زندگی خصوصی سامان جلیلی و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 4,262

سامان جلیلی (زادهٔ ۳ مرداد ۱۳۶۹ در کرج) خواننده سبک پاپ اهل ایران و اصالتاً مازندرانی (بابل) است.

بیوگرافی سامان جلیلی

سامان جلیلی زاده روز ۳ مرداد ۱۳۷۰ متولد کرج و اصالتا شمالی (مازندران بابل ) است. ملیت ایرانی و پیشه خواننده سبک پاپ می باشد و در حدود ۱۸۵ سانتی متر قد دارد.و پدر و مادرش در کیش زندگی می کنند.

تصویر

خوانندگی

از نوجوانی علاقه زیادی به خوانندگی داشتم تا اینکه یک روز که در جمع دوستان شروع به خواندن کردم همه اشون از صدای من خوششون اومد و بهم پیشنهاد دادند که دنبال موسیقی بروم من هم باگیتار زدن شروع کردم و بعد تصمیم گرفتم به صورت جدی و حرفه ای این کار را دنبال کنم .

اولین کنسرت

سامان جلیلی اولین کنسرت خود را زمانی اجرا کرد که تنها 23 سال داشت ، این کنسرت در تهران در 12 بهمن 1393 در سالن نمایشگاه میلاد برگزار شد. جلیلی از خواننده هایی است که کنسرتشان در بهار 1394 لغو شدند.

تصویر

الگوی سامان جلیلی

صدای وی شباهت جالبی به صدای شادمهر عقیلی دیگر خواننده ایرانی دارد. خود جلیلی نیز در چندین مصاحبه اعلام کرده است که الگوی او در موسیقی شادمهر عقیلی می باشد.

نقد و تحلیل

جلیلی از خواننده هایی است که آلبوم های او در کتاب پاپ نامه مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته اند.[۴] برنامه موسیقی «هفت شنبه» بی بی سی فارسی به بررسی ترانه های جلیلی پرداخته است.

اولین آلبوم

پس از انتشار زیرزمینی آثارش [پیوند مرده] در ایران اولین آلبوم رسمی وی با نام پرتگاه در ۵ شهریور ۱۳۹۳ منتشر شد.

تصویر

سامان جلیلی استقلالی دو آتیشه

داستان ورزش کردن من هم جالب است. من همیشه دوست داشتم کلاس فوتبال بروم ولی پدرم می گفت سر کوچه کلاس کاراته است و به کاراته برو. باز می گفتم فوتبال و می گفتند دوتا کوچه پایین تر کلاس کشتی است و بیا کشتی را هم تست کن. به گونه ای شده بود که همیشه پدرم می گفت من در آن سال ها فقط برای تو اسب نخریدم و اگر اسب دوانی هم می رفتی دیگر همه چیز تمام بود! خلاصه بگویم ما به کیش رفتیم و در یکی از تیم های دسته دو یا سه کیش بازی می کردم. این موضوع برای 7-8 سال پیش است. من واقعا فوتبال را دوست داشتم. من آقای گل هم شده بودم. در تیم خدمات کیش فوروارد چپ بازی می کردم. من شدیدا استقلالی هستم.

تفریح سامان جلیلی

من عاشق پلی استیشن هستم و معمولا زیاد با پلی استیشن بازی فوتبال می کنم. در خانه هم میز بیلیارد دارم و بیلیارد بازی می کنم و تفریحم همین است و زیاد به بیرون نمی روم. همه چیز را در خانه آورده ام که بتوانم در خانه تفریح کنم.

تصویر

ازدواج

سامان جلیل هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

تصویر

آلبوم ها

    • ۱۳۹۰ – کالکشن
    • ۱۳۹۳ – پرتگاه
    • ۱۳۹۶ – چه حال خوبیه

 

منبع:ساعدنیوز

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود