زندگی خصوصی شهره سلطانی و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 386

شهره سلطانی (زادهٔ ۱۳۴۸ در بجنورد)، هنرپیشه سینما و تلویزیون اهل ایران است.

بیوگرافی شهره سلطانی

شهره سلطانی متولد سال 1348 در بجنورد بازیگر سینما و تلویزیون است. وی لیسانس موسیقی از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. او خود را گیاه خوار معرفی کرده.

تصویر

شروع فعالیت

بازی در تئاتر را از سال ۱۳۶۶ و همچنین کار در سینما را از سال ۱۳۷۲ با فیلمی به نام «عبور از تله» به کارگردانی «غلامرضا رمضانی» آغاز کرد. سلطانی سرپرست گروه موسیقی بانوان دات است. هم اکنون شهره سلطانی سرپرستی گروه موسیقی بانوان تیک را عهده دار است.

تصویر

موسیقی

شهره سلطانی می گوید:من فارغ التحصیل هنرستان موسیقی هستم من سنتور را به عنوان ساز اصلی و پیانو را به عنوان ساز مادر می نوازم آواز سنتی را نزد هنگامه اخوان آموختم. از همان روزها که کار تئاتر را شروع کردم و چون معروف شدم همه فکر کردند من باید در رشته تئاتر و سینما درس بخوانم و حتی سر کلاس تئاتر دانشگاه تهران هم می رفتم. اما در رشته موسیقی امتحان دادم و در دانشگاه هنر و معماری زیر نظر اساتیدی مثل استاد فخرالدینی، مشکاتیان، سریر و دیگر اساتید تحصیل موسیقی کردمدر چند سال اخیر، گرایش موسیقی من از سنتی به پاپ تغییر کرده است.

ازدواج شهره سلطانی

وی 4 سال است که ازدواج کرده است . همسر وی از سابقه کارگردانی تئاتر داشته است و وی از همین طریق با او ازدواج کرده است.وی گفته است همسرش دوست خوبی برای او می باشد و همیشه او را حمایت کرده است.

تصویر

کافه داری پر ماجرا و حاشیه شهره سلطانی

شهره سلطانی به همراهی خواهرزاده خود مدیریت یک کافه را برعهده گرفت و در آن به فعالیت های فرهنگی و هنری پرداخته، اما به علت گزارش آواز خوانی شهره سلطانی در کافه، این کافه پلمپ شد. شهره سلطانی در این باره می گوید: وقتی به اتفاق خواهرزاده ام این کافه را باز کردیم، هدف مان این نبود که فقط محلی برای بیزنس باشد. بیشتر دلم می خواست از این فرصت و این امکان استفاده کنم و بتوانم آن را تبدیل به جایی فرهنگی هنری کنم اما با برگزاری ترانه در یکی از شب ها کافه به لطف دوست عزیزی که گزارش داده بودند کافه ما پلمب شد.

وی در ادامه می گوید: ای کاش سوادمان را بیشتر کنیم و بدانیم ترانه خواندن با آواز خواندن فرق دارد، ما فقط ترانه خواندیم، بدون موسیقی متوجه بشوید. بعد از این همه سال فعالیت با قوانین کشورم آشنا هستم و دلیلی ندارد که وقتی برای کنسرت در تالار وحدت به من مجوز می دهند بخواهم در یک کافه آوازخوانی کنم.

تصویر

بیماری سخت شهره سلطانی

بیماری شهره سلطانی ناشی از ضعف سیستم ایمنی بدن است. در این بیماری بدن به خودش حمله کرده و سلول ها را نابود می کند. شهره سلطانی از علائم بیماری خود، کمبود ویتامین B و D و کاهش ید و منیزیم را برشمرد و بیان داشت: خستگی مفرط، اضافه وزن شدید، ریزش موی بسیار و حتی مشکلات تنفسی بسیاری داشتم، زبان و حلقم متورم شده بود و به همین دلیل حتی قدرت تکلم هم نداشتم و دچار نوعی لکنت زبان شده بودم و این مشکلات سبب شد نزدیک ۹ ماه خانه نشین باشم و از دنیای بازیگری فاصله بگیرم. این بیماری موجب تغییر چهره و مختل شدن روند زندگی ام شده بود تا جاییکه نمی توانستم به عنوان یک بازیگر فعالیت هنری خود را ادامه دهم؛ همین موضوع سبب شد در مقطعی از بیماری حتی دچار افسردگی و مشکلات روحی روانی شوم گرچههنوز به طور کلی از این بیماری خلاص نشده ام اما معتقدم تقویت روحیه می تواند روند بهبود را تسریع کند. تصمیم گرفتم خوب باشم و همین کار را هم کردم. من یک سامورایی و مبارز هستم؛ یاد گرفتم زمین بخورم و بلند شوم و دستم را روی زانوی خودم بگذارم. اگرچه این بار پروسه طولانی شد و زمان برد تا احیا شوم اما به عشق مادرم، خانواده ام و مردم با بیماری ام مبارزه کردم تا دوباره زندگی ام را از نو بسازم.

تصویر

دست پخت خوبی دارم

اگر پای تعریف از خود نگذارید باید بگویم دستپخت خوبی دارم تا به حال هرکسی دستپخت مرا خورده از آن تعریف کرده است، در آشپزی کردن به نوعی جسور و توع طلب هستم و دوست ندارم صرفا غذاهای تکراری و معمولی درست کنم، به همین خاطر سعی می کنم مواد اولیه های مختلف را با هم ترکیب کنم و همیشه همه ترکیباتم با هم جواب داده و نتیجه کار تبدیل به یک غذای خوشمزه شده است.

رژیم گیاهخواری شهره سلطانی

یکی از آرزوهای من این است که مردم دنیا به سمت گیاهخواری روی بیاورند. رژیم گیاهخواری اگر به شکلی درست و زیر نظر متخصص تغذیه با در نظر گرفتن برخی فاکتور ها انجام شود، بسیار هم رژیم مناسبی است. به نظر می رسد رژیم خانم شهره سلطانی بسیار منعطف و مناسب است. او فقط باید مراقب کمبود ویتامین ۱۲ B خود باشد. کمبود این ویتامین ۵ تا ۷ سال بعد از گیاهخواری نمود پیدا می کند و می تواند موجب کم خونی، اعصاب ضعیف و موارد زیان بار دیگری شود. در حال حاضر دسته ای از گیاهخواران هستند که منعطف ترند و ماهی یک تا دو بار هم فرآورده های حیوانی و گوشتی مصرف می کنند.

تصویر

بنیاد خیریه

با چند بنیاد خیریه همکاری می کنم و جزو یکی از اعضای هیأت موسس خیریه ره عشق هستم.

صفحه اینستاگرام شهره سلطانی shohreh_soltani@

خانم سلطانی بیش از نیم میلیون دنبال کننده در این شبکه اجتماعی دارند.

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود