاین داخلی آن ها از هیچگونه تزیینات اضافی استفاده نمی شود.

طراحی داخلی خانه دوبلکس دکوراسیون مدرن خانه دوبلکس طراحی داخلی خانه دوبلکس دکوراسیون مدرن و شیک خانه دوبلکس دیزاین داخلی خانه دوبلکس کوچک دکوراسیون داخلی خانه دوبلکس طراحی داخلی خانه دوبلکس طراحی خانه دوبلکس دکوراسیون زیبا و شیک خانه دوبلکس دکوراسیون زیبا و مدرن خانه دوبلکس دکوراسیون زیبا و کلاسیک خانه دوبلکس طراحی داخلی خانه دوبلکس دکوراسیون خانه دوبلکس زرد و سفید دکوراسیون زیبا و شیک خانه دوبلکس دکوراسیون راه پله خانه دوبلکس طراحی داخلی خانه دوبلکس
آشپزخانه مهم ترین جزء در هر خانه ای است که در خانه های دوبلکس آشپزخانه در طبقه اول قرار می گیرد و اغلب در فضای آشپزخانه ها این منازل پنجره های بزرگی قرار دارند.
برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه در منازل دوبلکس بهتر است کابینت ها را به گونه ای نصب کنید که تا سقف امتداد داشته باشند تا بتوانید فضای بیشتری برای نگهداری وسایل مورد نیاز داشته باشید.
یخچال و گاز نیز جزء مهم ترین وسایل در فضای آشپزخانه محسوب می شوند و شما می توانید رنگ این وسایل ضروری را با توجه به رنگ کابینت ها استفاده نمایید.
در اغلب خانه های دوبلکس کوچک در طبقه بالا اتاق خواب و اتاق کار و اتاق مطالعه قرار دارند و شما می توانید با توجه به سبک کلی طراحی داخلی منزل خود دکوراسیون این اتاق ها را طراحی نمایید.

دکوراسیون داخلی خانه دوبلکس طراحی داخلی خانه دوبلکس طراحی داخلی خانه دوبلکس دکوراسیون آشپزخانه دوبلکس دیزاین داخلی خانه دوبلکس دکوراسیون مدرن خانه دوبلکس

دکوراسیون اتاق خواب دوبلکس اتاق خواب دوبلکس طراحی داخلی خانه دوبلکس دکوراسیون اتاق خواب دوبلکس دکوراسیون داخلی خانه دوبلکس طراحی داخلی اتاق خواب دوبلکس دکوراسیون اتاق خواب دوبلکس اتاق خواب دوبلکس خانه دوبلکس خانه دوبلکس کوچک و شیک اتاق خواب دوبلکس اتاق خواب مستر

در این مطلب تصاویری از طراحی دکوراسیون خانه دوبلکس کوچک را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم با ایده گرفتن از این دیزاین های داخلی بتوانید طراحی بی نظیری را در فضای منزل خود ایجاد نمایید.

منبع:زیبایی خانه

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود