زندگی خصوصی آناهیتا نعمتی و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 324

آناهیتا نعمتی (زادهٔ ۲۰ تیر ۱۳۵۶ در شاهرود)، معروف به آنا نعمتی، هنرپیشه تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است.

بیوگرافی آناهیتا نعمتی

آناهیتا نعمتی همسر سابق ابوالفضل پورعرب است. او در سال 1356 در شاهرود به دنیا آمد.

تصویر

خانواده

یک خواهر و یک برادر دارم و پدر و مادرم هر دو فرهنگی بازنشسته هستند ، حتی مادربزرگم در حوزه فرهنگ نیز فعالیت هایی داشته است من در چنین فضایی بزرگ شدم ، فضایی که پدرم مرا به سمت کارهای نقاشی و خطاطی و ورزش هل می داد و خودم هم علاثه زیادی به موسیقی داشتم.

تصویر

شروع بازیگری

آناهیتا نعمتی، بازی در سینما را در سال ۱۳۷۵ آغاز کرد. وی، پس از گذراندن دوره بازیگری، زیر نظر حمید سمندریان، برای اولین بار، در نقش کوتاهی در فیلم «هیوا» (رسول ملاقلی پور، ۱۳۷۵) ظاهر شد. اما با بازی در مجموعه تلویزیونی پرطرفدار «مسافر» بود که به شهرت رسید.

فعالیت های آناهیتا نعمتی

وی، تا پیش از پارک وی (فریدون جیرانی، ۱۳۸۵) در سینما با نقش های دیگری، مطرح شده بود؛ اما پس از این فیلم، نشان داد که می توان برای کارهای سخت تر، روی او حساب کرد. نعمتی، در فیلم زن دوم (سیروس الوند)، یکی از نقش های اصلی را بر عهده داشت و در یک سکانس، جایی که از بهرام (محمدرضا فروتن) خواست که به او فرصت بدهد، به یادماندنی شد. او با فیلم یکی می خواد باهات حرف بزنه و ایفای نقش یک مادر شکست خورده، وارد مرحله جدیدی از بازیگری شد که تحسین منتقدین را برانگیخت و پس از آن، با بازی در تئاتر و همین طور، نقش آفرینی در فیلم های انارهای نارس، ماحی و عصر یخبندان، سعی کرد تا گزیده کار باشد و بیشتر، برای ایفای نقش خوب و متفاوت، صبر کند.

تصویر

ازدواج وفرزند آنا نعمتی

آنا نعمتی همسر سابق ابوالفضل پورعرب می باشد, حاصل این ازدواج دختری به نام رایکا بود.او در مورد فرزندش می گوید: خیلی خوشحالم که رایکا را دارم و خوشحالم که با سن و سال کم او را به دنیا آورده ام، چون الان خیلی با هم دوست هستیم. همیشه به خودم می گویم ای کاش در 17-18 سالگی به دنیا می آوردمش. رایکا انگیزه ی زندگی، کار کردن، موفقیت، پیشرفت و ساختن من است. بسیار دختر باهوشی است و منتقد کارهای من. یکی از دلایلی که بعضی از فیلم ها را بازی نکردم رایکا بود.چند تا از کارهای من را دید و گفت خجالت نمی کشی اینها را بازی کرده ای؟ این چه بازی است کردی؟ (می خندد) ولی خیلی جاها آمده و تئاترهایم را دیده و تشویقم هم کرده. خیلی بیشتر از سن اش می فهمد.

تصویر

مشکلات ازدواج

من اگر ازدواج نمی کردم الان قطعا مسیر دیگری را در کارم پیش می گرفتم. صددرصد پیشرفت می کردم چون پیشنهادات خیلی خوبی از کارگردان های خوب داشتم، ولی خب آن زمان همسرم دوست نداشت من کار کنم. تنها کاری که فقط در همان اوایل ازدواج انجام دادم سریال مسافر بود که خود ایشان هم حضور داشتند.

تصویر

دلیل تغییر اسم آناهیتا نعمتی

او می گوید: دلیلش تشابه اسمی با خانم آناهیتا همتی بود که قبل از من و در سال 1372 وارد این عرصه شده بود، در حالی که من سال 76 وارد سینما شدم. خب خانم همتی قدیمیتر از من بود. اسمشان هم جا افتاده بود و شناخته شده بودند. سه – چهار سال اولی که وارد این عرصه شدم، اغلب مصاحبه هایی که از من چاپ میشد، اطلاعات غلط داشت! در حقیقت اطلاعات خانم همتی جای من نوشته میشد! از سال تولد بگیرید تا اطلاعات فیلمها و سریالها. و همینطور عکس! حتی گاهی در تیتراژها هم این اشتباه پیش می آمد. به همین خاطر احساس کردم که باید یک تفاوتی ایجاد شود. از فیلم «پارک وی» به بعد بود که تصمیم گرفتم اسمم را به آنا تغییر دهم.

تصویر

علاقه به ورزش

به ورزش خیلی زیاد علاقه دارم از کودکی همه اش در حیاط و کوچه بودیم و ورزش می کردیم. دوچرخه سواری و والیبال حتی فوتبال! الان رایکا را هم سعی می کنم همین گونه تربیت کنم. چند رشته همزمان البته نه به صورت تخصصی که حرفه اش بشود. از کودکی دوست داشتم ورزش های مختلف را در حد بلد بودن یاد بگیرم. بعد از فیلم «هدف اصلی» رفتم کیک بوکسینگ کار کردم و و دوره ای هم در رالی شرکت می کردم که بدلیل عدم ایمنی پیست و هزینه های بالای آن دیگر ادامه ندادم.

سفر کردن

سفر کردن را خیلی دوست دارم و سفرهای هیجان انگیز زیادی داشته ام اما… والت دیزنی خیلی خوب بود. هیجان انگیز بود. طوری که از رایکا هم بیشتر هیجان داشتم. دیدن آدم های مختلف، شکل ها و قیافه های مختلفشان، فرهنگشان، سبک زندگی هایشان، تنوع غذایی شان و… همه ی اینها را بسیار دوست دارم. شاید در ایران دانستن چند زبان به درد آدم نخورد اما در اغلب کشورها حداقل به سه زبان صحبت می کنند.

تصویر

شغل دیگر آناهیتا نعمتی

در دکوراسیون با تعدادی از جوانان تحصیلکرده داخل و خارج کار می کنم و به نوعی درکنار آنها هستم. خب، حرفه ی اصلی من هم نیست و تخصص های لازم را می خواهد و به واسطه ی سفارش هایی که می گیریم، کارها را تقسیم بندی می کنیم و انجام می دهیم. در مورد مزون لباس عروس هم باید بگویم که الان به دلیل وقت کمی که دارم بیشتر کارها را واگذار کرده ام، چراکه طرح ها و لباس ها از آن طرف می آمد و رسیدگی زیادی را می طلبد. در حال حاضر بیشتر تمرکزم را روی سینما گذاشته ام و امیدوارم آن اتفاق و آن نقشی را که دوست دارم برایم پیش بیاید، محقق بشود.

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود