زندگی خصوصی جنیفر جوآنا آنیستون و همسرانش + عکس های جذاب و دیدنی

0 322

جنیفر جوآنا آنیستون (به انگلیسی: Jennifer Joanna Aniston) (زاده ۱۱ فوریهٔ ۱۹۶۹ در شرمن اوکس، لس‌آنجلس، کالیفرنیا) هنرپیشه آمریکایی و برنده جایزه امی است.

بیوگرافی جنیفر آنیستون

نام کامل او جنیفر جوآنا آنیستون Jennifer Joanna Aniston می باشد. آنیستون در تاریخ یازدهم فوریه سال ۱۹۶۹ میلادی متولد شده است. او از سفر کردن با هواپیما می ترسد.

تصویر

خانواده

وی در شرمن اوکسِ لس آنجلس در ایالت کالیفرنیا آمریکا به دنیا آمده است. پدرش جان آنیستون اصالتا یونانی و به حرفه ی بازیگری مشغول بود. مادرش نانسی داو نام داشت و به واسطه ی ازدواج با جان، در چند فیلم و سریال به ایفای نقش پرداخت. جنیفر همچنین یک برادر کوچک تر از خود به اسم آلکساندر آنیستون دارد. پدر و مادرش علاقه ای به بازیگر شدن دخترشان نداشتند و حتی او را از تماشای تلویزیون نیز منع می کردند، آن ها می خواستند جنیفر وکیل شود.

تصویر

تجربه بازیگری

در سال 1989 برای اولین بار در نمایش howard Sterm حاضر شد و یک سال بعد در سال 1990 برای اولین بار در یک مجموعه کوتاه تلویزیونی بنام Molloy بازی کرد. پیش از اینکه بازیگر شود شغل های مختلفی ازجمله بازاریاب تلفنی، روزنامه رسانی و خدمتکاری را انجام داده است.

تصویر

شهرت

وی پس از ایفای نقش در چند سریال ناموفق، سرانجام در سال ۱۹۹۴ در سریال پرطرفدار دوستان نقش «ریچل گرین» را بازی کرد که باعث شد به شهرت جهانی برسد. بازی در این نقش باعث شد به جوایز امی و گلدن گلوب دست پیدا کند. وی تا سال ۲۰۰۴ تا پایان سریال در این نقش بازی کرد.

تصویر

زیباترین زن جهان

جالب است بدانید که این هنرپیشه در یک نظر سنجی که توسط هفته نامه مردم و در سال ۲۰۱۶ برگذار شد، به عنوان زیباترین زن جهان در آن سال انتخاب شد.

دلخوری از مادر

به مدت 10 سال از مادرش – به دلیل اظهارات ناخوشایند مادرش درباره او در یک روزنامه – دوری کرد و حتی او را به مراسم ازدواجش با برد پیت دعوت نکرد اما پس از طلاق از پیت مجددا رابطه اش با مادر را از سر گرفت.

تصویر

ازدواج اول

آنیستون در سال 1998 زمانی که 29 ساله بود با برد پیت آشنا شد و کمتر از دو سال با هم ازدواج کردند اما در نهایت بعد از 5 سال زندگی موفق در سال 2005 از هم طلاق گرفتند، آنیستون می گوید من همیشه گفتم نمی خواهم فرزندی داشته باشم. به گفته خودش یوگا باعث شد راحت تر از دوره بعد از طلاق عبور کند.

تصویر

ازدواج دوم

جنیفر آنیستونپس از جدایی از بردپیت در سال ۲۰۱۱ با جاستین ثرو وارد رابطه عاشقانه شد و این رابطه تا سال ۲۰۱۵ به شکل دوستی ادامه داشت. سپس آن دو در سال ۲۰۱۵ با یکدیگر ازدواج کردند. لازم به ذکر است که این ازدواج دوام چندانی نداشت و سرانجام آن ها در فوریه سال ۲۰۱۸ میلادی از هم جدا شدند.

تصویر

جنیفر آنیستون در اینستاگرام

جنیفر آنیستون که سال ها از حضور در شبکه های اجتماعی دوری می کرد، ۶۰ دقیقه پس از باز کردن یک صفحه شخصی در اینستاگرام رکورد ۱۱۶ هزار و کمتر از یک روز بعد رکورد شش میلیون دنبال کننده را زد، وی اکنون در اینستاگرام بیش از ۲۷ میلیون دنبال کننده دارد.

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود