مزایای برندگان لاتاری در آمریکا چه چیزهایی می باشد؟

1 3,825

 آیا در مورد مزایای برندگان لاتاری چیزی می‌دانید؟ هر سال، بسیاری از افراد به امید تحقق یکی از آرزوهای خود، یعنی مهاجرت به ایالات متحده آمریکا، در قرعه‌کشی گرین کارت شرکت می‌کنند

آیا در مورد مزایای برندگان لاتاری چیزی می‌دانید؟ هر سال، بسیاری از افراد به امید تحقق یکی از آرزوهای خود، یعنی مهاجرت به ایالات متحده آمریکا، در قرعه‌کشی گرین کارت شرکت می‌کنند؛ اما بسیاری از این افراد ممکن است به‌خوبی اطلاعی از مزایای برنده شدن در لاتاری نداشته باشند یا حتی ندانند که پس از برنده شدن در قرعه‌کشی، چه شرایطی پیش‌رو دارند.

بنابراین، اگر بخواهیم درباره مزیت‌های قرعه‌کشی گرین کارت نسبت به سایر روش‌های مهاجرت یا حتی مزایای برنده شدن در این قرعه‌کشی بپرسیم، ممکن است برخی افراد دچار سردرگمی شوند. در این مقاله قصد داریم در مورد مزایای برنده شدن در لاتاری، از مزایای ازدواج گرفته تا طلاق بعد از برنده شدن، صحبت کنیم. لطفا تا آخر مقاله همراه ما باشید.

مزایای برندگان لاتاری چیست؟

برنده شدن در لاتاری یعنی شخص بدون داشتن شرایط خاص، می‌تواند از کشور خود وارد خاک ایالت متحده شده و تمام حقوق شهروندی آن‌جا را دریافت کند. در ادامه با ما همراه باشید تا با مزایای برنده شدن در لاتاری صحبت کنیم.

در آمریکا زندگی خواهید کرد!

برجسته‌ترین مزایای برندگان لاتاری، بدون شک فرصت زندگی در ایالات متحده است. بسیاری از افراد رویای آن را دارند؛ ولی تنها برخی افراد خوش‌شانس و با کمک مشاوران متخصص، می‌توانند به آن دست یابند؛ بنابراین، می‌توان گفت اخذ اقامت آمریکا از جوایز بزرگ لاتاری به‌شمار می‌آید.

می‌‌توانید در ایالت دلخواه زندگی کنید

یکی از مزایای برندگان جوایز لاتاری آمریکا، اختیار آزاد در انتخاب ایالت موردنظر برای زندگی است. به این معناست که دولت آمریکا در تعیین مکان زندگی آن‌ها دخالت ندارد و برندگان لاتاری خود می‌توانند با توجه به‌عوامل مختلف، مقصد نهایی خود را انتخاب کنند. البته بررسی این عوامل دشوار و زمان‌بر است.

می‌توانید مانند سایر شهروندان آمریکایی، کار کنید

پس از ورود به ایالات متحده، برندگان لاتاری می‌‌توانند به‌عنوان شهروند کار و درآمد کسب کنند. در ابتدا، افراد احتمالا دسترسی کم‌تری به شغل‌های موردعلاقه خود دارند؛ اما می‌توانند برنامه‌ریزی کرده تا در زمینه فعالیت‌های خود پیشرفت کنند.

در همین حال، نیاز به نگرانی نیست؛ چرا که ایالات متحده به‌عنوان سرزمین فرصت‌ها شناخته می‌شود و هر فرد با تمرکز بر توانایی‌های خود می‌تواند صلاحیت‌ها را اثبات کرده و به کارهای دلخواه خود بپردازد. این امکان به‌تنهایی یکی از مزایای شرکت در برنامه لاتاری ایالات متحده است.

حق تحصیل، حق افتتاح حساب و حق دریافت گواهینامه را خواهید داشت

شرکت در لاتاری آمریکا به فرد امکاناتی می‌دهد که در این کشور به شهروندان ارائه می‌شود، از جمله افتتاح حساب در بانک‌ها، حق تحصیل در دانشگاه‌های معتبر و دریافت گواهینامه رانندگی. این افراد معمولا هزینه‌های تحصیلی مشابه دانشجویان آمریکایی پرداخت می‌کنند که به آن‌ها امکان دستیابی به یک زندگی بهتر در آمریکا را می‌دهد.

بنابراین، افراد دارای کارت سبز (گرین کارت) می‌توانند در آزمون‌های ورودی دانشگاه‌ها مشارکت کرده و برای پذیرش در مؤسسات آموزش عالی برتر جهان فرصت خود را امتحان کنند؛ با این حال، توصیه می‌شود قبل از شروع این فرآیند، تحقیق دقیقی در مورد دانشگاه‌های معتبر در ایالات متحده انجام داده تا بتوانید تصمیم مناسبی بگیرید.

همراه با خانواده خود به آمریکا خواهید رفت

یکی از مزایای برندگان لاتاری، دریافت اقامت دائم است. از مزایای دریافت ویزای اقامت دائم هم این است که شما می‌توانید همراه با همسر و فرزندان خود که زیر 21 سال هستند، اقامت دائم در آمریکا را دریافت کنید.

این به شما امکان می‌دهد که به‌عنوان یک خانواده کامل به آمریکا بروید و زندگی بهتری را در این کشور آغاز کنید. همانطور که قبل از این، بسیاری از برندگان موفق در قرعه‌کشی لاتاری با همسر و فرزندان کوچک خود به آمریکا آمده‌اند و زندگی خوبی را در این کشور تجربه کرده‌اند.

در وقت و سرمایه شما صرفه‌جویی می‌شود

همان‌گونه که قبلا اشاره شد، یکی از مزایای برندگان لاتاری آمریکا صرفه‌جویی در زمینه زمان و سرمایه آن‌هاست. برای درک بهتر این مسئله، می‌توان به این نکته اشاره کرد که برای اخذ ویزایی نظیر ویزای سرمایه‌گذاری آمریکا، نیاز به سرمایه حداقل ۱۸۸,۰۰۰ تا ۱,۸۰۰,۰۰۰ دلار دارید. در مقابل، هزینه‌های کلی پس از برنده شدن در لاتاری، کم‌تر از ۲,۰۰۰ دلار است.

می‌توانید پس از برنده شدن، ازدواج کنید!

این موضوع نیاز به بررسی از زوایای مختلف دارد. یک گروه از افراد ممکن است بپرسند: “اگر پس از ثبت‌نام در لاتاری ازدواج کنیم، چه تأثیری بر موضوع لاتاری دارد؟”

در پاسخ به این سؤال، باید توجه داشته باشیم که دو حالت ممکن است رخ دهد؛ یکی اینکه ازدواج شما در بازه زمانی بین ثبت نام لاتاری تا اعلام نتایج انجام شود و دیگری اینکه تاریخ ازدواج شما برای پس از اعلام نتایج لاتاری باشد. همچنین، باید توجه داشت که معیار اصلی ازدواج شما، اطلاعات موجود در شناسنامه‌تان است.

در حالت اول، مشکلی وجود ندارد. شما می‌توانید موقع تکمیل فرم DS-260، اطلاعات همسر خود را وارد کنید و بدون نگرانی از مسائل خاص، برای باقی مراحل آماده شوید. در حالت دوم، همین فرآیند تکرار می‌شود. این از مزایای برندگان لاتاری است.

اما وقتی به مصاحبه حضوری می‌رسید، احتمالا سوالات بیشتری در مورد ازدواج شما پرسیده می‌شود. این به‌دلیل اهمیت تشخیص ازدواج واقعی در مقایسه با ازدواج به‌منظور دریافت اقامت آمریکاست و مسئولان با جدیت بالایی در این زمینه عمل می‌کنند.

گروه دوم از افراد، معمولا سوالاتی مشابه “پس از دریافت گرین کارت چه اتفاقی می‌افتد؟ و اگر بخواهیم ازدواج کنیم، چه مراحلی باید طی کنیم؟” می‌پرسند. به این گروه افراد باید توضیح دهیم که پس از دریافت گرین کارت آمریکا، شما دارای حقوق و مزایایی مشابه شهروندان آمریکایی دیگر می‌شوید.

می‌توانید با هر فردی که می‌خواهید ازدواج کنید و سپس مراحل مرتبط با درخواست گرین کارت برای همسرتان را انجام دهید. این فرآیند زمان‌بر است؛ اما با وجود این موانع، این موضوع از مزایای بی‌نظیر برندگان لاتاری محسوب می‌شود.

می‌توانید پس از برنده شدن، طلاق بگیرید!

بهتر است مسئله طلاق را همانند مبحث ازدواج از دیدگاه‌های جداگانه مورد بررسی قرار دهیم. ابتدا به افرادی می‌پردازیم که این سوال را مطرح می‌کنند: “اگر بعد از ثبت نام در لاتاری ازدواج کنیم و بعدا از همسرمان جدا شویم، چه اتفاقی می‌افتد؟”

به این افراد باید بگوییم که ازدواج یا طلاق در بازه ثبت نام در لاتاری تا اعلام نتایج یا بعد از برنده شدن در لاتاری، تأثیری خاصی بر روند مشارکت در لاتاری ندارد؛ زیرا معیار اصلی بر اساس اطلاعات موجود در شناسنامه است و با استفاده از آن می‌توان به افسر لاتاری اعلام کرد که وضعیت ازدواجی تغییر کرده است. این از مزایای برندگان لاتاری است‌

گروه دوم افرادی هستند که این سوال را مطرح می‌کنند: “اگر پس از دریافت گرین کارت آمریکا از همسرمان جدا شویم، چه تدابیری باید اتخاذ کنیم؟” در پاسخ به این سوال، می‌توان گفت که اگر شما و همسرتان پس از ورود به آمریکا از هم جدا شوید، این موضوع بر اقامت شما تأثیر منفی نخواهد گذاشت و شما می‌توانید بدون مشکلات و مانعی به زندگی خود در ایالات متحده ادامه دهید.

شرکت در لاتاری؛ داشتن آینده‌ای سبز!

در این مقاله، به‌طور جامع در مورد مزایای برندگان لاتاری صحبت کردیم و پاسخ سوالاتی که در ذهن مخاطبان ممکن است ایجاد شوند را دادیم. برای دسترسی به اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تخصصی در زمینه لاتاری، می‌توانید با کارشناسان مجموعه کارت سبز تماس برقرار کنید. مشاوران این مجموعه بیست و چهار ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند؛ پس همین حالا اقدام کنید، شاید شما یکی از برندگان لاتاری 2025 آمریکا باشید!

1 نظر
  1. سمیرا می‌گوید

    ثبت نام لاتاری خودم رو به واسطه شرکت کارت سبز انجام دادم و از خدماتشون راضی هستم، با تشکر

نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود