زندگی خصوصی سولماز آقمقانی و همسرش + عکس های جداب و دیدنی

0 501

سولماز آقمقانی متولد 15 خرداد 1363 در تهران، بازیگر است

بیوگرافی سولماز آقمقانی

سولماز آقمقانی (زاده ۱۴ خرداد ۱۳۶۳ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.سولماز آقمقانی فارغ التحصیل لیسانس از دانشگاه هنر است.

تصویر

شباهت چهره به نیکی کریمی

هنگامی که در دوره راهنمایی درس می خواندم فیلم سینمایی عروس که نیکی کریمی در آن ایفی نقش کرده بود از تلویزیون پخش شد دوستان و اقوامی که فیلم را دیده بودند به من گفتند که شباهت زیادی بین من و نیکی کریمی وجود دارد و همان حرف موجب شد تا به بازیگری علاقه مند شوم.

تصویر

شروع فعالیت

سولماز آقمقانی فعالیت خود را با شرکت در کلاس های بایگری و دریافت مدرک بازیگری بطورت حرفه ای شروع کرد سولماز آقمقانی اولین بار در سن 16 سالگی در سال 1379 در فیلم مسافر ایفای نقش کرد.

شغل دوم

سولماز آقمقانی می گوید بازیگری یک شغل نیست و باید در کنارش حتما باید شغل دیگری داشت و در حال حاضر به همراه یکی از دوستانش یک شرکت عمرانی دارند که فعالیت های بیزینسی هم انجام می دهند.

تصویر

ازدواج

سولماز آقمقانی با علی خیامی از بازیگران تازه کار سینما و تلویزیون ازدواج کرده است.

تصویر

فیلم شناسی سولماز آقمقانی

وی تا کنون در فیلم هایی چون مسافر، کلانتر، زائر سرای ممتاز، وفا، سرنوشت، دیدار، سه در چهار، مادر زن سلام و بی اجازه به ایفای نقش پرداخته است. وی همچنین در مجموعه های تلویزیونی راه شب، ما فرشته نیستیم ، روزگار غریب و تعطیلات رویایی به ایفای نقش پرداخته است. ایشان به تازگی در سریال بی قرار به ایفای نقش پرداخته است.

نظر او در مورد سینما و کمبود بودجه

سولماز آقمقانی در مورد بازی در فیلم ها گفت که که اکثر فیلم ها کمبود بودجه دارند و مایل هستند که ما به صورت مجانی در آنها ایفای نقش کنیم. او ادامه داد که اکثر بازیگرانی که در فیلم ها می بینید به کار سرمایه تزریق می کنند و در واقع پولی دریافت نمی کنند.سرمایه آنها برنمی گردد ولی پس از مدتی که جا افتادند، به آنها دستمزد خوب پیشنهاد می شود.

تصویر

صفحه اینستاگرام سولماز آقمقانی :

سولماز آقمقانی در اینستاگرام صفحه ای با آی دی solmazaghmaghani دارد.

تصویر

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود