زندگی خصوصی مژده خنجری و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 420

مژده خنجری زاده ي ۲۳ مرداد ۱۳۷۲ در تهران می باشد. او تحصیلات راهنمایی و دبیرستان را در فرانسه پشت سر گذاشت و همین حالا در مقطع کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی دانشگاه شهید بهشتی مشغول بـه تحصیل می باشد.

بیوگرافی مژده خنجری

مژده خنجری متولد 23 مرداد 1372 تهران ، وی تحصیلات راهنمایی و دبیرستان خود را در فرانسه پشت سر گذرانده و مسلط به دو زبان انگلیسی و فرانسوی می باشد. مجری محجبه سیما در کنکور سراسری رتبه 14 را به دست آورد و هم اکنون دانشجوی ترم آخر روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی می باشد.

تصویر

دوران زندگی مژده خنجری در فرانسه

او در مورد تحصیل در فرانسه می گوید که در فرانسه هم درس فرانسوی می خوانده و هم دروس ایرانی را خوانده است وبه دلیل رفت و آمد زیادی که به ایران داشت با دوستان ایرانی اش بسیار ارتباط داشت. او در ادامه در ایران روانشناسی خواند و با نوجوانان و کودکان هم ارتباط برقرار می کرد و همین باعث شد که در برنامه ای مانند برنامه بروز که مخاطبان آن بیشتر نوجوانان بودند بسیار موفق ظاهر شد.

نحوه شروع فعالیت

مژده خنجری درباره نحوه ورودش بـه سازمان صداو سیما اینگونه پاسخ میدهد: درسال ۹۱ بـه واسطه دانستن زبان فرانسه برای برون مرزی سازمان تست مترجمی جهت گزارشگری بـه زبان فرانسه را داده و در تهیه گزارش برای سازمان بوده کـه توسط تهیه کننده برنامه بـه روز بـه این برنامه دعوت شده و پس از تست دادن بـه اجرا دراین برنامه مشغول گردیده اسـت.

تصویر

علاقه به مجری گری از دوران کودکی

او در مورد علاقه اش به اجرا می گوید: از سن ۱۲؛۱۳ سالگی برنامه های جام جم را دنبال می کرده و علاقه داشته که مجری شود و همچنین علاقه و تمایل بـه رشته روانشناسی هم داشته اسـت و اینک یکی از بزرگترین اهدافش ادغام روانشناسی و اجرا اسـت و میخواهد روانشناسی را وارد حوزه اجرا نماید.

مجری با اطلاعات عمومی بالا

مژده خنجری میگوید که خیلی سعی می کنم که مدام بـه روز باشم . و این که در دنیایی که مدام همه ی چیز در حال تغییر و دگرگونی می باشد بد نیست که در رابطه با بعضی مسائل بـه روز بود . این بـه روز بود هم در حوزه اجرا میتوان کمک کننده باشد و هم در زمینه تحصیلم می تواند فایده داشته باشد.

مژده خنجری در مورد مخاطبان برنامه اش میگوید: از طریق کانال برنامه بـه روز با مخاطبان برنامه در ارتباط هستیم و خدارو شکر که این برنامه توانسته در میان مخاطبان جایگاه ویژه ای داشته باشد و پیام های مخاطبان در این باره مثبت بوده اسـت.

تصویر

زندگی کاری و زندگی شخصی

وی در پاسخ به این سوال که آیا زندگی کاری بر روی زندگی شخصی تاثیرگذار بوده این گونه پاسخ می دهد که : از همان اول که وارد سازمان شده ازدواج کرده ام و همه تصمیمات را در زندگی با همسرم می گیرم. و در مورد اینکه این برنامه خوب است یا لازم است که اینقدر وقت بگذارم همه را با مشورت انجام می دهم . از آنجایی که من دانشجو نیز هستم تا کنون زندگی کاری و شخصی و درس و تحصیلم مشکلی ایجاد نکرده و تاکنون تصمیم نگرفته ام که از آن پشیمان شوم.

ازدواج مژده خنجری

خانم خنجری قبل از ورود به سازمان یعنی در حدود 18 – 19 سالگی با محمد زمان منفردی ازدواج کرده است و می گوید همه تصمیمات کاری اش را با همسر خود میگیرید.

تصویر

حجاب منحصر به فرد

یکی از ویژگی های این خانم مجری حجاب کاملی است که همیشه رعایت می کند او می گوید که من از ابتدا علاقه بسیار زیادی به چادر و حجاب داشتم و همیشه سعی می کنم که در همه مکان های که حضور پیدا می کنم چادرم را سر کنم.

تکنولوژی و جایگاه تلویزیون

من فکر می کنم شاید تا چند سال آینده تلویزیون کم کم جایگاه خودش را از دست بدهد و همه چیز اینترنتی شود، اما اگر بتوانیم از این تکنولوژی درست استفاده کنیم همچنان که تلویزیون را داریم می توانیم با دنیای مجازی هم در ارتباط باشیم

تصویر

صفحه اینستاگرام مژده خنجری

mozhdeh_khanjari_tv@

صفحه اینستاگرامی خانم مژده خنجری بیش از 60 هزار دنبال کننده در این شبکه اجتماعی دارد.

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود