باغ ایرانی ایران مال

0 4,020
باغ ایرانی ایران مال یکی از مهم ترین و زیباترین بخش های موجود در این مجموعه می باشد که در ادامه قصد داریم به معرفی آن بپردازیم، چنانچه قصد مراجعه به بزرگ ترین مال خاورمیانه و بازدید از باغ ایرانی را دارید، اطلاعات موجود در این بخش می تواند برایتان مفید واقع شود بنابراین با ما همراه باشید.
باغ های ایرانی یکی از نماد های معماری سنتی کشورمان می باشد و شیوه ساخت و طراحی آن ها همواره مورد توجه طراحان مطرح دنیا بوده است، در مجموعه ایران مال نیز با هدف احیا باغ های باستانی ایران و به نمایش گذاشتن نمونه ای بی نقص از این باغ ها، بخشی را به باغ ایرانی اختصاص داده اند.
باغ ایرانی ایران مال دارای دو ورودی شیشه ای می باشد و با الهام از شکل ظاهری باغ های اصیل ایرانی نظیر باغ شازده ماهان (کرمان) ساخته شده است، خوب است بدانید که یکی از درب های باغ ایرانی قسمت شمالی مجموعه ایران مال را به دریاچه و آبنمای موزیکال وصل می کند.
به طور کلی باغ ایرانی فضایی مملوء از گیاهان زیبا  می باشد که دارای 5 سطح مختلف بوده و آبنما های متعددی را در خود جای داده است.
جالب است بدانید که در ساخت باغ ایرانی ایران مال برای اولین بار در ایران، از پوشش غشایی ETFE استفاده شده است، این پوشش باعث تابش آفتاب را کنترل کرده و همچنین تابش مناسب برای رشد گیاهان باغ را فراهم می کند.
گردشگران تور تهران باید بدانند که در باغ ایرانی ایران مال 4 رستوران بین المللی وجود دارد که با مراجعه به آن ها می توانند علاوه بر صرف غذا، از دیدن مناظر زیبای این بخش لذت ببرنند، همچنین لازم به ذکر است که در این بخش از ایران مال امکان برگزاری مراسم مختلف وجود دارد.
امیدواریم تا حدودی با باغ ایرانی ایران مال آشنا شده باشید، برای کسب اطلاعات در رابطه ایران مال و بخش های مختلف آن می توانید مقاله معرفی این مجموعه را در بخش اخبار سایت لحظه آخرمطالعه نمایید.

منبع:لحظه آخر

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود