زندگی خصوصی پریانکا چوپرا و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 587

پریانکا چوپرا (به هندی: प्रियंका चोपड़ा) (زادهٔ ۱۸ ژوئیه ۱۹۸۲) هنرپیشه هندی و چهره سرشناس بالیوود است.

بیوگرافی پریانکا چوپرا

پریانکا چوپرا (زادهٔ ۱۸ ژوئیه ۱۹۸۲) هنرپیشه هندی و چهره سرشناس بالیوود است. پریانکا چوپرا در سال ۲۰۰۸ بخاطر بازي چشمگیرش در فیلم فشن جایزه برترین هنرپیشه نقش اول زن را از جشنوارهٔ فیم فیر و ديگر جشنواره های بالیوود اخذ کرد.

تصویر

خانواده

پدر پریانکا آشوک نام دارد، نام مادرش نیز مادو می باشد. والدین پریانکا هر دو پزشک ارتش هند بودند. او پدرش را در سال ۲۰۱۳ از دست داد. شغل پدر پریانکا خانواده ی آن ها را مجبور کرده بود تا همیشه در جاهای مختلفی سکونت داشته باشند و همین امر سبب شده است تا پریانکا آداب و سنن مناطق مختلف هند را به خوبی یاد بگیرد. پریانکا چوپرا در کودکی علاقه داشت تا مهندس نرم افزار یا روانشناس شود.

تصویر

مهاجرت به آمریکا

پریانکا در سن ۱۸ سالگی برای ادامه تحصیل به آمریکا مهاجرت کرد و در رشته های موسیقی کلاسیک غربی، آواز خوانی و رقص ماتاک تحصیل کرد. وی در آمریکا با عمه ی خویش زندگی می کرد.

تصویر

ملکه زیبای هند

پریانکا چوپرا بعد از گذشت سه سالکه در آمریکا بود به هند بازگشت و در سال ۲۰۰۰ در مسابقات زیبایی هند و جهان شرکت کرد و توانست عنوان ملکه ی زیبایی را از آن خود کند. در سال 2006 مجله انگلیسی Eastern Eye نام او را در لیست زیباترین زنان آسیایی قرار داد.

تصویر

شروع فعالیت

بعد از اینکه به عنوان ملکه زیبای هند مشهور شد وارد حرفه ی بازیگری شد. پریانکا چوپرا در سال ۲۰۰۴ در مقابل آمریش پوری در فیلم اعتراض بازی کرد. این فیلم آخرین فیلم این بازیگر معروف هندی، پوری بود. پریانکا در سال ۲۰۰۸ توانست با بازی در فیلم دوستانا و فشن استعداد خود را برای همه به نمای بگذارد. همچنین در سریال کوانتیکو نقش کارآموز FBI را بازی کرده است. پریانکا یکی از گران ترین بازیگران سینمای هند است و علاوه بر بازیگری در صنعت مدلینگ نیز فعالیت دارد. او جدیدا در آمریکا مشغول به کار شده است.

تصویر

ازدواج

پریانکا در ۱۸ اوت ۲۰۱۸ با نیک جوناس نامزد کرد، نیک بازیگر و خواننده ی اهل آمریکا می باشد. این زوج هنرمند در دسامبر سال ۲۰۱۸ در کاخ اومید بهاوان به صورت سنتی ازدواج کردند. لباس عروسی دست دوزش بیش از دو میلیون مروارید و تور آن بیش از 23 متر طول داشت و همین امر سر و صدای زیادی در فضای مجازی به پا کرد. درمراسم، مادرش تا سن او را همراهی کرد.

تصویر

انجمن تالاسمی کودکان

عضو انجمن تالاسمی کودکان در هند است. برای آگاهی افراد و ریشه کنی این بیماری پول جمع می کند.

تصویر

دارایی پریانکا

ثروت او حدود 11 میلیون دلار تخمین زده می شود.

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود