لوکس ترین هتل های جزیره قشم

0 3,769

یکی از جاذبه‌های گردشگری جزیره بسیار زیبای قشم، وجود هتل های لوکس در سطح این جزیره است. اغلب هتل های جزیره قشم در مناطق شهری و نزدیک به مرکزهای خرید قشم یا پارک‌های آبی بنا شده‌اند تا مهمانان هتل فرصت بیشتری برای استفاده از تفریحات لوکس جزیره قشم داشته باشند.

لوکس ترین هتل های جزیره قشم

طبیعت بکر جزیره قشم بافت خاصی دارد. می‌توان گفت این جزیره یکی از متفاوت‌ترین و خاص‌ترین جزایر جنوبی ایران است که در پی رشد گردشگری داخلی و علاقه نشان دادن مردم به این جزیره، امکانات رفاهی و تفریحی لوکس و ویژه‌ای به این جزیره اضافه شد. تا حدی که بسیاری از علاقمندان به سفرهای لوکس و لاکچری، سفر لوکس به قشم را هم‌رده با سفرهای خارجی که تجربه کرده‌اند می‌دانند.

تفریحات لوکسی که در قشم در اختیار مسافران این جزیره قرار می‌گیرند دارای کیفیت بالایی هستند. چه بخواهید زیر آب را به چشم ببینید و چه دلتان بخواهد تنها روی جزیره پرواز کنید و زمین را زیر پایتان بگذارید، جزیره و مردم مهربان محلی‌اش زمینه حقیقی شدن رویاهایتان را برای شما فراهم می‌کنند. میزان هیجانی که می‌توانید در قشم تجربه کنید، خیلی بیشتر از آن چیزی است که دیگر مقصدهای گردشگری تجربه کرده‌اید.

رزرو هتل های لوکس جزیره قشم در جاباما

اغلب هتل های لوکس قشم چهار ستاره هستند ولی به قدری خدمات و امکانات رفاهی متفاوتی را در جزیره قشم به مهمانان ارائه می‌دهند که می‌توان گفت نیازی نیست در قشم برای اقامتی لوکس در پی هتل پنج ستاره باشید. در هر کدام از هتل های زیر که اقامت کنید، تجربه لوکس جذابی را به فهرست سفرهای خود اضافه می‌کنید. هر کدام از هتل های جزیره قشم را می‌توانید در سایت یا اپلیکیشن جاباما رزرو کرده و از کیفیت خدمات و امکانات آنها خاطر جمع باشید.

هتل هانی

هتل هانی قشم یکی از هتل های محبوب در جاباماست که کاربران امتیاز بالایی به آن داده‌اند. این هتل از هتل های لوکس جزیره قشم است که می‌توانید مهمان اتاق‌های راحت آن باشید. 60 اتاق هتل هانی در سه طبقه ساختمان این هتل قرار دارند. اتاق‌ها و قسمت‌های مختلف هتل مانند لابی، استخر، رستوران و … به زیبایی طراحی شده‌اند که فضای آرامش‌بخشی را در محیط هتل پدید آورده است. فاصله هتل هانی به مراکز خرید مختلف و جاهای دیدنی قشم کوتاه است و موقعیت جغرافیایی مناسبی در جزیره دارد.

به طور کلی این هتل از امکاناتی مانند اینترنت رایگان، صندوق امانات، سرویس روزانه اتاق، پارکینگ، سالن بیلیارد، کافی شاپ، خدمات باربری، سیستم اعلام حریق، پارکینگ و آسانسور بهره‌مند است. اتاق‌های هتل نیز دارای امکاناتی مانند سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، یخچال، چای ساز، تلویزیون و تلفن است. جزییات بیشتر و تصاویر هتل و اتاق‌های آن در جاباما موجود است. رزرو هتل به صورت اینترنتی از جاباما به راحتی و سریع صورت می‌پذیرد.

هتل پرشیا

هتل پرشیا یکی دیگر از هتل های لوکس و جذاب قشم است که فاصله آن تا دریا سه دقیقه است. این هتل مجلل دارای رستورانی با کیفیت با منوی متنوع است که منظره بسیار زیبایی رو به دریا دارد. مسافران هتل خاطرات خوبی از خوردن غذاهای خوشمزه دارند وقتی صدای دریا در گوش آنها پیچیده است. ساختمان هتل پرسیا دارای 5 طبقه است و به مراکز خرید قشم دسترسی بسیار آسانی دارد که زمانی کمتر از 7 دقیقه را به خود اختصاص می‌دهد.

از امکانات این هتل مجلل می‌توان به موارد اشاره کرد: استخر، کافی شاپ و رستوران، سرویس روزانه اتاق، صندوق امانات، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، تلفن، تلویزیون، سیستم تهویه هوا و …

هتل صدف

هتل صدف هتلی شیک و لوکس است که به اسکله تفریحی قشم بسیار نزدیک است. افرادی که عاشق تجربه هیجان هستند، با اقامت در این هتل با دسترسی بسیار خوبی که به اسکله تفریحی دارند، می‌توانند بخش قابل توجهی از زمان اقامت خود در جزیره قشم را به تفریحات مهیج آبی یا هوایی اختصاص بدهند. غواصی، جت اسکی، قایق سواری و پرواز با پاراگلایدر چند نمونه از تفریحات خاص جزیره قشم هستند.

هتل صدف همچنین دسترسی راحتی به مراکز خریدی مانند مروارید، بازار مریم، پردیس 1 و 2 دارد. با اقامت خود در این هتل تقریبا به تمام جاذبه‌های لوکسی که در قشم وجود دارد نزدیک هستید و وقت شما در رفت و آمدهای دور هدر نمی‌رود. رستوران هتل نیز با تنوع غذاهای با کیفیت و عالی در قلب کوه بنا شده و آرامش بی‌نظیری دارد. این هتل دارای رستوران سنتی نیز می‌باشد که غذاهای ایرانی و محلی جزیره را با بهترین کیفیت برای مهمانان سرو می‌کند.

در اتاق‌های هتل صدف امکانات خوبی برای رفاه مهمانان در اختیار آنها گذاشته می‌شود. تلویزیون، تلفن، میز کار، وسایل بهداشتی کامل، سیستم تهویه مطبوع، کاناپه راحت، چای ساز و … از جمله امکانات اتاق در هتل صدف است. سوئیت‌های این هتل نیز دارای امکانات رفاهی عالی و خدمات ویژه هستند که در جاباما به تفصیل شرح داده شده‌اند. در ضمن با خواندن نظرات مسافران قبلی هتل در بخش دیدگاه جاباما می‌توانید از تجربه اقامت آنها در هتل صدف مطلع شوید.

هتل آرتا

هتل آرتا از هتل های چهار ستاره جزیره قشم است که همیشه توانسته مهمانان خود را راضی نگه دارد. برخورد صمیمی کارکنان این هتل، انرژی مثبت و خوبی را به جریان سفر شما در قشم اضافه می‌کند. استراحت در این هتل لوکس، خستگی گردش شما در جزیره را به خوبی از بدن و ذهن شما خارج می‌سازد.

هتل آرتا دارای 7 طبقه است که 44 اتاق یک و دو تخته به همراه 4 سوئیت در طبقات مختلف آن بنا شده‌اند. بعضی از اتاق‌ها دارای چشم‌انداز بسیار زیبایی به دریا هستند. این هتل در 200 متری دریا واقع شده که امکان بسیار خوبی برای دسترسی مسافران به ساحل در هر ساعتی از شبانه‌روز است. رستوران هتل دارای غذاهایی با کیفیت بسیار خوب است که طعم آنها با غالب ذائقه‌ها جور در می‌آید. جزییات بیشتر در مورد هتل آرتا قشم را در جاباما بخوانید.

نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود