زندگی خصوصی و جنجالی هیفا و همسرانش + عکس های جذاب و دیدنی

0 6,605

هیفا وهبی (به عربی: هيفاء وهبي) (زاده ۱۰ مارس ۱۹۷۶ ) خواننده، مدل و بازیگر اهل لبنان است.

بیوگرافی هیفا

هیفا وهبی متولد ۱۰ مارس ۱۹۷۶ در شهر محرونای لبنان با نام کامل هیفا محمد وهبی؛ خواننده، مدل و بازیگر جذاب دنیای عرب و یکی از جذابترین خوانندگان جهان است که با نام ملکه ی فریبندگی شناخته می شود. رنگ چشم هیفا قهوه ای روشن، قد او ۱.۶۳ سانتی متر و وزن او ۵۶ کیلوگرم است.

تصویر

خانواده

هیفا وهبی از یک پدر لبنانی شیعه و مادر مصری، در یک شهر کوچک در جنوب لبنان زاده شد.برادر او در جریان حمله اسرائیل به جنوب لبنان در ۱۹۸۲ کشته شده بود.

دختر شایسته عرب

هیفا در سنین بسیار پایین مدل شد و در سن ۱۶ سالگی برنده عنوان «دختر شایسته جنوب لبنان» گردید. و پس از آن با انتشار آلبوم هو الزمن (به فارسی: وقتشه) خوانندگی را آغاز کرد.

تصویر

شهرت با دومین آلبوم

دومین آلبوم او در سال 2005 منتشر شد یکی از آهنگ های این آلبوم بنام حیات قلبی در زمان ترور رفیق حریری سیاست مدار لبنانی بارها پخش شد که موجب شهرت بی حد و اندازه وی شد.

دختر شایسته برای بار دوم

موفقیت بعدی هیفا در سال ۱۹۹۵ با دوم شدن او در مسابقات دختر شایسته کسب شد. اما پس از مدت کوتاهی مشخص شد که او ازدواج کرده و دختری به نام زینب (زازا) دارد، از این رو عنوان او بازپس گرفته شد و کار مدلی خود را ادامه داد.

تصویر

بازیگری

هیفا وهبی اولین تجربه ی خود در زمینه ی بازیگری را با فیلم بحر النجوم که اپانسری آن را شرکت پپسی بر عهده داشت آغاز کرد. از بازیگران این فیلم می توان به کارول سماحه، احمد الشریف، وائل کفوری، بریجیت یاغی و رویدا المحروقی اشاره کرد.

حادثه ی رانندگی

هیفا وهبی در ۲۵ ژوئن سال ۲۰۰۷ و هنگام ضبط موزیک ویدئوی هاسا مابنا از حادثه ی رانندگی جان سالم بدر برد. با اینکه این تصادف، تصادف نسبتا شدیدی بود اما وی تنها چند خراشیدگی و کبودی را تجربه کرد. تصادف توسط هواپیمای تک موتوره ای اتفاق افتاد که خودرو هیفا را دنبال می کرد. با برخورد این هواپیما به خودرو، شیشه جلو خودرو خرد شده بود.

تصویر

ازدواج اول و دخترش

در سال 1990 وقتی 14 ساله بود با پسر عموی 18 ساله اش نصر فیاض ازدواج کرد و با هم به نیجریه رفتند، اما در دوران بارداری هیفا به لبنان برگشت و از همسرش جدا شد دختر 20 ساله اش زینب در سال 1998 به دنیا آمده است. دختر هيفا وهبي از او جدا شد و همراه با مادربزرگش در كشور كويت زندگي مي كند و وقتي از هيفا درباره ي زينب پرسيدند در مقابل دوربين تلويزيون گريه كرد. جالب است بدانيد كه زينب خواننده است و بر عكس مادرش هيفا حجاب را انتخاب كرده است.

تصویر

ازدواج دوم

هیفا در ۲۴ آوریل ۲۰۰۹ پس از چند ماه رابطه عاشقانه با تاجر بزرگ آهن آلات و فولاد مصری، یعنی احمد ابو هشیمه، در بیروت با وی ازدواج کرد. ابو هشیمه از سال ۲۰۱۰ مدیر عامل شرکت آهن آلات مصری Egyptian Steel group شده است.

افراد مشهوری همچون کیم کارداشیان، سین کامبز، گوگوش، نوال الزغبی، کارمن الکترا، آناستازیا، نجوا کرم، راغب علامه و شیرین نیز در این مراسم شرکت کرده بودند. زندگی این زوج سه سال بیشتر دوام نداشت و در نوامبر ۲۰۱۲ این دو از یکدیگر جدا شدند. دلیل جدایی این زوج مشخص نشده است. برخی از رسانه ها اعلام کردند که فشار گروه اخوان المسلمین باعث این طلاق شده و آن ها حتی هزینه ی ۵ میلیون دلاری این طلاق را پرداخته اند.

تصویر

طرفدار سر سخت حزب الله

هیفا وهبی بدون در نظر گرفتن لباس و شغل خود، یکی از طرفداران حزب الله است و همواره از این حزب طرفداری کرده است. او در طی جنگ ۳۴ روزه، با وجود درخواست های زیاد برای اجرای کنسرت از این کار امتناع کرد. هیفا وهبی پس از جنگ سال ۲۰۰۶ در لبنان، برای اولین بار طرفداری خود را از حزب الله لبنان چنین اعلام کرد: ” این گروه اسلامی حزب الله بود که در برابر اسرائیل ایستادگی کرد و موجب پیروزی کشور شد. ” او در مصاحبه ای دیگر چنین گفته است:” هیچ جنگی بدون دلیل روی نمی دهد. کسی که جنگ را شروع می کند متجاوز است و من فکر نمیکنم ما جنگ را شروع کرده باشیم”.

لباس جنجالی

لباسی که او در یک برنامه تلویزیونی پوشیده بود، در شبکه های اجتماعی جهان عرب و به خصوص در میان زنان واکنش های گسترده و تا حدی اعتراضی را برانگیخت البته این نوع پوشش در لبنان عادی می باشد.

تصویر

ربودن هیفا وهبی توسط اعضای داعش

هیفا وهبی در سال ۲۰۱۶ و پس از سفر به فرانسه توانست از دست راننده تاکسی که قصد ربودن او را داشت جان سالم به در ببرد. هیفا قبلا به خاطر پوشیدن لباس بدن نمای خود در یکی از کنسرت هایش مورد تهدید اعضای داعش قرار گرفته بود. او پس از این اتفاق در خطاب به طرفدارانش نوشت که حالش خوب است و به آن ها توصیه کرد که در صورت سفر به فرانسه مواظب آدم ربایان باشند.

ثروت خالص هیفا وهبی

ثروت هیفا وهبی در سال ۲۰۱۹ حدود ۶۵ میلیون دلار بر آورد شده است.

 

منبع:ساعدنیوز

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود