زندگی خصوصی علی سخنگو و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 352

علی سخنگو متولد 31 شهریور 1362 از بازیگران سینما و تلویزیون است و تنها فرزند خانواده می باشد. وی مدرک لیسانس کارگردانی دارد.

بیوگرافی علی سخنگو

علی سخنگو متولد 31 شهریور ماه سال 1362 از بازیگران و کارگردانان سینما و تلویزیون است و تک فرزند خانواده می باشد. او که فارغ التحصیل رشته کارگردانی میباشد به اصرار آقای منوچهر هادی در کلاس های بازیگری استاد سمندریان شرکت میکند و اصول بازیگری را می آموزد.

تصویر

شروع فعالیت

علی سخنگو شروع فعالیتش ابتدا با تئاتر بوده است نمایش بیگانه ساخته مسعود دلخواه از معروف ترین کارهای تئاتر او بوده است. علاوه بر آن میتوان به مردگان بی کفن و دفن به کارگردانی منوچهر هادی اشاره کرد.

اولین تجربه

اما اولین تجربه حرفه ای علی سخنگو در مقابل تلویزیون در سریال عاشقانه با کارگردانی منوچهر هادی بود او همچنین در فیلم های آینه بغل و به کارگر ساده نیازمندیم هم ایفای نقش کرده است.

تصویر

تجربه تلویزیونی

علی سخنگو در سریال دلدادگان به کارگردانی آقای منوچهر هادی نیز در نقش پارسا اسکویی نامزد حدیث بازی کرد که این سریال از شبکه 3 پخش شد.

ازدواج علی سخنگو

علی سخنگو و همسرش سارا نجفی در سال 88 درمؤسسه استاد حمید سمندریان هم دوره بودند و از آنجا با هم آشنا شدند و در 30 مرداد 1397 بود یعنی دقیقا پس از پایان دلدادگان و زمانی که رحمان 1400 را کار میکردند ازدواج کردند. سارا نجفی متولد 22 آذر 1363 در تهران و بازیگر است.

تصویر

بیوگرافی سارا نجفی

سارا نجفی متولد 22 آذر 1363 در تهران ، بازیگر است. فارغ التحصیل فوق لیسانس مهندسی کشاورزی با گرایش ترویج منابع طبیعی از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران است، خانوم بازیگر تنها یک برادر کوچک تر از خود دارد.فعالیت هنری خود را از سال 88 با امتحانی که در موسسه استاد سمندریان داد و قبول شد سرآغازی برای شروع فعالیت های هنری خانوم بازیگر بود.

دستیاری

علی سخنگو و همسرش سارا نجفی ارتباط نزدیکی با منوچهر هادی و همسرش یکتا ناصر دارند، آقای سخنگو دستیار اول منوچهر هادی در سریال دلدادگان نیز می باشد.

تصویر

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود