زندگی خصوصی آنجلینا جولی و همسرانش + عکس های جذاب ودیدنی

0 476

آنجلینا جولی (زادهٔ ۴ ژوئن ۱۹۷۵) هنرپیشه، کارگردان، نویسنده و نیکوکار اهل ایالات متحده آمریکا است.

بیوگرافی آنجلینا جولی

آنجلینا جولی ویتدر تاریخ 4 ژانویه 1975 و در ساعت 9:09 در لس آنجلس متولد و در همانجا بزرگ شد. قدش 173 سانتی متر است و لقبش آنجی می باشد. در ضمن “جولی” در زبان فرانسه به معنای “زیبا” است. سالها پیش به دلیل اختلافات عمیقش با پدرش، نام خانوادگی خود را به ” جولی ” تغییر داد. وی چپ دست می باشد.

تصویر

خانواده

پدر وی جان ویت است و مادرش اصالتی هلندی و فرانسوی کانادایی دارد. برادر وی جیمز هیون نیز بازیگر است. همچنین او خواهرزاده “چیپ تایلور ” می باشد.

تصویر

شروع فعالیت

آنجلینا جولی فعالیت به عنوان مدل را از دوازده سالگی شروع کرد و در شهرهایی مثل لندن و لس آنجلس مدل مشهوری شد.

بازیگری

او در جوانی در کلیپ های خوانندگانی چون رولینگ استونز، میت لوف، لنی کراویتز، انتولینو وندیتیو بازی کرد، اولین نقش سینمایی وی در فیلم «هکرها» بود که داستان پنج دانش آموز هکر را روایت می کند.

تصویر

سفیر حسن نیت

آنجلینا جولی از سال ۲۰۰۱ از سوی کمیسریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان به عنوان سفیر حسن نیت تعیین شده و با مسافرت به نقاط دورافتاده جهان به فعالیت در زمینه حفظ حقوق آوارگان و پناهندگان مشغول است.

ازدواج اول و دوم

همسر اوّل آنجلینا جولی، جانی لی میلر بود که در سال ۱۹۹۶ با او ازدواج کرد و در سال ۱۹۹۹ از وی جدا شد، همسر دوم آنجلینا جولی، بیلی باب تورنتون است که در مه ۲۰۰۰ با هم ازدواج کردند، ولی سرانجام بعد از ۳ سال ازدواجشان به جدایی انجامید.

تصویر
تصویر

ازدواج سوم

پس از بازی در فیلم آقا و خانم اسمیت، او و برد پیت وارد یک دوستی عاشقانه شده و سرانجام در سال 2006 صاحب دختری به نام شیلو شدند. آنجلینا جولی به همراه برد پیت علاوه بر سه فرزند خود شیلو، ناکس لئون و ویوین مارشلین سرپرستی مدوکس پسر بچه یتیم اهل کامبوج، پکس کودک ویتنامی و یک دختر یتیم اهل اتیوپی به نام زهرا را بر عهده دارند، این دو در سال 2016 از هم جدا شدند. برای جدا شدن از برد پیت دادخواست داد که این کار دنیای هالیوود را در بهت و ناباوری فرو برد، او دلیل کارش را اعتیاد پیت به الکل و مخدر اعلام کرد و در دادخواست خود تنها خواسته اش واگذاری سرپرستی ۶فرزندش بود.

تصویر

عمل جراحی

آنجلینا جولی در 14 مه 2013 اعلام کرد به دلیل دارا بودن یک ژن معیوب، احتمال ابتلای او به سرطان پستان 87 درصد و ابتلا به سرطان تخمدان 50 درصد بوده و به این خاطر دست به عمل جراحی ماستکتومی (پستان برداری) زده و آنها را برداشته است. و جراحی ها و مراحل درمانی وی از فوریه ۲۰۱۳ تا پایان آوریل ۲۰۱۳ به طول انجامید وی ذکر کرد که سرطان پستان باعث مرگ مادرش شده است و با توجه به این عمل ها احتمال سرطان پستان در وی به زیر ۵ درصد رسیده است. در بهار ۲۰۱۵ هم تخمدان خود را برداشت.

تصویر

طراح جواهر

آنجلینا جولی در کنار حرفه اصلی طراح جواهر نیز هست.

جذاب ترین زن

او بارها توسط رسانه ها به عنوان زیباترین و جذاب ترین زن انتخاب شده است. از جمله اسکوایر که در سال ۲۰۰۴ او را سکسی ترین زن و پیپل در سال ۲۰۰۶ او را زیباترین زن معرفی کرد.

تصویر

انواع خالکوبی آنجلینا جولی

آنجلینا در مجموع 14 خالکوبی شناخته شده دارد یک ضرب المثل لاتین، دو طرح سا ک یانت (راهبه یونانی) همراه با یک دعای محافظت و یک ببر 30 در 20 سانتی متری، و هفت مجموعه مختصات جغرافیایی که محل های تولد فرزندان و همسرش براد پیت را نشان می دهد.

قانون یک سوم آنجلینا !

او خودش را به یک قانون خیلی مهم متعهد می کند : یک سوم درآمدت را خرج کن، یک سوم آن را ببخش و در نهایت یک سومش را پس انداز کن.

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود