برج العرب

0 108
برج العرب یکی از بلند ترین و بزرگ ترین برج های دنیا همچنین لوکس ترین هتل جهان واقع در جمیرا می باشد. هرچه از شکوه و عظمت این برج غول پیکر بگویم کم است ، در این چند خط فقط می توان به چند ویژگی منحصر به فرد آن اشاره کرد.
 
برج العرب
 

معرفی برج العرب

طراحی و ساخت این بنا از سال 1994 آغاز و تا سال 1999 ادامه داشت. از شروع طراحی این برج ، سرمایه گذاران عرب ساکن دبی تصمیم داشتند تا گران ترین و تجملی ترین هتل ممکن را بسازند به همین دلیل برج العرب از مصالح و متریال درجه یک و مرغوب با استاندارد بین المللی ساخته شده و از گران ترین دکوراسیون داخلی و خارجی استفاده شده است. روی کوچک ترین جزئیات این برج فکر شده تا بهترین ممکن خلق شود که تمامی مردم دنیا را به سمت خود بکشد و توجهشان را جلب کند، البته تا قسمت زیادی هم موفق بوده اند. نمای بیرونی برج العرب الهام گرفته از بادبان نوعی کشتی می باشد که در زمان های قدیم در عربستان از آن استفاده می کردند. یکی از شگفتی های این سازه این است که هفت طبقه آن زیر آب ساخته شده و هر هفت طبقه به صورت آکواریوم می توانند از مناظر زیر دریا دیدن کنند.
 
 
برج الرب دبی
 
 
 برج العرب با 320 متر ارتفاع از سطح دریا، سکوی فرود هلیکوپتر با ارتفاع 215 متر، نمای استفاده شده از طلای 24 عیار، 200 اتاق خواب، سوییت های دوبلکس، 20 آسانسور، اتاق هایی با نمای پانوراما ( چشم انداز 360 درجه)، اتاق هایی مخصوص سران مملکت ها و … از مدرن ترین و مجلل ترین هتل های دنیا به شمار می رود. این برج 60 طبقه است که 10 طبقه آن زیر دریا ساخته شده و برای استحکام آن از ستون ها و پی ریزی های عظیم بتنی استفاده شده که فقط ساخت این ستون ها سه سال وقت گرفته است. به طور کلی برای استحکام و ساخت این بنا به وسعت 75000 متر مکعب از قوی ترین بتن و 10000 تن فولاد استفاده شده است. بزرگ ترین اتاق برج العرب 770 متر مربع و کوچک ترین سوییت آن 170 متر مربع می باشد البته بزرگ و کوچک بودن اتاق در این مجموعه از کیفیت آن به هیچ عنوان کم نمی کند. گردشگران تور دبی می توانند از این برج تماشایی دیدن کنند و لحظات خوشی را در آن بگذرانند.
 
 
مدرن ترین هتل جهان
 

بزرگترین برج جهان – با کلیک بر روی لینک با بلندترین برج در دنیا آشنا شوید و به تماشای زیبایی های آن بنشینید.

 

امکانات برج العرب

برج العرب دارای 10 رستوران بین المللی، چندین کافه با سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم بین المللی ، استخر، باشگاه فوق مجهز بدنسازی، پارک، فضای سبز، تالار کنفرانس، اجرای موسیقی کلاسیک توسط مجرب ترین موزیسین ها، اینترنت بدون سیم رایگان، پارکینگ اختصاصی و … ، هرچیزی که به فکر شما می رسد ویا بهتر است بگویم هرچیزی که به فکر شما هم نمی رسد در برج العرب برای مهمانان ویژه و ثروتمند خود تعبیه کرده است. برخی از افراد بر این باورند که زرق و برق بیش از حد باعث شلوغی فضا و رنگ های مختلف ایجاد سردرگمی می کند و حس آرامش را به انسان نمی دهد ولی برخی هم از این همه شکوه و جلال لذت برده و خاطره فراموش نشدنی را برای خود و همراهشان رقم می زنند. برج العرب یک برج و یا هتل گران قیمت است که فقط افراد ثروتمند و سران کشورها توانایی اقامت در آن را دارند ولی برای کسانی که علاقه دارند از این برج دیدن فرمایند می توانند برای صرف شام و یا یک نوشیدنی به این مجموعه بروند و از معماری فوق العاده آن لذت ببرند.
 این توضیحاتی که برای شما عزیزان نوشتیم تنها امکانات بسیار ناچیزی از این هتل لوکس بوده که فقط با سفر کردن با تور دبی و بازدید از برج العرب می توانید به شکوه آن پی ببرید. 
 

تصاویر برج العرب دبی

 
لوکس ترین هتل جهان
 
دیدنی های دبی
 
هتل های دبی
 
اتاق های برج العرب
 
لوکس ترین هتل دنیا
 
امکانات برج العرب
 
رستوران های برج العرب
 
سکوی هلیکوپتر
 
دیدنی های دبی
 

منبع:لحظه آخر

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود