معبد وانسانگ وارارام

0 3,895

آیا با معبد وانسانگ وارارام پاتایا آشنا هستید؟ معبد مدرن وانسانگ وارارام از مکان های جالب برای بازدید در سفر به تایلند است.

معبد وانسانگ وارارام یکی از زیبا ترین و مهم ترین معابد شهر پاتایا می باشد که در کشور تایلند واقع شده است، این معبد در فاصله 12 کیلومتری از مرکز شهر قرار دارد و جالب است بدانید فقط 5 کیلومتر با باغ استوایی نانگ نوچ فاصله دارد، معبد وانسانگ وارارام در نزدیکی کوه بودا واقع شده است.

این معبد با توجه به موقعیت قرار گیری در فضایی سبز و خوش آب و هوا از پر طرفدار ترین جاذبه های گردشگری در شهر پاتایا می باشد. طراحی و معماری سازه ی این معبد با شکوه و مدرن الهام گرفته از معماری هندی، چینی، ژاپنی، سوئیسی می باشد که بزرگ ترین مرکز مدرن و پیشرفته برای مدیتیشن می باشد و مردم پاتایا بر این باور هستند که سالن های مدیتیشن در معبد وانسانگ وارارام قادر هستند آرامش خدایان و انرژی های مثبت آنان را القا کنند.
کلاس های مدیتیشن در این معبد در طی روز تشکیل می شوند که انواع مختلفی دارند. در کشور تایلند بیش از 500 معبد کوچک و بزرگ وجود دارد که معبد وانسانگ وارارام یکی از بهترین و جدید ترین معابد آن به شمار می رود که مورد علاقه گردشگران تور پاتایا می باشد. دور تا دور این معبد مدرن و فوق العاده پر است از جاذبه های گردشگری متعددی مانند موزه چینی ویهان که شامل اشیاء عتیقه با ارزش، باغ های سرسبز با گیاهان و گل های خاص استوایی، دریاچه و چندین عمارت و ساختمان با معماری منحصر به فرد وجود دارد که می توانید یک روز کامل را در این مجموعه به همراه دوستان و یا خانواده سپری کنید و لذت ببرید.
لازم به ذکر است که مسافرین عزیز این را در نظر داشته باشید که برای ورود به معبد وانسانگ وارارام باید دامن و شلوار بلند که بدن نما نباشند و روی سر شانه هایتان پوشیده با لباس و یا شال باشد. به طور کلی نظر تمام گردشگران تور پاتایا بعد از بازدید از این معبد مدرن این است که حس آرامش بی نظیری گرفته اند و از مشاهده داخل وانسانگ وارارام لذت برده اند.
 

منبع:لحظه آخر

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود