باغ دیدار ایران مال

0 522
باغ دیدار نام یکی از بخش های مهم و دیدنی بازار بزرگ ایران مال می باشد که مورد توجه و استقبال بسیاری از گردشگران قرار گرفته است، به همین جهت نیز قصد داریم در این مقاله به معرفی و بررسی این بخش از ایران مال بپردازیم، چنانچه از علاقمندان به کسب اطلاعات در این زمینه هستید و یا قصد بازدید از مجموعه ایران مال را دارید در ادامه با ما همراه باشید.
 
باغ دیدار ایران مال
 
 
باغ دیدار ایران مال در مجاورت بازار سنتی این مجموعه واقع شده است و حدود 3 هزار متر مربع مساحت دارد، در ساخت و طراحی این باغ بسیار زیبا از معماری بنا های تاریخی مناطق مرکزی ایران نظیر یزد الگو برداری شده است و باید بدانید باغ دیدار دارای یک سقف شیشه ای می باشد که در ارتفاع 14 متری از سطح زمین قرار دارد، داخل باغ نیز به کمک آبنما ها و درختان پالم آمریکایی تزئیین شده است.
 
 
باغ دیدار ایران مال
 
 
گردشگران تور تهران باید بدانند که در ضله غربی باغ دیدار دو پله برقی وجود دارد که فضای میان آن ها محل قرار گیری یک آب نمای پلکانی بسیار زیبا می باشد، همچنین لازم به ذکر است که در قسمت شرقی باغ نیز یک کافی شاپ مدرن و لوکس ساخته شده است که دارای یک سکوی شیشه ای می باشد و گردشگران می توانند با مراجعه به این کافی شاپ علاوه بر استراحت و صرف غذا، از دیدن مناظر اطراف نهایت لذت را ببرند.
 
 
باغ دیدار ایران مال
 
 
 
توجه داشته باشید که بر روی جریان آب موجود در باغ دیدار ایران مال یک پل شیشه قرار گرفته است که گردشگران تور داخلی می توانند با استفاده از آن به نقاط مختلف باغ دسترسی داشته باشند.
امیدواریم با مطالعه این بخش از سایت لحظه آخر اطلاعات کلی در رابطه با باغ دیدار ایران مال کسب کرده باشید و این اطلاعات در سفر با تور تهران برایتان مفید واقع شود، برای آشنایی با مجموعه ایران مال و سایر بخش های موجود در آن می توانید به مقاله مربوطه در بخش اخبار سایت لحظه آخر مراجعه نمایید.
 
 
باغ دیدار ایران مال

منبع:لحظه آخر

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود