آدرس دریاچه چیتگر

0 79
دریاچه چیتگر یکی از جاذبه های تفریحی موجود در شهر تهران می باشد که سالانه افراد بسیاری از آن بازدید به عمل می آورند، اگر شما نیز قصد سفر با تور تهران و بازدید از دریاچه چیتگر را دارید در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعاتی در رابطه با آدرس دریاچه چیتگر و مسیر های دسترسی به این جاذبه زیبا در اختیارتان قرار دهیم.
بزرگ ترین دریاچه مصنوعی کشور در منطقه 22 شهر تهران واقع شده است و می توان گفت که دسترسی بسیار آسانی دارد و افراد می توانند با استفاده از خودروی شخصی و یا وسایل نقله عمومی خود را به این مجموعه تفریحی برسانند، در ادامه هر یک از این روش ها را بررسی خواهیم کرد.



خودروی شخصی
چنانچه قصد دارید با خودروی شخصی خود به دریاچه چیتگر بروید باید بدانید که این مجموعه در اتوبان همت واقع شده است و گردشگران بسته به مبدا خود می توان از دو مسیر مختلف خود را به دریاچه برسانند که عبارتند از:
مسیر یک: در مسیر اول باید ابتدا به اتوبان همت غربی رفته سپس وارد اتوبان شهید خرازی بشوید، در این بزرگراه نیز از خروجی دریاچه چیتگر خارج شوید.
مسیر دوم: در مسیر دوم باید ابتدا به بزرگراه آزادگان وارد شده سپس به اتوبان شهید خرازی بروید و در نهایت از خروجی دریاچه چیتگر خارج شوید.
اتوبوس
برای دسترسی به دریاچه چیتگر با استفاده از اتوبوس گردشگران تور تهران باید به پایانه اتوبوسرانی صادقیه مراجعه کرده و  سوار یکی از اتوبوس های خط 322 بشوند و سپس باید در ایستگاه جوزانی از اتوبوس پیاده شده و به سمت دریاچه چیتگر بروند.
مترو
یکی دیگر از راه های دسترسی به مجموعه دریاچه چیتگر استفاده از مترو می باشد، گردشگرانی که قصد دارند به وسیله مترو خود را به دریاچه چیتگر برسانند باید سوار یکی از قطار های خط صادقیه-گلشهر شده و در ایستگاه چیتگر پیاده شوند، سپس می توانند سوار اتوبوس های شهرک شهید باقری شده و به دریاچه زیبای چیتگر بروند.
امیدواریم این مقاله در سفر با تور تهران برای گردشگران این شهر مفید واقع شود.

منبع:لحظه آخر

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود