زندگی خصوصی المیرا دهقانی و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 4,162

المیرا دهقان بایگر تئاتر و تلویزیون متولد سال 1373 است. المیرا دهقانی دارای مدرک فوق‌ لیسانس صنایع غذایی است

بیوگرافی المیرا دهقانی

المیرا دهقانی دولت آبادی (زادهٔ ۵ شهریور ۱۳۷۰ در شیراز) بازیگر تئاتر و تلویزیون و سینما اهل ایران است. المیرا دهقانی دارای مدرک فوق لیسانس صنایع غذایی است و بازیگری را در شیراز زیر نظر سیامک کمالی شروع کرده است.

 

تصویر

 

خانواده

 

المیرا دهقانی در خانواده 5 نفره زندگی می کند و علاوه بر پدر و مادر دو خواهر هم دارد.پدرش دندانپزشک و مادرش خانه دار می باشد.

 

ماجرا و علت مهاجرت به تهران

 

او بعد از چند اجرای تئاتر در شیراز به تهران آمد و با کارگردانانی چون امیرضا کوهستانی، محمد یعقوبی و همایون غنی زاده همکاری کرد.

 

تصویر

 

آگهی سرنوشت ساز و شروع بازیگری

 

در دوران دانشجویی ، یک آگهی بازی در تئاتر ، مسیر زندگی اش را تغییر داد و با بازی خوبش توانست رضایت خانواده اش را برای ورود به این حرفه جلب کند. المیرا دهقانی برای تکمیل تحصیلات و دریافت مدرک فوق لیسانس به تهران رفت و این گونه شد که پایش ابتدا به صحنه تئاتر حرفه ای و بعد جعبه جادویی باز شد.

 

مخالفت خانواده

 

اولین جرقه برای بازیگری در سن نوجوانی ام زده شد که با مخالفت شدید خانواده ام رو به رو شدم و ترجیح دادم به این حرفه فکر نکنم تا اینکه در اجرای اول تئاترم موضوع را از خانواده ام پنهان کردم. روز اول اجرا از پدرم دعوت کردم به تماشای نمایشم بنشیند و از آن به بعد خانواده ام با من همراه شدند. ادامه تحصیل در دانشگاه دستاویزی بود که به تهران بیایم.

 

تصویر

 

بازی در تلویزیون

 

اولین سریالی که المیـرا دهقانی در ان نقش افرینی کرد سریال همه چیز انجاست، به کارگردانی شهرام شاه حسینی بود. المیـرا دهقانی همچنین در سریال هشت و نیم دقیقه، شهرام شاه حسینی بازی کرده است. در سریال هشت و نیم دقیقه وی ایفاگر نقش مریم مادر احسان (سام درخشانی) است. المیرا دهقانی در هشت و نیم دقیقه در نقش یک زن پیر و مبتلا به بیماری جذام ظاهر شد.

 

شهرت در تلویزیون

 

المیرا دهقانی اولین بار در زمستان سال 97 با سریال لحظه گرگ و میش به تلویزیون آمد، او در این سریال در نقش یاسمن ایفای نقش کرد و به شهرت رسید.

 

ازدواج

 

المیرا دهقانی هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد. المیرا در مصاحبه ای گفته بود فعلا قصد ازدواج ندارد و تمرکزش روی درس و کار است و پیشرفت در هنرپیشگی و طی کردن پله های ترقی در این کار برایش مهمترین اولویت زندگی اش است.

 

تصویر

 

کتابخوانی

 

المیرا کتاب خواندن را خیلی دوست دارد و بیشتر وقت خود را صرف خواندن کتاب می کند و می گوید این کتاب خواندن است که کمک می کند او بتواند هنرپیشه بهتری شود و راحت تر شخصیت ها را درک کند.

مدلینگ

المیرا دهقانی از سوی برندهای مطرح برای مدلینگ هم پیشنهاداتی داشته است ولی قبول نکرده است. او این کار را برای بازیگری تئاتر مضر می داند.

 

صفحه اینستاگرام المیرا دهقانی

 

elmiradehghani@

 

تصویر

 

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود