مناسب ترین عینک آفتابی ورزشی

0 3,896

راهنمای انتخاب عینک آفتابی ورزشی

یکی از چالش هایی که افراد ورزشکار امروز با آن روبرو هستند که اگر چشمان آنها نمره (یا ضعف دید) داشته باشد نیاز به یک عینک طبی آفتابی خوب هنگام ورزش دارند. و حتی ورزشکارانی که نیازی به عینک طبی ندارند هم به دنبال یک مجموعه مطمئن هستند تا تمامی نیازهای آن ها را هنگام ورزش مرتفع کند. عینک آفتابی ورزشی که منحصرا هنگام ورزش استفاده شود برای افرادی که ورزشکار حرفه ای هم نیستند ولی به طور مداوم در هفته چند ورزش را انجام می دهند باید ویژگی هایی داشته باشد که فرد دچار صرف هزینه اضافه نشود.

به طور کلی خریدن عینک آفتابی یک چالش برای افراد به حساب می‌آید و اگر کنار این موضوع کلمه ورزشی هم اضافه شود این چالش چند برابر می‌شود. عینک آفتابی ورزشی متناسب با آن ورزش نیازهایی را باید برآورده کند. مثلا عینکی که برای ورزشهای مهیج آبی است به غیر از اینکه باید بند مناسب داشته باشد تا قایقران یا موج سوار یا به طور کلی ورزشکار، عینک از روی صورتش نیفتد بلکه باید به گونه ای باشد که به هر دلیل اگر عینک از صورت وی افتاد روی سطح آب شناور بماند. یا چالشی که افرادی مثل دوچرخه سواران با آن روبرو هستند این موضوع است که گاهی هوا به شدت آفتابی است و گاهی ابری، گاهی در روز در حال تمرین هستند و گاهی در شب و این تغییرات اگر نیاز به یک عینک مناسب داشته باشند باید پاسخی مناسب برای آن پیدا کرد.

ما تلاش کردیم در بین عینک های ورزشی موجود در ایران با کمی گشت و گذار ببینیم که چه گزینه های مناسبی را می‌توانیم به ورزشکاران پیشنهاد کنیم. در بین برندهای مختلف ورزشی که عینک آفتابی هم می‌سازند برندهایی مثل اوکلی، اسمیت حتی نایکی و پوما مجموعه ای که تمام خواسته های شما را به راحتی بتواند برآورده کند فقط در آدیداس هست. عینک های آفتابی و طبی برند ورزشی آدیداس را شرکت سیلوئت (Silhouette)  اتریش می‌سازد. این برند در دنیای عینک به سبکی و استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها معروف است و همین نکته باعث شده که عینک‌های آفتابی ورزشی آدیداس نیز از سبکی و مقاومت بالایی برخوردار باشند.

 عینک آفتابی طبی

در اینجا به چند ویژگی ساده از آدیداس اشاره می‌کنیم که باعث می‌شود ورزشکاران رشته های مختلف مثل: اسکی، قایقرانی، دوچرخه سواری، تنیس، دو و میدانی، فوتبال، گلف، موتور سواری و … بتوانند بهترین گزینه ی خود را انتخاب کنند.

قابلیت طبی آفتابی کردن بدون تعویض عدسی

یکی از نکات مثبتی که در مورد عینک های آفتابی ورزشی آدیداس وجود دارد این موضوع است که این عینک ها را می توان بدون تعویض عدسی آفتابی اصلیشون، برای شما طبی کرد. این گزینه را قطع یقین یک فروشگاه ورزشی برای شما نمی‌تواند انجام دهد و پیشنهاد ما یک وبسایت فروش آنلاین تخصصی عینک هست که مجموعه عینک های طبی و آفتابی آدیداس را کامل در اختیار دارد. این موضوع باعث می‌شود از کیفیت عدسی آفتابی آن عینک کاسته نشود و شما یک جفت عدسی طبی عالی نیز داشته باشید.

قابلیت عدسی های Vario

این آیتم در برخی مدلهای آفتابی آدیداس وجود دارد که شما رنگ لنزتون را Vario  انتخاب کنید. این گزینه کمی با فتوکرومیکی که می‌شناسید فرق می کند یک تکنولوژی انحصاری است که به سرعت رنگ عدسی در محیط باز و در معرض نور خورشید تیره و در محیط بسته یا ابری رنگ آن کاهش می‌یابد.

محافظت از شن و گرد و خاک

عینک های آفتابی ورزشی در بهترین حالت بیس دار بودنشان، همیشه بخشی را دارند که با پوست در تماس نیست پس، گرد و غبار از آن قسمت می تواند به چشم وارد شود اما در مجموعه آدیداس عینک های آفتابی وجود دارد که با داشتن قسمت فومی قابل نصب و جدا کردن تمام عینک به صورت شما فیت شود و هیچ منفذی برای گرد و خاک وجود نداشته باشد.

عینک آفتابی طبی

مدلهای با بند مخصوص

بند مخصوصی که در مدل tycane pro ارائه شده برای ورزشهای آبی به شدت مناسب هست. این بند با فوم مخصوصی که در بخش میانی بند وجود دارد باعث می‌شود که عینک روی آب شناور بماند.

اصالت عینک آفتابی

نکته ی جالب اینجاست که با توجه به ویژگی هایی که در بالا گفتیم می توانیم گزینه ای متفاوت از فروشگاه های ورزشی نام برد و آن هم یک فروشگاه تخصصی عینک که بتواند خدمات کاملی را روی عینک ورزشی شما بدهد. گزینه اپتیک وحدت یک گزینه مناسب برای ورزشکارانی با دغدغه و حساس هست که مشاوره های تلفنی و آنلاین خوبی هم در این زمینه دارد.

منبع:آرگـــامـــگ

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود