زندگی خصوصی شهرام آذر ( سندی) و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 539

شهرام خسروشاهی آذر (زادهٔ ۲ مرداد ۱۳۳۶ در آبادان، خوزستان[۱])، مشهور به سَندی، خواننده، آهنگساز، تنظیم‌کننده و نوازندهٔ کیبورد است.

بیوگرافی شهرام آذر (سندی)

آذر متولد ۲ مرداد ۱۳۳۶ در آبادان، خواننده و آهنگساز است.فارغ التحصیل دانشگاه جهانی موسیقی تهران می باشد،خوانندگی، موزیک، تنظیم آهنگ ها، تهیه کنندگی، نوشتن شعر و ترانه از جمله کارهایی است که شهرام آذر در گروه سندی انجام می دهد. وی همچنین به عنوان یکی از بهترین کیبردیست های تاریخ ایران محسوب می شود.

تصویر

خانواده

دو برادر و دو خواهر دارد که وی فرزند دوم خانواده می باشد، در زمان جنگ ایران و عراق در اندیمشک زندگی می کرده است. مادرش تورک و پدرش کرد است.

خوانندگی

او خوانندگی را در اولین تجربه خود یعنی ششم ابتدایی شروع کرد که در جشنی که همه اولیاء دانش آموزان حاضر بودند، وی برای خواندن شعر انتخاب شده بود و به دلیل نامعلوم جلو حضار شروع به گریه کرد و همه او را تشویق کردند. او مصمم شد و رشته موسیقی را در سال های آینده جدی تر دنبال کرد.

تصویر

شروع حرفه ای

در دوران دبیرستان شروع به کار با ابزارآلات موسیقی کرد و در این راه بسیار موفق بود وی چندین بار در خوزستان و ۲ بار هم در مسابقات کشوری شرکت کرد.

دعوت به تهران

شهرام آذر بعد از مدتی فعالیت در شهرستان به تهران دعوت شد با گروهش به تهران رفت و برای خواننده های معروف اون زمان آهنگ می زد، کم کم شروع به ساخت آهنگ برای کله گنده ها کرد در ۱۹ سالگی شهرام یه آهنگ به نام ” هله دان دان” برای خانم بتی ساخت و این آهنگ یکی از بهترین آهنگ های کشور شد.

تصویر

مهاجرت

بعد از انقلاب سال ۱۳۵۷ که همه کلاب ها بسته شد شهرام آذر از تهران به آبادان برگشت و کمی بعد از جنگ خلیج فارس دوباره به تهران بازگشت و در سال ۱۳۶۲ به آلمان رفت وی در آنجا کار موسیقی خود را ادامه داد و گروه سندی را در سال ۱۳۶۵ راه اندازی کرد و چند سال بعد به آمریکا مهاجرت کرد.

تصویر

ازدواج

همسر او شیلا (نسرین) آذر است این زوج سه پسر بنام های خشایار، کوروش و برنا و یک دختر بنام نیکی دارند که در نزدیکی لس آنجلس در منطقه ای بنام Bakersfield زندگی می کنند.

شهرت

در سال ۱۳۷۱ شهرام آذر آهنگ دیگری به نام “دختر اهوازی (امشو شوشه)” ساخت که موجب شهرت وی شد و هنوز نیز او را با این آهنگ به یاد می آورند.

تصویر

شاعر ترانه ها

اکثرا شعرها را خودم می گم بعضا از دوستانی که همکاری داشتیم، کمک می گرفتم، از اونجایی که مضمون شعر به سبک کار ما جهت خاصی می دهد، همیشه خودم سعی کردم که در نوشتم شعرها دخیل باشم.

تاثیر فرهنگ موسیقی جنوبی

اهل آبادان بودن روی موسیقی من هم خیلی تاثیر گذاشته است خوشبختانه علاوه بر موسیقی عامیانه که در ایران رواج داره، من با موسیقی بندری بزرگ شدم و نحوه خوندن اون رو خوب میدونم. خوشبختانه تلفیق اون نوع موسیقی با سبکهای موسیقی امروزی نتیجه خیلی خوبی داشته و کلی طرفدار پیدا کرد.

داوری در استیج

شهرام آذر حالا از داوران برنامه استیج است که البته هوای همشهری های خودش را هم دارد و نمی تواند تعصبش به جنوبی جماعت را در این مسابقه مخفی نگه دارد. گفته می شود یکی از دلایلی که هومن خلعتبری حاضر نشده در برنامه استیج حاضر شود، حضور شهرام آذر بوده است. ظاهرا خلعتبری به شدت نسبت به این حضور معترض بوده و همین باعث شده قید برنامه را بزند.

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود